LOLquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:19 schreef Vava het volgende:
Ik ben alleen wel blij dat ik niet heel grof gebouwd ben of heel dik ben, anders was ik letterlijk een Jumbo Jet![]()
kick wilstraquote:Op zondag 15 mei 2005 01:13 schreef Leah het volgende:
KickMaar ik ben dan ook van simpel en hollands
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:16 schreef m@x het volgende:
Het zoontje van iemand die ik ken heet OdinVond ik eigenlijk ook wel een goede voor dit topic....
Ik vind Vlinder werkelijk vreselijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:37 schreef Luckepuk het volgende:
Ik lees net elders dat Isa Hoes is bevallen van een dochter genaamd VLINDER MEDINA...![]()
Babynamer.com.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:05 schreef Belana het volgende:
Ik ben op zoek naar Ierse/Keltische/Schotse namen die bij de naam Liam passen... heeft iemand een idee waar ik die kan vinden op internet?
Oh nee, ik vind Vlinder ook een mooi woord. Net als 'waterpomptang' (vettequote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:37 schreef texelonia het volgende:
Vanessa vind ik trouwens lelijker dan vlinder. Vlinder is een mooi woord vind ik, alleen dan niet als naam van iemand...
Ik zou zelfs liever Vlinder heten dan Vanessaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh nee, ik vind Vlinder ook een mooi woord. Net als 'waterpomptang' (vette)
En Vanessa vind ik ook niet de allermooiste naam ter wereld of zo, maar als je je kind de betekenis vlinder mee wil geven, vind ik het een veel mooier alternatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |