Eigenlijk wel jammer dat tie weg is.Maar ja ze kunnen hem onmogelijk terughalen!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:45 schreef Frey het volgende:
De deuntjes gaan ook jaren mee.
Die van Ludo hoor je nog steeds geregeld, net zoals die van Ludo en Janine.
Die van Robert en Laura was er ook vaak en laatst nog in het ziekenhuis.
Alleen die van Rik en Anita is natuurlijk weg. De laatste keer was toen ze wegreden in die auto.
Jaquote:Op woensdag 20 april 2005 21:48 schreef Orginial het volgende:
Echt jammerMogen die liedjes op de site?
Aub
Dat zou je nog een keer doen voor mij hè?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja
Maar waarom vind jij die van Ludo en Janine niet bekend? Want dat is hij toch wel hoor.
Ik kan hem spelen op mijn keyboard![]()
![]()
Kijk eens hierquote:Op woensdag 20 april 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
Frey, ik weet echt niet waar ik die fotos van Rivales #3 kan vinden hoor. Als je tijd/zin heeft wil jij ze dan online zetten? Want ik kan niet meer op de website!
Ik maak wel ff caps van de bijbehorende fragmentenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:55 schreef Orginial het volgende:
Kan iemand bij de MP3 GTSTlog een leuke foto bijplaatsen?
Geweldig!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik maak wel ff caps van de bijbehorende fragmenten
Anita had echt een mooie bruidsjurk!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:05 schreef Frey het volgende:
Het gaat toch allemaal over GTST, dus lijkt me verder geen probleem.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste is iets kleiner, want hij komt uit "van script naar aflevering"
In het begin was het.Zeg je GTST,zeg je Robert en Laura.Later werd dat Ludo en Janine en nu is dat nog zo.Rik en Anita waren denk ik vooral goed bekend onder de jonge kijkers.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:19 schreef Frey het volgende:
Dit zijn denk ik ook echt wel de bekendste GTST koppels.
Ze staan ook op de DVDquote:Op donderdag 21 april 2005 07:05 schreef Hilzillah het volgende:
Die muziek stukjes waar bij gesproken werd.. IK HERKENDE ZE NOG
Morris had Barbara overgehaald het goed te maken met Charlie.Charlie kwam weer thuis wonen en ze begonnen met camera's ophangen voor de proefweek draaien van de auntie annie campagne.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft er iemand een verslag van wat er gisteren is gebeurt.... ik heb het niet kunnen zien
Thnx Nanoquote:Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Morris had Barbara overgehaald het goed te maken met Charlie.Charlie kwam weer thuis wonen en ze begonnen met camera's ophangen voor de proefweek draaien van de auntie annie campagne.
Ray schrok van Isabella's gedachte dat hij een kind met haar zou willen en zei meteen dat het niet kon en dat ze echt nog wel iemand zou vinden.Suzanne bleef met Tara in Meerdijk.Ray dacht dat er wat met haar was en ging naar haar toe.Suzanne zei in de kamer van Tara trouwens Amy tegen haar.Ray had dit net niet gehoord.Maar later heeft Suzanne alles uitgelegd.Dat Tara Amy is en van Isabella is.
Laura praatte met Isabella over haar kinderwens.
Stefano en Yasmin zijn weer terug en Stefano maakt zich direct weer zorgen over Ludo en Nick.
Robert en Barbara moeten erg aan de camera's wennen en moeten in één bed slapen.Het is allemaal een beetje onwennig en ineens zoent Robert Barbara.Dat was de cliff.![]()
Het is toch leuker als je het zelf kijkt hoor!quote:Op donderdag 21 april 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Thnx Nano![]()
Aan jou heb ik tenminste wat, kunnen we niet afspreken dat ik jou mijn email adres geef en dat jij elke dag een verslag stuurt naar mijn mail ..... dan hoef ik tenminste niet zelf meer te kijken![]()
Ja dat wel.Maar ik heb meestal als ik het een keer niet gekeken heb en er wordt een scène naverteld dat ik hem ook graag gezien had.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bespaart me wel weer 30 minuten op deze manier
soapmail doet het ook erg goedquote:Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ach valt wel mee hoor, ik vind dat jij het super goed verteld dus dat mag je blijven doen![]()
En wat nou als ik toch jou wil als verhaaltjes vertelster ?quote:
Nou geef dan je mailadres maar!quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat nou als ik toch jou wil als verhaaltjes vertelster ?![]()
Hahaha de aanhouder wint, kijk maar in mn profiel daar staat mn msn + mail adresquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
eeeehh wie is dat vrouwtje helemaal rechts bovenin ?
Edit : oooohhh wacht ik weet het alweer... kan alleen ff niet op dr naam komen
Pascale Berings - Maria Kooistraquote:Op donderdag 21 april 2005 13:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
eeeehh wie is dat vrouwtje helemaal rechts bovenin ?
Edit : oooohhh wacht ik weet het alweer... kan alleen ff niet op dr naam komen
Ah inderdaad pascalle dat was het.... en alweer gaat mijn dank naar jou uit nanoquote:
Taurus was eerder nu hoor!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah inderdaad pascalle dat was het.... en alweer gaat mijn dank naar jou uit nano
Voor mij kwam het juist onverwacht, ik dacht dat ze het eerst gingen opbouwen. Het was echter meteen raakquote:Op donderdag 21 april 2005 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja hallo, dat kon je natuurlijk wel weten dat zoiets binnen no-time zou gebeuren, hing al tijden 'in de lucht'
Niet meer dan normaalquote:Op donderdag 21 april 2005 16:16 schreef Orginial het volgende:
Waarom heeft niemand het over de zoen van Robert en Barbara?
Ja idd,bij de cliffhanger!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Victoria Koblenko gaat definitief GTST verlaten, net op Boulevard
Leuk die muziekjes. Heb je toevallig ook het muziekje van Sjors en Martine, toen ze elkaar net leerde kennen in de gevangenis. was ook mooi en hoorde je regelmatig.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:33 schreef Frey het volgende:
Ludo
Het bekendste Ludo deuntje![]()
Ludo en Janine
Het bekende dramatische Ludo en Janine muziekje![]()
Robert en Laura
Het bekende dramatische Robert en Laura muziekje![]()
Rik en Anita
En deze vind ik zelf de mooiste (helemaal luisteren!), het dramatische Rik en Anita muziekje![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |