Nou, Baywatch dus.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij hebben een Baywatchtelt die ook mee, David Haselhoff enzo?
Kiss en Stones wist ik zeker, daar heb ik zelf tot brakens toe op gespeeld. Elton was een twijfelgeval, ik meen ooit een Goodbye Yellow Brick Road-bak gezien te hebben.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:26 schreef bukgeit het volgende:
Elton John maakt de vijf vol.
GLO +1
Ook nog: Guns 'n Roses
Ik ook, maar de gameplay is onovertroffen.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ziet er wel goed uit,maar heb wel mooiere flipperkasten gezien
Ik wilde net zeggen: kennis en persoonlijke interesse, maar van het bestaan van de Dolly-kast was ik niet op de hoogte.quote:
Captain Fantastic heet die Elton-kast.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Kiss en Stones wist ik zeker, daar heb ik zelf tot brakens toe op gespeeld. Elton was een twijfelgeval, ik meen ooit een Goodbye Yellow Brick Road-bak gezien te hebben.
Hoe check je zo'n vraag eigenlijk, bukgeit?
Wat is daar genant aan dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:37 schreef Z het volgende:
Iemand trouwens dat interview gezien met Dolly door Ivo Niehe? Wat een genante vertoning was dat zeg, Dolly maakte Ivo helemaal in.
No worries. Er is zoveel merchandising rond Dolly dat het haast niet missen kon.quote:
Ik zie het ja:quote:Op donderdag 21 april 2005 11:42 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Captain Fantastic heet die Elton-kast.
Tax Freequote:Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
No worries. Er is zoveel merchandising rond Dolly dat het haast niet missen kon.
Hoe heette de band die Wally Tax samen met een ander Outsider oprichtte na de Outsiders?
Ik maakte me ook geen zorgenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo pak je je punt toch weer mee![]()
GLO +1
Dolly dacht denk ik dat ze in een soort van Tonight Show/David Letterman-achtige show terecht zou komen, ze was dus heel scherp en ad rem, Ivo wist niet wat hij daar mee moest, dus een hoop schaapachtig lachen en slechte vragen ...quote:
Hey Neva!quote:Op donderdag 21 april 2005 11:53 schreef Neva het volgende:
greatest hits 1970 - 2002
love songs
the big picture
duets
tim rice's aida
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey Neva!Lang geleden
Ik had eigenlijk compilaties uit willen sluiten, maar dat ben ik vergeten, dus you win, want alle vijf goed!
Neva +1
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Britney Spears?
Hey lub! Photobucket doet 't weer bij mijquote:Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef lubje25 het volgende:
hond-TVP-inktmuisvis
He, verrek. JAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAquote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey lub! Photobucket doet 't weer bij mijBij jou ook?
that is the correct answerquote:Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef GLO het volgende:
HIM
Ja hoor, zo makkelijk kan het zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef peaceman het volgende:
Lijkt wel wat op pinkpop...maar ja waarschijnlijk is dat het niet..
Vast Metal as anythingquote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er speelt iig een geweldige band op het onderste podium
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat logo in de vorm van Afrika is wel een weggevertje lijkt me
Gelukkig niet. Er gaan dagen voorbij dat ik hier geen van de gevraagde bands herken, soms zelfs nog nooit van ze gehoord hebquote:Op donderdag 21 april 2005 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:07 schreef ranja het volgende:
Sheena Easton - Morning train
Pasadenas - Riding on a train
Monkees - Last train to Clarksville
Kadoc - The nighttrain
Clint Eastwood & General saint - Stop that train
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |