abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26886922
Versatel heeft in elk geval geweldige gratis naamsbekendheid met de commercial, toch het doel dacht ik zo.
Bovendien denk ik dat ze niet al te zwaar tillen aan de aanklacht die anno 2005 te zot is voor woorden en het zal ze worst wezen wat de uitkomst hiervan gaat worden.
(Niet als ze op een dergelijke wijze door wilden gaan met woordspelingen natuurlijk).
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:57:31 #127
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26887163
OMG die gast heeft echt geen leven
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_26887921
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 23:51 schreef mechatronics het volgende:
Kijk toch allen even de film "The man who sued god"
Daar heb ik van gehoord, en die ga ik zeker nog eens kijken.

(En verder blijf ik deze hele klacht een bijzonder suffe vertoning vinden.)
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_26887998
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Daar heb ik van gehoord, en die ga ik zeker nog eens kijken.

(En verder blijf ik deze hele klacht een bijzonder suffe vertoning vinden.)
http://www.imdb.com/title/tt0268437/
best n goede film, en ook n keertje vertoond op een ozzy zender, daarop heb ik em gezien
-
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:46:38 #130
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_26888435
Gaat het iin dit topic om een kutfilm of over de reclame van Versatel?
Een goeie mod let er op dat men ON TOPIC blijft maar ja het zijn allemaal hobbyisten toch?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_26888639
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:46 schreef lionsguy18 het volgende:
Gaat het iin dit topic om een kutfilm of over de reclame van Versatel?
Een goeie mod let er op dat men ON TOPIC blijft maar ja het zijn allemaal hobbyisten toch?
De film waar hier zijdelings over wordt gesproken heeft wel degelijk betrekking op waar het hier over gaat: De uitdrukking 'hand of God' c.q. 'act of God'.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:01:14 #132
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_26888766
En wat heeft het met Versatel te maken?
pi_26888797
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:01 schreef lionsguy18 het volgende:
En wat heeft het met Versatel te maken?
Reclame is van Versatel.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:10:53 #134
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_26888994
'Hand van God' voorlopig van de buis

Uitgegeven: 10 mei 2005 15:38

AMSTERDAM - Telecombedrijf Versatel zendt de commercial 'Hand van God' de komende twee weken niet meer uit in afwachting van de uitspraak van de Reclame Code Commissie (RCC). In Amsterdam vond dinsdag een hoorzitting van de commissie plaats naar aanleiding van klachten over de reclamespot. De ChristenUnie overhandigde daarbij bijna 1100 handtekeningen aan Versatel en de RCC.

De commissie ontving vanaf de eerste uitzenddatum op 18 april 213 klachten over de reclame voor een supersnelle adsl-verbinding met het exclusieve aanbod voor rechtstreekse uitzendingen van het eredivisievoetbal. In de commercial tikt de 'Hand van God' een doelpoging van Feyenoorder Romeo Castelen binnen. De klagers noemden het spotje kwetsend voor gelovigen. De ChristenUnie verzamelde tot dinsdagmiddag al 1100 handtekeningen tegen de reclame.

Na de eerste klachten paste Versatel het spotje aan door de zin 'Hoe is het in godsnaam mogelijk?' eruit te halen. "We weten nog niet of we de commercial nog gaan uitzenden", aldus een woordvoerster van het telecombedrijf. "Die beslissing moet nog worden genomen, overigens ongeacht wat de uitspraak van de commissie is."

Klager B. van Olst hoopt dat zijn pleidooi de RCC ervan overtuigt zich uit te spreken tegen de reclame, al is die uitspraak niet bindend. "Voor de voetballiefhebber is dit een zeer goede spot, maar bij christenen en andere gelovigen wordt een hele verkeerde snaar geraakt. De reclamespot is zeer godslasterlijk voor gelovigen."

De Reclame Code Commissie doet binnen twee weken uitspraak.

Een goed besluit
pi_26889010
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef lionsguy18 het volgende:
'Hand van God' voorlopig van de buis

Uitgegeven: 10 mei 2005 15:38

AMSTERDAM - Telecombedrijf Versatel zendt de commercial 'Hand van God' de komende twee weken niet meer uit in afwachting van de uitspraak van de Reclame Code Commissie (RCC). In Amsterdam vond dinsdag een hoorzitting van de commissie plaats naar aanleiding van klachten over de reclamespot. De ChristenUnie overhandigde daarbij bijna 1100 handtekeningen aan Versatel en de RCC.

De commissie ontving vanaf de eerste uitzenddatum op 18 april 213 klachten over de reclame voor een supersnelle adsl-verbinding met het exclusieve aanbod voor rechtstreekse uitzendingen van het eredivisievoetbal. In de commercial tikt de 'Hand van God' een doelpoging van Feyenoorder Romeo Castelen binnen. De klagers noemden het spotje kwetsend voor gelovigen. De ChristenUnie verzamelde tot dinsdagmiddag al 1100 handtekeningen tegen de reclame.

Na de eerste klachten paste Versatel het spotje aan door de zin 'Hoe is het in godsnaam mogelijk?' eruit te halen. "We weten nog niet of we de commercial nog gaan uitzenden", aldus een woordvoerster van het telecombedrijf. "Die beslissing moet nog worden genomen, overigens ongeacht wat de uitspraak van de commissie is."

Klager B. van Olst hoopt dat zijn pleidooi de RCC ervan overtuigt zich uit te spreken tegen de reclame, al is die uitspraak niet bindend. "Voor de voetballiefhebber is dit een zeer goede spot, maar bij christenen en andere gelovigen wordt een hele verkeerde snaar geraakt. De reclamespot is zeer godslasterlijk voor gelovigen."

De Reclame Code Commissie doet binnen twee weken uitspraak.

Een goed besluit
9 posts boven je?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:12:25 #136
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_26889033
sorry
pi_26889082
JA SORRY DOE JE MAAR IN JE EIGEN TIJD!
pi_26889718
Helaas pakt deze christenen geen problematiek aan dat aangepakt moet worden. Maar gelukkig heeft deze christenfiguur genoeg tijd om reclames naar de hand van god te beoordelen.

Die nare superioriteitsdrang van hun.

Diezelfde drang hadden ze in de middeleeuwen. De duivel huist in de kat. Met gevolg een van de ergste dierenmishandelingen/moorden ooit gebeurt.

Dit getuigt dat de meeste geen stap verder zijn gekomen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:38:05 #139
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_26889769
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:14 schreef TheMassive het volgende:
JA SORRY DOE JE MAAR IN JE EIGEN TIJD!
Dit is mijn eigen tijd, anders nog wat te mekkeren?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:41:43 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_26889861
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:38 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Dit is mijn eigen tijd, anders nog wat te mekkeren?
jah, als het de hand van Allah had geweest, mocht het dan wel?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_26891273
Wat een kleinzielige mensen, die deze reclame godslasterlijk vinden.

Krijg een leven
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:33:27 #142
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26891433
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:51 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Versatel benaderd door Belgacom én Talpa

Uitgegeven: 4 mei 2005 16:16
Laatst gewijzigd: 4 mei 2005 16:17

AMSTERDAM - De Versatel-topbestuurders wilden woensdag één ding duidelijk maken. Ze waren niet naar het Hilton Hotel in Amsterdam gekomen om meer uitleg te geven over de besprekingen met Belgacom over een mogelijke overname. Toch was er een nieuwtje bij de presentatie van de kwartaalcijfers van de telecom- en kabelonderneming: grootaandeelhouder Talpa, het investeringsvehikel van mediaondernemer John de Mol, lijkt samen met het Belgische telecomconcern op te trekken.

Versatel benadrukte nogmaals dat de besprekingen zich in een vroeg stadium bevinden. Vorige week is de onderneming benaderd door Belgacom én Talpa. Vrijdag lekte het uit via de Belgische krant De Tijd, waarna Versatel zich na overleg met de beurswaakhond AFM gedwongen voelde om de besprekingen maandag wereldkundig te maken.

aha, mijn gebed wordt verhoord
Noem jij John de Mol christelijk!?
pi_26896755
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Ligt het aan mij, of worden mensen echt steeds kleinzeriger wanneer het gaat om hun religieuze sprookjeswereld?
Nee, ligt niet aan jou. Hoewel ik denk dat het van alle tijden is.
Streng gelovigen hebben geen gevoel voor humor of zelfspot.
En ja, voor atheisten is religie een sprookje - hoewel den gristenen dat vermoedelijk een gruwel vinden
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Monidique het volgende:
... maar jij bracht het alsof de Bijbel het over atheïsten heeft, terwijl atheïsme natuurlijk toendertijd een onbekend fenomeen was.
De bijbel is echter nogal duidelijk over atheisten of andersgelovigen - kijk maar naar sodom en gomorra - de mensen daar geloofden niet in de god (of helemaal niet: atheisten) en voilá, de god van de liefde maakte de hele stad met de grond gelijk.

Het ligt in de lijn der christelijke interpretatie dat alle atheisten dus vallen onder de verdoemde ongelovigen...
Sterker nog, de diverse christelijke langs-de-deur wandelende evangelisten zijn ook altijd zeer droef als ik aangeef dat ik neit van plan ben om te gaan geloven in hun vertellingen: ik ben dus verloren en gedoemd om bij het einde der tijden te branden in de hel.
pi_26903918
Ach, de zoveelste druppel die mijn emmer vol christenhaat doet overlopen.
underground forever baby
pi_26904089
help help im being repressed!

Get a life. Vrijheid van meningsuiting betekent ook niet dat je op straat willekeurige mensen voor klootzak of nazizwijn of wat dan ook kan uitmaken zonder dat dat gevolgen heeft.

En helemaal niet als dat is om meer spulletjes te verkopen, zoals bij deze reclame het geval is.
pi_26904115
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 08:04 schreef Ulx het volgende:
help help im being repressed!

Get a life. Vrijheid van meningsuiting betekent ook niet dat je op straat willekeurige mensen voor klootzak of nazizwijn of wat dan ook kan uitmaken zonder dat dat gevolgen heeft.

En helemaal niet als dat is om meer spulletjes te verkopen, zoals bij deze reclame het geval is.
En het betekent ook niet bij het minste of het geringste gaan zeiken omdat je almachtige baardmans weer eens op tv is.
underground forever baby
pi_26904168
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 08:08 schreef Laton het volgende:

[..]

En het betekent ook niet bij het minste of het geringste gaan zeiken omdat je almachtige baardmans weer eens op tv is.
Waarom niet? Waarom is er anders zo'n reclame code commissie als je die niet mag gebuiken?

Voor mijn part dient 1 persoon een klacht in. Dan dient ie nog steeds in behandeling te worden genomen.
pi_26904188
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 08:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom niet? Waarom is er anders zo'n reclame code commissie als je die niet mag gebuiken?

Voor mijn part dient 1 persoon een klacht in. Dan dient ie nog steeds in behandeling te worden genomen.
Uiteraard; echter geloofsredenen gelden wat mij betreft niet. Derhalve dat ik me er ook zo aan stoor.
underground forever baby
pi_26904566
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 08:18 schreef Laton het volgende:

[..]

Uiteraard; echter geloofsredenen gelden wat mij betreft niet. Derhalve dat ik me er ook zo aan stoor.
Wat is dat voor raar gelul? Je zou geen klacht in mogen dienen wanneer er geloofsredenen gelden? Dikke onzin man.
pi_26904589
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 08:53 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Wat is dat voor raar gelul? Je zou geen klacht in mogen dienen wanneer er geloofsredenen gelden? Dikke onzin man.
Inderdaad, dikke onzin dat geloof. Het stoort me dat er rekening mee gehouden wordt.
underground forever baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')