Gaat dat over dat jongetje dat uiteindelijk chirurgijn (eik de lagere vorm daarvan) wordt? Paar jaar geleden gelezen, erg leukquote:
Hahaha, Liz is geen Rowan, Liz is echt Liz.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:14 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Waar ging het mis dan? Waardoor Rowan nu Liz heet, bedoel ik![]()
Dat vroeg ik me eigenlijk ook wel afquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:14 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Waar ging het mis dan? Waardoor Rowan nu Liz heet, bedoel ik![]()
Bij mij zou het Muud of Rarian ofzoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef texelonia het volgende:
Als ik een naam zou maken uit mijn ouders' namen zou dat zoiets als 'Gwert' ofzow wordenOf Gwen Jan
Ja ik ook, vandaar dat 1 van m'n katten zo heetquote:
Dan heb je toch gewoon Maud of nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Bij mij zou het Muud of Rarian ofzoiets![]()
Ruud en Marian dus
Precies...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef texelonia het volgende:
Ach, er zijn ook kindjes die Frodo, Arwen of Aragorn heten..
Hoe spreek je Jolie nou uit? DJolie of gewoon JJoliequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon Maud of niet
Ayla vind ik ook nog steeds erg leuk maar er zijn inderdaad veel katten met die naam! En Jolie is echt Jolie en geen enkele andere naam die ik in gedachte heb gehad.
Ik kwam de naam gister nog tegen in een Oostenrijkse krant. Al was het betreffende meisje vermoord...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ayla vind ik ook nog steeds erg leuk maar er zijn inderdaad veel katten met die naam! En Jolie is echt Jolie en geen enkele andere naam die ik in gedachte heb gehad.
Ik vind Zjolie de mooistequote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Luchtbel het volgende:
Zjooolie maar ze wordt ook Jolie en Djolie genoemd. Daar maak ik me niet druk om, dan had ik d'r maar Kim moeten noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |