ik denk dat er best groot verschil is tussen waar hij heen wilt en waar hij heen kan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar VDV naar toe gaat en naar zou kunnen.
Hij heeft een slecht seizoen en is vaak geblesseerd en daar houden Europese top clubs in het buitenland niet van.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk dat er best groot verschil is tussen waar hij heen wilt en waar hij heen kan.
zelfs hier komen we elkaar tegen...quote:
Wat kom jij hier nou weer doenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zelfs hier komen we elkaar tegen...
Maar goed, Willem II draait voor geen meter... dus ik weet bijna wel zeker dat Ajax gaat winnen..
precies, maar hij wilt wel graag naar een topclub.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft een slecht seizoen en is vaak geblesseerd en daar houden Europese top clubs in het buitenland niet van.
Als ajax de finale haalt zal het die dag ontwijfeld gezellig zijn in rotjeknorquote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef StarGazer het volgende:
Tegen psv dus in de finale.... leuk... herhaling 98 zou mooi zijn.
dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk dat er best groot verschil is tussen waar hij heen wilt en waar hij heen kan.
Dat zou mooi wezenquote:Man Utd, Liverpool alerted as Van der Vaart rejects Ajax deal
tribalfootball.com - April 21, 2005
Premiership clubs have been put on red alert after Rafael van der Vaart rejected a new contract offer from Ajax this week.
The Amsterdammers gave their former captain, whose current deal expires in June 2006, the option of remaining at the ArenA for a further 12 months but the player's agent Soren Lerby said: "Van der Vaart is not interested in a one-year deal."
Despite the snub, Ajax insist they will not attempt to offload the 22-year-old this summer.
"We will not actively try to sell him now," director Arie van Eijden told De Telegraaf.
"He told us that he doesn't want to extend his stay here. We will see how things develop in the next few months. Sometimes things change."
Despite the claims, Manchester United, Liverpool and Tottenham are all sure to come knocking before the end of the season.
Van der Vaart has admitted an ambition to play in the Premiership, though along with United, has listed AC Milan and Barcelona as clubs he'd like to play for.
Hij heeft gelijk, de beker is niet eens een troostprijs...............quote:
Pak 'm toch maar.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:34 schreef aldostuta het volgende:
Hij heeft gelijk, de beker is niet eens een troostprijs...............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |