Ja dat wel.Maar ik heb meestal als ik het een keer niet gekeken heb en er wordt een scène naverteld dat ik hem ook graag gezien had.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bespaart me wel weer 30 minuten op deze manier
soapmail doet het ook erg goedquote:Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ach valt wel mee hoor, ik vind dat jij het super goed verteld dus dat mag je blijven doen![]()
En wat nou als ik toch jou wil als verhaaltjes vertelster ?quote:
Nou geef dan je mailadres maar!quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat nou als ik toch jou wil als verhaaltjes vertelster ?![]()
Hahaha de aanhouder wint, kijk maar in mn profiel daar staat mn msn + mail adresquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
eeeehh wie is dat vrouwtje helemaal rechts bovenin ?
Edit : oooohhh wacht ik weet het alweer... kan alleen ff niet op dr naam komen
Pascale Berings - Maria Kooistraquote:Op donderdag 21 april 2005 13:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
eeeehh wie is dat vrouwtje helemaal rechts bovenin ?
Edit : oooohhh wacht ik weet het alweer... kan alleen ff niet op dr naam komen
Ah inderdaad pascalle dat was het.... en alweer gaat mijn dank naar jou uit nanoquote:
Taurus was eerder nu hoor!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah inderdaad pascalle dat was het.... en alweer gaat mijn dank naar jou uit nano
Voor mij kwam het juist onverwacht, ik dacht dat ze het eerst gingen opbouwen. Het was echter meteen raakquote:Op donderdag 21 april 2005 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja hallo, dat kon je natuurlijk wel weten dat zoiets binnen no-time zou gebeuren, hing al tijden 'in de lucht'
Niet meer dan normaalquote:Op donderdag 21 april 2005 16:16 schreef Orginial het volgende:
Waarom heeft niemand het over de zoen van Robert en Barbara?
Ja idd,bij de cliffhanger!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Victoria Koblenko gaat definitief GTST verlaten, net op Boulevard
Leuk die muziekjes. Heb je toevallig ook het muziekje van Sjors en Martine, toen ze elkaar net leerde kennen in de gevangenis. was ook mooi en hoorde je regelmatig.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:33 schreef Frey het volgende:
Ludo
Het bekendste Ludo deuntje![]()
Ludo en Janine
Het bekende dramatische Ludo en Janine muziekje![]()
Robert en Laura
Het bekende dramatische Robert en Laura muziekje![]()
Rik en Anita
En deze vind ik zelf de mooiste (helemaal luisteren!), het dramatische Rik en Anita muziekje![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |