Lamlulquote:
Ah sorry, dat was m'n standaard-users antwoord. Probeer het eens twee fora daarboven.quote:
Willekeur sjoe, pure willekeurquote:Op woensdag 27 april 2005 23:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Yo yo yo KillaAAAaZzz, ik ben Donn-E
![]()
Wat hebben jullie op woensdag 27 april als avondeten gehad?er komen steeds meer van die onzin 'dagen' topics, en deze mag dan weer niet?
FP-Crew.quote:
Niet voor Ruis.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:04 schreef Dagonet het volgende:
FP-Crew.
Mijn TT & openingspost liggen al klaar.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:31 schreef The_Langolier het volgende:
Nou, ik ben er hoor... post dit topic nu maar snel vol.![]()
Waar denk je dat ik gister mee bezig was?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:31 schreef The_Langolier het volgende:
Nou, ik ben er hoor... post dit topic nu maar snel vol.![]()
zal ik eens een topic van jou sluiten dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
ik heb een post van je verwijderd ruis
So true.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Knut heeft het me beloofd, ik mocht al na Bupatih!!! Jij gluiperd!
Maar Jawi heeft jou vervangen. Nu is dus de volgende weer. Achteraan sluiten jij.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ach, mij best. Je doet maar, Mits geniale TT uiteraard.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:23 schreef Pool het volgende:
Maar Jawi heeft jou vervangen. Nu is dus de volgende weer. Achteraan sluiten jij.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ach, mij best. Je doet maar, Mits geniale TT uiteraard.![]()
whehe, zie onder. Tactiek van de omgekeerde strategie enzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:27 schreef Bupatih het volgende:! Ik wil rellen, ja. Niet toegeven, Langolier.
Slappelingen
Ik wist het.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:29 schreef Pool het volgende:
Hee nu moet ik er echt eentje gaan bedenken. En ik zit op mijn werk, dus doe het nu maar lekker zelf hoor. Ik ga een beetje moeite steken in deze verkapte slowchattopics.
alleen jammer dat Knut geen Mod meer is...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Mis ik ietsquote:Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef Ruis het volgende:
[..]
alleen jammer dat Knut geen Mod meer is...
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef Ruis het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik hecht er niet al te veel waarde aan hoor Ruis.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef Ruis het volgende:
hoe komt het dan dat hij nog op blauw staat?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef Ruis het volgende:
[..]
en nou ben je verliefd op yvonnequote:Op donderdag 28 april 2005 15:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe komt het dan dat hij nog op blauw staat?
nu word het verwarrend
jij wil echt alles weten héquote:Op donderdag 28 april 2005 15:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe komt het dan dat hij nog op blauw staat?
nu word het verwarrend
pssssssssssst ken je nikky trouwens al?quote:
nee. het maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:11 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
pssssssssssst ken je nikky trouwens al?
Ik wed dat als je nikky 1x ziet posten dat je dan tot over je oren verliefd bentquote:
dit is niet voor een werkstuk.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:17 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Die hoort toch ook in je werkstuk voor school over Fok! ?
maak jij een werkstuk over FOK?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
dit is niet voor een werkstuk.
dit is voor mezelf
dagboek?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
dit is niet voor een werkstuk.
dit is voor mezelf
Top! Op deze manier kom je er wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:06 schreef Sjoe538 het volgende:
dagboek?
[edit]
laat maar, ik stop de sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |