Belana zoek maar eens op Gaelic-namen..quote:Op zondag 15 mei 2005 16:05 schreef Belana het volgende:
Ik ben op zoek naar Ierse/Keltische/Schotse namen die bij de naam Liam passen... heeft iemand een idee waar ik die kan vinden op internet?
Uhh.. Eedun? Zo spreek ik het tenminste uit als het om de acteur Aidan Quinn gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Jentin het volgende:
Aidan vind ik ook gaaf, maar ik denk niet dat iemand hier dat normaal uit kan spreken (mezelf incluis)
Dat hebben ze dus ook op de frontpage klakkeloos zo overgenomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, ik vind Vanessa dus wel aardig leuk... de telegraafsite heeft er trouwens in al hun enthousiasme Medina Vlinder van gemaakt, vinden ze zeker mooier. Maar ze heet dus echt Vlinder.
Ik zou best Vanessa willen heten, maar dan wel incl de opgedrukte tieten, blondeer en tijger-leggingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zou zelfs liever Vlinder heten dan Vanessa
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie dat ook, ik zie bij namen altijd meteen een typetje
Perfectquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef moussy het volgende:
Ik zou best Vanessa willen heten, maar dan wel incl de opgedrukte tieten, blondeer en tijger-legging![]()
En als Vlinder hul ik me wel in oversized oilily goed![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Heb ik ook.
De naam Vlinder schreeuwt gewoon: Vrije Opvoeding en Strontvervelend Verwend Kutkind
Ik ken dus een Vanessa die er echt zo uit ziet! Althans, zo zag ze er wel uit toen we beiden op de middelbare school zaten!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou best Vanessa willen heten, maar dan wel incl de opgedrukte tieten, blondeer en tijger-legging![]()
"Vla" is ook een leuke bijnaam.quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:50 schreef daniman het volgende:
vlinder lijkt mij meer een leuke bijnaam, dan een echte naam.
Bloem, Vlinder... wie weet komt er nog een kind van een BN die Reiger gaat heten oid.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Blond kakkertje met bloempotkapselquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:15 schreef danni het volgende:
[..]
Wat voor type zie je bij de naam 'Jasper' ?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Puck voor een meisje en Alexander voor een jongen.
Dan wel afkorten tot Lex.
En Sam voor een jongen.
Ow en Ayla voor een meisje.. (is uit een boek, hou van die boeken!)
![]()
Weet nu al namen, en de eerst komende 4/5 jaar zeker nog geen kinderen hihi![]()
Sam, Lex en Ayla zijn leuk... Puck vind ik helemaal nietsquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Puck voor een meisje en Alexander voor een jongen.
Dan wel afkorten tot Lex.
En Sam voor een jongen.
Ow en Ayla voor een meisje.. (is uit een boek, hou van die boeken!)
![]()
Ik vind Anna ook zo leuk.... mister_d heeft em alleen afgekeurd, tenzij ik er een leuke roepnaam bij kan verzinnen, dus Anna-... of zonder streepje, maar wel een dubbele roepnaam dus. Ik denk, ik denkquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:01 schreef Marie79 het volgende:
[..]
en ik hadden ook al tijden een meisjesnaam voor onze toekomstige dochter, tot er in november een dochter werd geboren bij een collega van
is niet heel dichtbij, maar straks wel, we gaan over een paar maandjes 2 huizen verderop wonen en hier op Fok! ook een prachtig meisje werd geboren met de naam Anna, zijn we toch veranderd naar een net zo mooie naam! voor de duidelijkheid, zwanger ben ik nog niet
Een leuk blond joch.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:15 schreef danni het volgende:
Wat voor type zie je bij de naam 'Jasper' ?
Ik vind Anna niet zo, maar ik vind over het algemeen meisjesnamen eindigend op een A niet zo, ik vind het zo 'hard' klinken. De enige uitzondering hierop is Eva, dat vind ik dan wel een mooie naam. Hoewel ik mijn dochter nooit zo zou noemen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:01 schreef Marie79 het volgende:
en ik hadden ook al tijden een meisjesnaam voor onze toekomstige dochter, tot er in november een dochter werd geboren bij een collega van
is niet heel dichtbij, maar straks wel, we gaan over een paar maandjes 2 huizen verderop wonen en hier op Fok! ook een prachtig meisje werd geboren met de naam Anna, zijn we toch veranderd naar een net zo mooie naam! voor de duidelijkheid, zwanger ben ik nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |