Kug? 36?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Het is zo. Ken is zelfs 2x mijn leeftijd (18).
quote:Op donderdag 21 april 2005 01:46 schreef petre86 het volgende:
ik ben met 6 dagen jarig
maar so what dat je geen topmodel bent?
iedereen is zichzelf, en dàt is het belangrijkste.
je kan jezelf niet veranderen, dus wees trots op wat je kùnt, niet op hoe je er uitziet.
je bènt wat je doet met dingen die jij kan veranderen, niet met dingen waar je niets voor hoedt te doen.
uiterlijk is mooi megenomen, maar dat is slechts een schil..
uitstraling geeft je karakter weer, of iig hoe jij wilt dan anderen jou zien.
ik heb ook niet de knapste kop, maar so what. dat ben ik. en als je met me om gaat moet je er toch tegenaan kijken, it's part of the deal.
en met photoshop of andere programma's kun je wel dingen "wat minder storend" maken
( ookal kan ik adhv een paar foto's precies zien waar diegene zich aan stoord bij zichzelf)
*aan vriendje laat zien*quote:Op donderdag 21 april 2005 01:54 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wéér een lifestyle gay-gadgetPhilips scheert man helemaal kaal
de man wordt steeds meer metroseksueelquote:Op donderdag 21 april 2005 01:54 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wéér een lifestyle gay-gadgetPhilips scheert man helemaal kaal
Hey Maike,quote:
Flossen vind ik best wel zinloos. Tanden poetsen en spoelen met mondwater vind ik voldoende.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:12 schreef wonderer het volgende:
Minder harig is niet meteen metrosexueel... vinnik. Ook vrouwen flossen niet graag (ik niet tenminste).
Gebrek aan iets beters, eigenlijk. Ik was vroeger al fan, daarna zakte het weg... nou ja, check http://info.bassieenadriaan.nlquote:Op donderdag 21 april 2005 02:13 schreef SlimShady het volgende:
Beetje saai hier...
[..]
Hey Maike,
Waarom ben je eigenlijk B&A fan?
Wat is het dat je over de lijn trok om je ermee bezig te houden?
Eigenlijk ook niet boeiend...quote:Op donderdag 21 april 2005 02:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gebrek aan iets beters, eigenlijk. Ik was vroeger al fan, daarna zakte het weg... nou ja, check http://info.bassieenadriaan.nlDaar staat het wel ergens.
quote:Op donderdag 21 april 2005 02:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet boeiend...
Ik ga ook slapen. Tot morgen allen![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 08:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verkouden zijn is niet okay.
Vrouwen weten waarom, Davitamon.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verkouden zijn is niet okay.
Moet ik helpen zoeken?quote:Op donderdag 21 april 2005 08:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]mijn neus is ook verstopt enzo
Ik weet nu ook waarom. Niet 's nachts in mijn t-shirt door Tilburg lopen.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vrouwen weten waarom, Davitamon.
Omdat je nog een lange chat met kug had?quote:Op donderdag 21 april 2005 08:49 schreef creno het volgende:goedemorgen
waarom ga ik niet gewoon op tijd naar bed....?
nee er waren andere schuldigen !quote:Op donderdag 21 april 2005 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat je nog een lange chat met kug had?
Wil jij nog wel met kug chatten.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:55 schreef creno het volgende:
[..]
nee er waren andere schuldigen !
ik denk niet dat kug nog met mij wil chatten
Slaapwandelaars zijn okay.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik weet nu ook waarom. Niet 's nachts in mijn t-shirt door Tilburg lopen.
Dus je neemt uiteraard de slee van pa meequote:Op donderdag 21 april 2005 08:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
goedemorgen allemaal
vanavond feest van werken morgen vrij
nee want dan kan ik niet drinken.. niet dat ik zoveel drinkquote:Op donderdag 21 april 2005 09:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus je neemt uiteraard de slee van pa mee
Ennnnn plát die rechtervoet, elleboogje over het portier, óp richting stoplichten!
Ja maar die mensen moeten ook werken, dus dan gaan ze niet zomaar gezellige mailtjes sturen naar je...quote:Op donderdag 21 april 2005 09:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik haat t als mensen bij bedrijven niet snel op hun mail reageren
T zijn geen gezellige mailtjesquote:Op donderdag 21 april 2005 09:22 schreef creno het volgende:
[..]
Ja maar die mensen moeten ook werken, dus dan gaan ze niet zomaar gezellige mailtjes sturen naar je...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |