Feli JM.quote:
Ik ook wel denk ik...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef rubbereend het volgende:
dure hobby zolangzamerhand PSVmaargoed k ben er strax wel bij in de Kuip
Ik heb al kaarten voor zo'n neutraal vak voor 7.50 of 15E per stukquote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef rubbereend het volgende:
dure hobby zolangzamerhand PSVmaargoed k ben er strax wel bij in de Kuip
Ik wacht het ook maar even af. Het is een vak vol met scheidsrechters en/of familie/vrienden daarvan. Bij Ajax-Utrecht was het toen wel ok. Eerst maar eens de sfeer erom heen afwachten. Kaarten raak je anders toch wel kwijt.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat je daar maar beter niet kunt zijn BS...
das goed te doen !!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb al kaarten voor zo'n neutraal vak voor 7.50 of 15E per stuk
geen interesse in een neutraal vak, k weet nog hoe t er daar aan toe ging met de vorige PSV-ajax in een bekerfinalequote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn pa doet iets bij de knvbquote:Op donderdag 21 april 2005 00:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan dan?
Ik ga natuurlijk in de Ajax vakken, mocht ik er doorheen komen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:18 schreef JaWi het volgende:
Ik koop mijn kaarten desnoods via andere wegen. Ben er sowieso weer bij.
Dagje chaos bij de kuip.
Mochten er suppporters meekomen. Maar goed, ik ga toch wel, en een heleheleboel ook... Een grote zooiquote:Op donderdag 21 april 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:als ajax in de finale komt dan moeten ze met meer dan 300 bussen komen, loods die maar eens veilig door Rotterdam.
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:42 schreef JaWi het volgende:
Vanavond leuk trouwens. 3 pizza's besteld bij verschillende pizzeria's . Kwamen tegelijk aan, je had ze moeten zien kijken.
LoLquote:Op donderdag 21 april 2005 00:42 schreef JaWi het volgende:
Vanavond leuk trouwens. 3 pizza's besteld bij verschillende pizzeria's . Kwamen tegelijk aan, je had ze moeten zien kijken.
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:47 schreef JaWi het volgende:
Ze wisten niet waar ze het moesten zoeken.
Het was het mooiste geweest als ze bovenop elkaar zouden klappen met hun stinkbrommers.
geweldig topic is datquote:Op donderdag 21 april 2005 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb net even Cu2 sites enzo afgestruind voor dat breezer topic. Want zijn er toch belachelijke figuren op deze wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |