quote:Op donderdag 21 april 2005 08:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verkouden zijn is niet okay.
Vrouwen weten waarom, Davitamon.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verkouden zijn is niet okay.
Moet ik helpen zoeken?quote:Op donderdag 21 april 2005 08:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]mijn neus is ook verstopt enzo
Ik weet nu ook waarom. Niet 's nachts in mijn t-shirt door Tilburg lopen.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vrouwen weten waarom, Davitamon.
Omdat je nog een lange chat met kug had?quote:Op donderdag 21 april 2005 08:49 schreef creno het volgende:goedemorgen
waarom ga ik niet gewoon op tijd naar bed....?
nee er waren andere schuldigen !quote:Op donderdag 21 april 2005 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat je nog een lange chat met kug had?
Wil jij nog wel met kug chatten.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:55 schreef creno het volgende:
[..]
nee er waren andere schuldigen !
ik denk niet dat kug nog met mij wil chatten
Slaapwandelaars zijn okay.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik weet nu ook waarom. Niet 's nachts in mijn t-shirt door Tilburg lopen.
Dus je neemt uiteraard de slee van pa meequote:Op donderdag 21 april 2005 08:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
goedemorgen allemaal
vanavond feest van werken morgen vrij
nee want dan kan ik niet drinken.. niet dat ik zoveel drinkquote:Op donderdag 21 april 2005 09:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus je neemt uiteraard de slee van pa mee
Ennnnn plát die rechtervoet, elleboogje over het portier, óp richting stoplichten!
Ja maar die mensen moeten ook werken, dus dan gaan ze niet zomaar gezellige mailtjes sturen naar je...quote:Op donderdag 21 april 2005 09:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik haat t als mensen bij bedrijven niet snel op hun mail reageren
T zijn geen gezellige mailtjesquote:Op donderdag 21 april 2005 09:22 schreef creno het volgende:
[..]
Ja maar die mensen moeten ook werken, dus dan gaan ze niet zomaar gezellige mailtjes sturen naar je...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |