Zelfs qua leeftijdsverschil zou het kunnen.Mên,schrijf gewoon een brief naar Endemol!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Yolanthe van Kasbergen als sexy schoolmeisje, en dochter van zakenman (..?..) gespeeld door Robert de la Haye!
[afbeelding]
De vrouwenverslindster en zakenman (...) gespeeld door Robert de la Haye, met zijn bloedmooie dochter (..?..) gespeeld door Yolanthe van Kasbergen
Kan dat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goh jullie hebben ze wel allemaal op een rijtje he ????? wat wil je later worden ??? script schrijver bij GTST ?
Vast wel, de scenes moeten toch ook geschreven worden door iemand ???quote:
Robert en Yolanthe niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef Frey het volgende:
Sander de Heer mag wel komen ja
Stemartiest![]()
Nee, Sander de Heerquote:
Is er ooit naar voren gekomen waarom Maximiliaan Ludo zo haatte en mishandelde en dat hij Marcus voortrok en verwende?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, Sander de Heer
Hidde Maas zou trouwens cool zijn geweest als Maximiliaan![]()
Ray is wel een succes geweest hoor, niemand denkt meer bij Sebastiaan La`brie, dat is Olaf!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Op rotten met die onm kneusjes in gtst dat is geen suc6 kijk maar naar Ray
Ludo moest volgens mij net zo worden als Maximiliaan ofzo! En van Marcus boeiend het niet zo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is er ooit naar voren gekomen waarom Maximiliaan Ludo zo haatte en mishandelde en dat hij Marcus voortrok en verwende?
Ik vind ze beide om te kotsen.Ze kunnen hun goede dagen hebben,maar tot nu toe is het gemiddeld bar slecht!quote:
*zucht... oud nieuws dit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:02 schreef Orginial het volgende:
Victoria Koblenko stopt als Isabella Kortenaar
Ze vertelt: "Ik heb mijn twijfels open en bloot op tafel gelegd. Samen hebben we de beslissing genomen. Het is niet zo dat ik ontslag heb genomen bij Goede Tijden Slechte Tijden."
De transfer van haar vriend Yevgeny Levchenko van Sparta naar Groningen werd ook als mogelijke reden opgevoerd dat Victoria stopt met GTST. Het stel zou misschien wel naar het Hoge Noorden moeten verhuizen. En er werd ook nog gesuggereerd dat er een huwelijk op komst is. "Er wordt in de media ook vaak gezegd dat ik zwanger zou zijn en dat we daarom gaan trouwen. Nou, ik kan je zeggen dat ik niet zwanger ben en dat ik voorlopig ook niet ga trouwen."
Duidelijke taal van Victoria Koblenko. Ze is nog tot het einde van dit seizoen te zien in de goed bekeken soap. Maar hoe ze uit de serie zal verdwijnen, blijft geheim. "Ik mag er niets over zeggen. Het wordt in ieder geval heel dramatisch."
denk dat er voorlopig niemand wordt overgenomen. Stelletje slechte acteurs daar man.,quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:14 schreef Orginial het volgende:
Net of ze dat nodig hebben? Oké, welke mensen zullen ze gaan aannemen? Ik gok op Yolanthe van Kasbergen, Nikkie Plessen enzo..
Nou, mag er van jou helemaal niémand aangenomen worden? Ik vind Bettina Wertheimer enzo, dat is gewoon ONM die mogen niet naar GTST, maar bijvoorbeeld Sander de Heer enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef digispeed het volgende:
[..]
denk dat er voorlopig niemand wordt overgenomen. Stelletje slechte acteurs daar man.,
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:17 schreef Frey het volgende:
Daar was het prachtige Ludo en Janine muziekje weer![]()
Nog steeds onbekend, Orginial?
Precies zoals het hoort.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:31 schreef Orginial het volgende:
Het lijkt of GTST alleen nog maar om de familie Alberts & Sanders draait.
Ja, inderdaad. Ookal zijn de jongeren ookwel leuk. Morris & Valerie eruit en GTST is terug van weggeweest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Stemmingswisseling?
Het zijn de leukste en grootste families!
Stuur Ray daar ook even achteraan!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ookal zijn de jongeren ookwel leuk. Morris & Valerie eruit en GTST is terug van weggeweest.![]()
Rot op met je acteurs overnemen dat jij dat nou in je hoofd hebt wil niet zeggen dat het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:14 schreef Orginial het volgende:
Net of ze dat nodig hebben? Oké, welke mensen zullen ze gaan aannemen? Ik gok op Yolanthe van Kasbergen, Nikkie Plessen enzo..
Ik doe wat ik zelf wil.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Rot op met je acteurs overnemen dat jij dat nou in je hoofd hebt wil niet zeggen dat het gaat gebeuren![]()
En je bent weer net zo irritand als toen je net in het begin kwamquote:
Een soort einde van Bowien maar dan niet op een enorme hoogte!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:53 schreef Orginial het volgende:
Ik denk dat de cliffhanger voornamelijk draait om Isabella. Ik denk dat Ray binnekort het grote geheim over Amy en Suzanne vertelt aan Ludo, en dat Ludo niks met Amy te maken wil hebben. Suzanne raakt echter steeds meer gehecht aan Amy maar in de cliffhanger wordt het Ludo allemaal te veel en vertelt het aan Isabella, die meteen naar Amy gaat en haar meeneemt naar een rivier.
Ludo,Suzanne en Ray ontdekken dat Amy weg is en zoeken naar Meerdijk. Uiteindelijk springt Isabella samen met Amy een wilde river in en het laatste shot is dat Ludo/Suzanne/Ray Isabella en Amy dood in de river zien drijven ofzo.
Ja, maar vooral zou het mooi zijn om Isabella en Amy samen te zien sterven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Een soort einde van Bowien maar dan niet op een enorme hoogte!
Ze krijgen toch weer een probleem met castings voor kinderen dus er is een grote kans dat ze het einde van het jaar niet haalt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, maar vooral zou het mooi zijn om Isabella en Amy samen te zien sterven.![]()
Ik ben benieuwd naar de nieuwe TVFilmgids want die is voor mei en dan komen de nieuwkomers. Ik denk dat superonverwacht Abel Langeveld erinkomt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Ze krijgen toch weer een probleem met castings voor kinderen dus er is een grote kans dat ze het einde van het jaar niet haalt.
Abel Langeveld?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de nieuwe TVFilmgids want die is voor mei en dan komen de nieuwkomers. Ik denk dat superonverwacht Abel Langeveld erinkomt.![]()
Nee, Sjors wat peper in haar reet geven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Abel Langeveld?
Die komt Janine uit haar verdriet helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |