Tink is mijn bijnaam, afgeleid van Kathinka (de voornaam waar ik mee gezegend benquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:22 schreef Riddle het volgende:
Wat vinden jullie van Tink en Tux?
Voor een mensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:22 schreef Riddle het volgende:
Wat vinden jullie van Tink en Tux?
Ik vind het ook wel een mooie naam maar idd niet voor hier, is het een Engelse naam?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:09 schreef Belana het volgende:
Ik hoorde laatst de naam "Malachy" en dat vond ik zo prachtig! Maar toen bedacht ik me wat dat in het Nederlands wordt... "mellekie" .... dus ik heb hem maar weer weg gestreept
Nee!!! Dat kan je je kind toch niet aandoen!!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:05 schreef Spindizzy het volgende:
Moxie CrimeFighter
Wat is er verdomme toch mis met sommige mensen
Da's Mik en Makquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:22 schreef Vava het volgende:
Tink en Tuxnet als Puk en Mak waar ik uit heb leren lezen vroeger
Ik had vroeger ook een boek Puk en Mukquote:Op zondag 5 juni 2005 09:47 schreef ChrisJX het volgende:
Da's Mik en MakPuk en Max zijn de neefjes van Mickey Mouse
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een mooie naam maar idd niet voor hier, is het een Engelse naam?
Meen je dat nou?quote:Op zondag 5 juni 2005 09:32 schreef Lishe het volgende:
Als er een Apple geboren word vind ik dat nog wel schattig, Maar CrimeFighter :s ....
Wel een slechte comedian dan trouwensquote:Op zondag 5 juni 2005 00:05 schreef Spindizzy het volgende:
Comedian/magician Penn Jillette and his wife had a baby girl on Friday; the baby’s name is Moxie CrimeFighter.
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Da's Mik en MakPuk en Max zijn de neefjes van Mickey Mouse
Ik ken trouwens twee jongens met de naam Dion, ik vind het meer een meisjesnaam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |