ik denk dat er best groot verschil is tussen waar hij heen wilt en waar hij heen kan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar VDV naar toe gaat en naar zou kunnen.
Hij heeft een slecht seizoen en is vaak geblesseerd en daar houden Europese top clubs in het buitenland niet van.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk dat er best groot verschil is tussen waar hij heen wilt en waar hij heen kan.
zelfs hier komen we elkaar tegen...quote:
Wat kom jij hier nou weer doenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zelfs hier komen we elkaar tegen...
Maar goed, Willem II draait voor geen meter... dus ik weet bijna wel zeker dat Ajax gaat winnen..
precies, maar hij wilt wel graag naar een topclub.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft een slecht seizoen en is vaak geblesseerd en daar houden Europese top clubs in het buitenland niet van.
Als ajax de finale haalt zal het die dag ontwijfeld gezellig zijn in rotjeknorquote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef StarGazer het volgende:
Tegen psv dus in de finale.... leuk... herhaling 98 zou mooi zijn.
dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk dat er best groot verschil is tussen waar hij heen wilt en waar hij heen kan.
Dat zou mooi wezenquote:Man Utd, Liverpool alerted as Van der Vaart rejects Ajax deal
tribalfootball.com - April 21, 2005
Premiership clubs have been put on red alert after Rafael van der Vaart rejected a new contract offer from Ajax this week.
The Amsterdammers gave their former captain, whose current deal expires in June 2006, the option of remaining at the ArenA for a further 12 months but the player's agent Soren Lerby said: "Van der Vaart is not interested in a one-year deal."
Despite the snub, Ajax insist they will not attempt to offload the 22-year-old this summer.
"We will not actively try to sell him now," director Arie van Eijden told De Telegraaf.
"He told us that he doesn't want to extend his stay here. We will see how things develop in the next few months. Sometimes things change."
Despite the claims, Manchester United, Liverpool and Tottenham are all sure to come knocking before the end of the season.
Van der Vaart has admitted an ambition to play in the Premiership, though along with United, has listed AC Milan and Barcelona as clubs he'd like to play for.
Hij heeft gelijk, de beker is niet eens een troostprijs...............quote:
Pak 'm toch maar.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:34 schreef aldostuta het volgende:
Hij heeft gelijk, de beker is niet eens een troostprijs...............
Daar komt nog bij dat we dit seizoen toch een keertje moeten afrekenen met de lampen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:43 schreef Chadi het volgende:
Pak hem toch maar? De wedstrijd op zich moet gewoon gewonnen worden ook al gaat het om niks!
Inderdaad effe die gasten op hun plek wijzenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat we dit seizoen toch een keertje moeten afrekenen met de lampen.
Een Europese top club is constant en haalt niet 1 keer in de 8 jaar de tweede ronde champions league.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Want dat is een Europese top club
Maar volgens mij ben jij daar niet zo blij mee ??
En valt ook niet buiten de top 3 in de eigen competitie.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een Europese top club is constant en haalt niet 1 keer in de 8 jaar de tweede ronde champions league.
quote:Spelers willen bij Blind blijven
DICK SINTENIE
Alle voetballers van Ajax wier contract eind volgend seizoen afloopt, hebben de intentie uitgesproken om bij de club te blijven. Dat zei Danny Blind gisteren in de aanloop naar het bekerduel met Willem II, vanavond in Tilburg.
Als Ajax zaken kan doen met de betreffende spelers, voorkomt de club dat zij over een jaar transfervrij kunnen vertrekken.
Bij Ajax hebben onder anderen Hatem Trabelsi, Maxwell, Nigel de Jong, Rafael van der Vaart, Tomás Galásek, Steven Pienaar, Anthony Obodai en Nourdin Boukhari een overeenkomst tot de zomer van 2006.
Blind sprak de voorbije weken met deze groep spelers. Gisteren zei hij dat allen openstaan voor onderhandelingen met Ajax, of al in gesprek zijn met de club. ''Ik wil liefst zo snel mogelijk duidelijkheid over volgend seizoen,'' zei Blind. ''Iedereen weet wat onze plannen zijn.''
Op de vraag of de spelers van Ajax na een sportief zeer mager seizoen nog wel iets te eisen hebben, zei Blind: ''Dat ligt aan de individuele prestatie van een speler en aan het huidige contract.''
Volgens algemeen directeur Arie van Eijden heeft Blind de afgelopen weken een duidelijk beeld gekregen van wat er leeft onder zijn voetballers. ''Sommige van hen wilden een paar maanden geleden nog per se weg bij Ajax, maar dat ligt nu anders.''
Daar hebben de trainerswissel, de verbeterde werksfeer en de resultaten - Ajax staat weer tweede op de ranglijst, deelname aan de Champions League gloort - alles mee te maken.
Het wil niet zeggen dat alle genoemde spelers bij Ajax blijven. De buitenlandse belangstelling voor Trabelsi zou groot kunnen zijn, gezien zijn goede en constante spel in een slecht jaar van zijn club. En het is de vraag of Van der Vaart (achter Wesley Sneijder), Galásek (achter Hedwiges Maduro) en Boukhari (achter Nicolae Mitea) perspectief zien voor een langer verblijf.
De trainer zegt verrast te zijn door het feit dat Ajax in korte tijd zoveel sprongen vooruit maakt. Blind: ''Maar ik relateer dat aan een paar wedstrijden. Het gaat om continuďteit. Elke verandering is in het begin verfrissend. Het is aan mij om dat verder uit te bouwen.''
Hij is benieuwd hoe zijn spelers zich mentaal houden tegen een ploeg, Willem II, die vanavond 'de belangrijkste wedstrijd van het jaar' speelt. ''Kijken of we hetzelfde kunnen opbrengen als tegen AZ en Feyenoord.''
Voor Ajax is de beker de enige prijs die de club dit seizoen kan winnen. Blind neemt het duel in Tilburg zeer serieus. ''Los van het feit dat ik als trainer vooral kijk naar de progressie die we boeken, vind ik dat we de komende zes óf zeven wedstrijden moeten winnen. En de tweede plaats op de ranglijst ligt binnen bereik.''
Trabelsi ontbreekt vanavond vanwege een knieblessure. Angelos Charisteas en Daniël de Ridder keren terug in de selectie. Galásek ook, maar hij komt zeker (nog) niet in actie.
Alfons Groenendijk, oud-speler van Ajax, wordt volgend seizoen jeugdtrainer bij de club. Hij zou in aanmerking kunnen komen voor de A1, al geeft Ajax er de voorkeur aan dat dat elftal wordt begeleid door het hoofd opleidingen. Die functie is nog vacant.
© Het Parool, 21-04-2005
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |