Mij niet. Ik wist het pas bij de albumtitelquote:Op donderdag 21 april 2005 00:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:Van Pain of Salvation heb ik toch een behoorlijk aantal cd's hier. Heb ze zelfs live gezien. Vandaar dat ze me zo bekend voor kwamen natuurlijk
Ja mooi hèquote:Op donderdag 21 april 2005 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Geweldig plaatje. Heb het op moeten zoeken, kende het niet.
Warm.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:27 schreef ranja het volgende:
Pope on dope?
Nog warmer. Combineren, heren.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:29 schreef bigshadow het volgende:
The pope smokes pot?
Moet de dame het weer doen?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The pope smokes dope?
De aasgierinquote:Op donderdag 21 april 2005 00:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Moet de dame het weer doen?![]()
TSE +1
[afbeelding]
Ja, dat denk ik zeker.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:25 schreef ranja het volgende:
Bukgeit, denk jij dat Holly Golightly wat voor mij is? Volgens mij verschilt ze nogal per album, maar geen idee of het in mijn straatje ligt...
Deine Lakeienquote:Op donderdag 21 april 2005 00:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik had zijn aanwijzing helemaal nog niet gezien.....
Als we het er dan toch over hebben:
Welke band is dit?
[afbeelding]
Echt geen idee, ik ben ook naar bedje toequote:Op donderdag 21 april 2005 00:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik had zijn aanwijzing helemaal nog niet gezien.....
Als we het er dan toch over hebben:
Welke band is dit?
[afbeelding]
Het is net de Tien Kleine Negertjesquote:Op donderdag 21 april 2005 00:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Echt geen idee, ik ben ook naar bedje toe
TSE, ik waardeer wel je doorzettingsvermogen![]()
Nope...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef GLO het volgende:
Pfff... wel iets on dope? Of is dat de verkeerde richting?
Ik pieker me suf, maar ik geloof toch niet dat ik het weetquote:
Ik geloof het toch wel!! Je bent heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel warm. Je denkt alleen te moeilijk...quote:Op donderdag 21 april 2005 01:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik pieker me suf, maar ik geloof toch niet dat ik het weet
Oh? Alleen maar On Dope danquote:Op donderdag 21 april 2005 01:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik geloof het toch wel!! Je bent heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel warm. Je denkt alleen te moeilijk...
Jep! Nu-metalbandje. GLO + 1quote:Op donderdag 21 april 2005 01:51 schreef GLO het volgende:
Of alleen Dope?
quote:Op donderdag 21 april 2005 02:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jep! Nu-metalbandje. GLO + 1
Niet huilenquote:Op donderdag 21 april 2005 02:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:Trusten!!
Wat zijn jullie nou voor een kerels? Zit ik hier in mijn uppie in het trivia topic...
quote:Revving up the sweet sound of garage techno by adding ragga and diva vocals, constant rewinds, and DJ scratching along with spastic drum'n'bass rhythms,hit the London clubscene in 1996, gaining momentum from its Sunday-night status as a good end-of-the-week comedown to supplant jungle/drum'n'bass as the hotly tipped dance style of the late '90s
dat is goed. met Oh Darknessquote:Op woensdag 20 april 2005 22:52 schreef bigshadow het volgende:
Een weltrusten gokje op Admiral freebee!
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:20 schreef Z het volgende:
Two Step?
quote:Four long years after their debut,,
returned with a second full-length, also packed with excellent productions and many of the obligatory nods to the duo's favorite stylistic speed bumps of the 1970s and '80s.
is by no means the same record, though. Deserting the shrieking acid house hysteria of their early work, the album moves in the same smooth filtered disco circles as the European dance smashes ....
[quote]
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
daftpunk?
quote:Welke plaat?
ja maarquote:Op donderdag 21 april 2005 11:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat is van voor onze tijd
Nou, Baywatch dus.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij hebben een Baywatchtelt die ook mee, David Haselhoff enzo?
Kiss en Stones wist ik zeker, daar heb ik zelf tot brakens toe op gespeeld. Elton was een twijfelgeval, ik meen ooit een Goodbye Yellow Brick Road-bak gezien te hebben.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:26 schreef bukgeit het volgende:
Elton John maakt de vijf vol.
GLO +1
Ook nog: Guns 'n Roses
Ik ook, maar de gameplay is onovertroffen.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ziet er wel goed uit,maar heb wel mooiere flipperkasten gezien
Ik wilde net zeggen: kennis en persoonlijke interesse, maar van het bestaan van de Dolly-kast was ik niet op de hoogte.quote:
Captain Fantastic heet die Elton-kast.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Kiss en Stones wist ik zeker, daar heb ik zelf tot brakens toe op gespeeld. Elton was een twijfelgeval, ik meen ooit een Goodbye Yellow Brick Road-bak gezien te hebben.
Hoe check je zo'n vraag eigenlijk, bukgeit?
Wat is daar genant aan dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:37 schreef Z het volgende:
Iemand trouwens dat interview gezien met Dolly door Ivo Niehe? Wat een genante vertoning was dat zeg, Dolly maakte Ivo helemaal in.
No worries. Er is zoveel merchandising rond Dolly dat het haast niet missen kon.quote:
Ik zie het ja:quote:Op donderdag 21 april 2005 11:42 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Captain Fantastic heet die Elton-kast.
Tax Freequote:Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
No worries. Er is zoveel merchandising rond Dolly dat het haast niet missen kon.
Hoe heette de band die Wally Tax samen met een ander Outsider oprichtte na de Outsiders?
Ik maakte me ook geen zorgenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo pak je je punt toch weer mee![]()
GLO +1
Dolly dacht denk ik dat ze in een soort van Tonight Show/David Letterman-achtige show terecht zou komen, ze was dus heel scherp en ad rem, Ivo wist niet wat hij daar mee moest, dus een hoop schaapachtig lachen en slechte vragen ...quote:
Hey Neva!quote:Op donderdag 21 april 2005 11:53 schreef Neva het volgende:
greatest hits 1970 - 2002
love songs
the big picture
duets
tim rice's aida
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey Neva!Lang geleden
Ik had eigenlijk compilaties uit willen sluiten, maar dat ben ik vergeten, dus you win, want alle vijf goed!
Neva +1
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Britney Spears?
Hey lub! Photobucket doet 't weer bij mijquote:Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef lubje25 het volgende:
hond-TVP-inktmuisvis
He, verrek. JAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAquote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey lub! Photobucket doet 't weer bij mijBij jou ook?
that is the correct answerquote:Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef GLO het volgende:
HIM
Ja hoor, zo makkelijk kan het zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef peaceman het volgende:
Lijkt wel wat op pinkpop...maar ja waarschijnlijk is dat het niet..
Vast Metal as anythingquote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er speelt iig een geweldige band op het onderste podium
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat logo in de vorm van Afrika is wel een weggevertje lijkt me
Gelukkig niet. Er gaan dagen voorbij dat ik hier geen van de gevraagde bands herken, soms zelfs nog nooit van ze gehoord hebquote:Op donderdag 21 april 2005 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:07 schreef ranja het volgende:
Sheena Easton - Morning train
Pasadenas - Riding on a train
Monkees - Last train to Clarksville
Kadoc - The nighttrain
Clint Eastwood & General saint - Stop that train
Of een nummer over Los Angelesquote:Op donderdag 21 april 2005 14:46 schreef timbob het volgende:
dat niemand massive attack - angel deed...
als ik ja zeg, weet je het dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:22 schreef GLO het volgende:
WFY = Waiting For You?
Neequote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
BZN en dit zijn de hits voordat ze bekend beroemd werden
Oftewel een rockband zonder zangeres.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
BZN en dit zijn de hits voordat ze bekend werden
nou ja, 8 top 40 hits is wel een beetje bekend, maar dat werd later nog wel een stukje beterquote:Op donderdag 21 april 2005 15:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
BZN en dit zijn de hits voordat ze bekend werden
En was het wat, dat je weet?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
BZN '66..daar zijn mijn ouders afgelopen weekend nog heen geweest.
Ik had ze in hun rocktijd wel willen zien; goeie band toen. Maar zo'n reünie 40 jaar later, 't lijkt me niks.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zij vonden het iig erg leuk, van wat ik gehoord heb.
Ja hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 16:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lowlands?
Ben wel benieuwd hoe je daar bij komt...quote:Op donderdag 21 april 2005 16:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Greenday?
Volgens mij wel. Maar die waren het niet, iig.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:36 schreef peaceman het volgende:
Prodigal Sonsof waren die er al eerder mee gekapt?
Die ja!quote:Op donderdag 21 april 2005 16:37 schreef DaisyDuke het volgende:
At the Drive-Inn?
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef bigshadow het volgende:
Autechre - untilted
Geen commentaar.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je daar bij komt...
travis?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:58 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Veel tegenstrijdige recensie gezien over het album.
Welk album van welke band?
[afbeelding]
The unhearable band?quote:Op donderdag 21 april 2005 17:04 schreef bigshadow het volgende:
De band is correct, het album nog niet!
The invisible band bedoel je (of was je sarcastischquote:
Leek me een aardige opvolger, en een veelbelovende ook nogquote:Op donderdag 21 april 2005 17:15 schreef bigshadow het volgende:
The invisible band bedoel je (of was je sarcastisch)
zonder The maar goed genoegquote:Op donderdag 21 april 2005 17:20 schreef GLO het volgende:
The Singles?
quote:Op donderdag 21 april 2005 17:24 schreef bigshadow het volgende:
En ik betwijfel of ze ooit nog komen met een nieuw album Ranja, misschien is dat wel een opluchting voor je
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:08 schreef Berkery het volgende:
T-Rex?
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:10 schreef ranja het volgende:
Is het wel Marc Bolan?
En ook geen hippies...quote:Hij leek er al zoveel op maar aangezien T-rex geen duo is
Nee, het gaat erom wie ze samen zijn. Maar wellicht dat de naam van die ander helpt: Steve Peregrin Took.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:26 schreef ranja het volgende:
Maar goed, het gaat er dus nog om wie die ander is?
quote:Before T. Rex assaulted the world with their glam rock party in the early '70s, there was the folk duo. Although both bands were fronted by flamboyant singer/guitarist/songwriter Marc Bolan, the earlier outfit was the polar opposite of the style of music that would later become synonymous with Bolan.
originally formed in September of 1967 as a duo after Bolan split from his previous band, John's Children. Joining Bolan in the band was percussionist/bongo player Steve Peregrin Took, a gentleman that Bolan named after a character in The Lord of the Rings novel series. Bolan was so infatuated with Rings that most of the subject matter in
songs came directly from the books as well.
Here Scrut comes to save the day!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Tyrannosaurus Rex heetten ze toen toch?
Niet dus. Twee heel verschillende bands.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:55 schreef Gambolputty het volgende:
Ik dacht altijd dat de band gewoon Tyrannosaurus Rex heette, afgekort aka T-Rex.
Een beetje zoals QOSTA, FGTH, STP enzo. ..
Je steekt nog 's wat op hierzoquote:Op donderdag 21 april 2005 19:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet dus. Twee heel verschillende bands.
Ik ben nu wel benieuwd wat er stondquote:Op donderdag 21 april 2005 20:27 schreef Gambolputty het volgende:
Edit - Niet echt Deens, die naam -
Laat ik het houden op iets Frans...en verder trouwens geen idee.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd wat er stond![]()
Laat maar ff lekker staan, Jazz is niet mijn sterkste kant maar er zijn er genoeg die er wat meer over weten. En ik ben nu sowieso offline.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik dan maar een andere vraag doen?
The Touristsquote:Op donderdag 21 april 2005 21:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tourists?
Uiteraardquote:Op donderdag 21 april 2005 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
10 CC
De middelste is de bassist, Hugh Hopperquote:Op donderdag 21 april 2005 21:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die 2 rechts komen we wel bekend voor..
Nee, de meest bekende (Andy Summers) heeft maar een kort tijdje bij de band gespeeld en staat dus niet op de fotoquote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dus waarschijnlijk is meneer links de bekende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |