* Checkt geboortedatum *quote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Laat dat verlepte mens alsjeblieft heel snel vertrekken.
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:55 schreef Frey het volgende:
Mijn huidige top 3:
1. Nick
2. Ludo
3. Blanko
Kijk eens naar de post erboven.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
* Checkt geboortedatum *
Logische opmerking voor iemand als jij, op die leeftijd telt alleen het uiterlijk, later kom je er nog wel achter dat een goede acteur/actrice niet altijd een topmodel hoeft te zijn.
Ik vind Jette er voor haar leeftijd wel goed uit zien, ken zat vrouwen die echt op een verlept lijk 'lijken'![]()
Laura heeft sinds Pascalle van het toneel verdween geen grote rol meer gehad, een beetje naar de achtergrond verdrongen en een beetje een persoon geworden die er voor iedereen is, vind ik absloluut niet uitgemolken en heel goed bij haar passen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk eens naar de post erboven.
Ik vind haar personage totaal uitgemolken dus ik had het niet alleen over het uiterlijk.
En over mooie vrouwen gesproken.. Janine ziet er dan stukken beter uit (en die is ook niet jong meer).
Ja, maar met Jef/Govert/Laura gebeurt gewoon niks meer terwijl Ludo, Charlie enzo altijd een verhaallijn hebben.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laura heeft sinds Pascalle van het toneel verdween geen grote rol meer gehad, een beetje naar de achtergrond verdrongen en een beetje een persoon geworden die er voor iedereen is, vind ik absloluut niet uitgemolken en heel goed bij haar passen.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
1. Sjors
2. Sjors
3. Sjors
Sjors is gewoon het einde !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg,die derde plek is wel een hele erge gedeelde plekquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:53 schreef Orginial het volgende:
1. Janine
2. Ludo
3. Stefano/Yasmin/Charlie/Sjors/Bing
Als ik er met een personage niks gebeurd vind ik dat geen bezwaarquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, maar met Jef/Govert/Laura gebeurt gewoon niks meer terwijl Ludo, Charlie enzo altijd een verhaallijn hebben.![]()
Jef is wel een beetje de grappenmaker natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik er met een personage niks gebeurd vind ik dat geen bezwaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duh. Van mij mogen Yolanthe van Kasbergen & Sander de Heer meteen komen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeg als ONM ermee gaat kappen krijgen we zeker een inloog van mislukte ONM acteurs in GTST ?
Tanja Jess ook wel,maar goed dat gaat niet zo lukkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Duh. Van mij mogen Yolanthe van Kasbergen & Sander de Heer meteen komen.![]()
Sander de Heer als vlam van Lauraquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef Orginial het volgende:
Ik stel voor
Robert de la Haye: Als een zakenpartner van Ludo die niet van de vrouwtjes kan afblijven. Bezwijkt Janine voor hem?
Yolanthe van Kasbergen: Als de sexy dochter van de zakenpartner van Ludo Sanders (gespeeld door Robert de la Haye)!
Sander de Heer: Als nieuwe vlam van Laura.![]()
Ja idd,maar zo ver zal het wel niet komenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:16 schreef Orginial het volgende:
Ik vind vooral Yolanthe/Robert geen slecht idee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |