Kug? 36?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Het is zo. Ken is zelfs 2x mijn leeftijd (18).
quote:Op donderdag 21 april 2005 01:46 schreef petre86 het volgende:
ik ben met 6 dagen jarig
maar so what dat je geen topmodel bent?
iedereen is zichzelf, en dàt is het belangrijkste.
je kan jezelf niet veranderen, dus wees trots op wat je kùnt, niet op hoe je er uitziet.
je bènt wat je doet met dingen die jij kan veranderen, niet met dingen waar je niets voor hoedt te doen.
uiterlijk is mooi megenomen, maar dat is slechts een schil..
uitstraling geeft je karakter weer, of iig hoe jij wilt dan anderen jou zien.
ik heb ook niet de knapste kop, maar so what. dat ben ik. en als je met me om gaat moet je er toch tegenaan kijken, it's part of the deal.
en met photoshop of andere programma's kun je wel dingen "wat minder storend" maken
( ookal kan ik adhv een paar foto's precies zien waar diegene zich aan stoord bij zichzelf)
*aan vriendje laat zien*quote:Op donderdag 21 april 2005 01:54 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wéér een lifestyle gay-gadgetPhilips scheert man helemaal kaal
de man wordt steeds meer metroseksueelquote:Op donderdag 21 april 2005 01:54 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wéér een lifestyle gay-gadgetPhilips scheert man helemaal kaal
Hey Maike,quote:
Flossen vind ik best wel zinloos. Tanden poetsen en spoelen met mondwater vind ik voldoende.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:12 schreef wonderer het volgende:
Minder harig is niet meteen metrosexueel... vinnik. Ook vrouwen flossen niet graag (ik niet tenminste).
Gebrek aan iets beters, eigenlijk. Ik was vroeger al fan, daarna zakte het weg... nou ja, check http://info.bassieenadriaan.nlquote:Op donderdag 21 april 2005 02:13 schreef SlimShady het volgende:
Beetje saai hier...
[..]
Hey Maike,
Waarom ben je eigenlijk B&A fan?
Wat is het dat je over de lijn trok om je ermee bezig te houden?
Eigenlijk ook niet boeiend...quote:Op donderdag 21 april 2005 02:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gebrek aan iets beters, eigenlijk. Ik was vroeger al fan, daarna zakte het weg... nou ja, check http://info.bassieenadriaan.nlDaar staat het wel ergens.
quote:Op donderdag 21 april 2005 02:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet boeiend...
Ik ga ook slapen. Tot morgen allen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |