Zo, die George lijdt absoluut niet aan zelfliefde, zo te zien.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:50 schreef Spindizzy het volgende:
-George, George, George, George, George, George en George (Vijf zoons en twee dochters van George Forman... Voormalig bokser en bedenker van de George Forman Grill)
Voor die 5 zoons hoop ik dat toch nietquote:Op zondag 5 juni 2005 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
George
Ze zullen officieel wel George, Georgette, Georgina, etc. heten, mag ik hopen...
Hehequote:Op zondag 5 juni 2005 13:23 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Voor die 5 zoons hoop ik dat toch niet
Misschien een beetjequote:Op zondag 5 juni 2005 13:21 schreef Smirre het volgende:
(Of zou mijn puberale adoratie voor meneer Hutchence mijn opinie kleuren?)
Nou, Lily is inderdaad wel leukquote:Op zondag 5 juni 2005 13:21 schreef Smirre het volgende:
En eh... het dochtertje van Michael Hutchence en P.Yates heeft als roepnaam Tiger Lily. Dat valt toch mee, vind ik. (Of zou mijn puberale adoratie voor meneer Hutchence mijn opinie kleuren?)
Alleen zo jammer dat je niet van te voren weet hoeveel kinderen je krijgtquote:Op maandag 6 juni 2005 00:12 schreef Tamea het volgende:
LOL, als je het voor elkaar krijgt om in de goede volgorde 4 jongens, een jongens tweeling en 1 meisje te krijgen, heb je wat mij betreft het recht om ze zo te noemen dubbel en dwars verdiend.
En een Harry Potter fan mama kan bij mij sowieso al niet meer stuk
Afschuwelijk gewoon dat soort verzinsels...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:50 schreef Spindizzy het volgende:
Andere belachelijke namen van celebbabies:
-Heavenly Hiraani Lily Tiger (Dochter van Michael Hutchence en Paula Yates)
De kinders die ze met Bob Geldof heeft gekregen had ze overduidelijk ook een schurfthekel aan. Die heten: Fifi Trixibelle, Peaches Honeyblossom en Pixie.
-Audio Science (Zoon van Shannyn Sossamon (A Knights Tale)
-Jermajesty (Zoon van Jermaine Jackson)
-George, George, George, George, George, George en George (Vijf zoons en twee dochters van George Forman... Voormalig bokser en bedenker van de George Forman Grill)
-Dixie Dot en Bibi Belle (Dochters van Anna Ryder Richardson, bekend van oa. Changing Rooms)
-Pilot Inspektor (Zoon van Jason Lee)
-Racer, Rebel en Rocket (Kinderen van Robert Rodriguez)
-Seven (Zoon van Erykah Badu... Teveel Married With Children gekeken?)
Godzijdank is er nog een mevrouw Daniman bij betrokken, om in te grijpenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:10 schreef daniman het volgende:
ik doe het gewoon op een andere manierAls ik een zoon krijg later geef ik hem de namen Franciscus Theodorus Petrus (Roepnaam Frank)
Krijg je als voorletters FTP
ligt eraan wie de uiteindelijke aangifte doet, die heeft het laatste woordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Godzijdank is er nog een mevrouw Daniman bij betrokken, om in te grijpen
Meer voor een hamsterquote:Op maandag 13 juni 2005 21:04 schreef Serinde het volgende:
Als ik m'n kindje zou vernoemen naar m'n ouders zou het Tiko worden ofzo. Best een stoere naam voor een jongetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |