Dat is nieuws. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:50 schreef Ruis het volgende:
in OvjL geld een reeksen-stop, dus geen nieuwe reeksen.
als jullie zonodig willen (slow)chatten, open dan een IRC kanaal o.i.d.
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:50 schreef Ruis het volgende:
over dat stage gedoe in ONZ (en nu ook in GC, alhoewel ik daar niks over te zeggen heb)
als jullie zonodig willen (slow)chatten, open dan een IRC kanaal o.i.d.
dus.. wanneer schaffen wequote:Op woensdag 27 april 2005 14:50 schreef Ruis het volgende:
wat snap je niet aan t woordje NIEUWE?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:53 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
dus.. wanneer schaffen wehomo
gijsjes
enschede
af?
dat NIEUWEquote:Op woensdag 27 april 2005 14:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
wat snap je niet aan t woordje NIEUWE?
Verzuurde ex-mod.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:00 schreef Knut het volgende:
Ruis. We snappen je ook zonder de [b] tag hoor
Ik ben nog blauwquote:
Ssssst. Niet verder vertellen. Maar ik ben al langer developer dan ik onzin mod ben geweest.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Sinds jij achter de schermen zit, duren de downtimes nog minder dan een half uurtje!![]()
Joh!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Ssssst. Niet verder vertellen. Maar ik ben al langer developer dan ik onzin mod ben geweest.
quote:Op woensdag 27 april 2005 15:00 schreef Knut het volgende:
Ruis. We snappen je ook zonder de [b] tag hoor
blijkbaar is het in in [betreffend sub-forum dat UIO_AMS modereert] niet erg druk.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:
UIO is driftig bezig met slotjes zetten, hier.
Voorteken?
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil niet als voorbeeld fungeren
In ieder geval niet voor de categorie baggeraarsquote:
Neah, was op zoek naar iets leuks maar kwam te veel bagger tegen. En je bent hulppaus of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:
UIO is driftig bezig met slotjes zetten, hier.
Voorteken?
Klik op [index] en dan helemaal naar beneden scrollen.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:35 schreef Ruis het volgende:
blijkbaar is het in in [betreffend sub-forum dat UIO_AMS modereert] niet erg druk.
Ik heb mezelf ook aangesteld als hulppaus.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neah, was op zoek naar iets leuks maar kwam te veel bagger tegen. En je bent hulppaus of niet natuurlijk.
ik wel!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook aangesteld als hulppaus.
Alleen kan ik geen slotjes zetten.
EN POSTS VERWIJDEREN!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ForumCrew?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klik op [index] en dan helemaal naar beneden scrollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |