Ik heb al eerder melding gemaakt een hekel te hebben aan klassieke muziek, maar als ik iets dan wel écht haat zijn het wel fokkin' fuga's.quote:
Dat zijn net de enige 2 klassieke nummers die ik hebquote:Op woensdag 20 april 2005 19:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
verder vind ik Adagio for Strings van Samuel Barber
en Pavane Pour une Infante Defunte van Maurice Ravel erg mooi
van beide zou ik wel een cdtje willen hebben
Ik vind dit trouwens wel een mooie reply op dat voorgaande, ik denk dat een fuga wel hét toonbeeld is van de alombekende tweehonderd keer hetzelfde melodietje per stuk irritatie.quote:
Nee, dat kan niemand...quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:42 schreef JAM het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er leuk en/of goed aan een fuga kan zijn?.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens wel een mooie reply op dat voorgaande, ik denk dat een fuga wel hét toonbeeld is van de alombekende tweehonderd keer hetzelfde melodietje per stuk irritatie..
true thatquote:Op zaterdag 30 april 2005 02:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens wel een mooie reply op dat voorgaande, ik denk dat een fuga wel hét toonbeeld is van de alombekende tweehonderd keer hetzelfde melodietje per stuk irritatie..
Ja! Het openingskoor van dequote:Op zaterdag 30 april 2005 13:56 schreef Toet het volgende:
[..]
Tja, hier valt niet tegenin te gaan.
Hoewel, heb je wel eens naar het Kyrie Eleison van Bachs Hohe Messe geluisterd?
Probeer het 2e pianoconcert van Rachmaninov eensquote:Op woensdag 20 april 2005 19:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
verder vind ik Adagio for Strings van Samuel Barber
en Pavane Pour une Infante Defunte van Maurice Ravel erg mooi
is goedquote:Op zondag 1 mei 2005 11:16 schreef Radiohoofdje het volgende:
[..]
Probeer het 2e pianoconcert van Rachmaninov eens![]()
Ik hou ook van die twee composities en dit is een beetje dezelfde stijl.(dit blijft namelijk mijn favoriete concert.)
Nopequote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef iamredleader het volgende:
Downloaden? Doen we niet meer aan "kopen" en "betalen"?
Ja, inderdaad. Alleen weet ik nooit of het wel mijn geld waard is (teleurstelling).quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:05 schreef T1andonly het volgende:
Bij het kruidvat oid hebben ze wel af en toe zulke verzamel-ceedees die af en toe best de moeite waard zijn
Klassieke muziek is het niet waard om gedownload te worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef iamredleader het volgende:
Downloaden? Doen we niet meer aan "kopen" en "betalen"?
Volgens mij zitten daar wel af en toe goeie tussen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:08 schreef LiberaleMeiske het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Alleen weet ik nooit of het wel mijn geld waard is (teleurstelling).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |