Nou wat verwacht jequote:Op woensdag 20 april 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Meegedaan aan dat meidentoernooi van Pfaf.
Morgen functioneringsgesprek.
Als ze nog referenties nodig hebben van je, wijs je ze gewoon even op je postgedrag in VBL, dat zal vast wel helpen.quote:
ja of op je laatste awardquote:Op woensdag 20 april 2005 19:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze nog referenties nodig hebben van je, wijs je ze gewoon even op je postgedrag in VBL, dat zal vast wel helpen.
Hoe meten ze dat in hemelsnaam ?quote:
Ik kom ook altijd met mijn Fok-resultaten aanzetten, werkt uitstekend.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze nog referenties nodig hebben van je, wijs je ze gewoon even op je postgedrag in VBL, dat zal vast wel helpen.
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:54 schreef Suijk het volgende:
Hij krijgt vast te horen:
'Michel, tactische speelwijzen horen niet bij wiskunde, ook al wil je 4-4-2 onderwijzen. En Aap-Noot-Mies wordt niet veranderd in Ajax-NAC-MVV. Bovendien hebben we liever dat je de kinderen de hoofdsteden leert van de Europese landen, in plaats van de sterspelers'.
Overwegingen bij het nadenken:quote:Op woensdag 20 april 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
* SCH is aan het nadenken over een aanbod om (wellicht tijdelijk) een andere functie te bekleden (leidinggevend), zou dan wel van 3 naar 4 dagen gaan
als je nu ook nog een fopduikt maakt tijdens dat wegrennen is het helemaal compleetquote:
hoe kom ik daarnou weer terechtquote:
Lijk me wel iets voor jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd met mijn Fok-resultaten aanzetten, werkt uitstekend.
* SCH is aan het nadenken over een aanbod om (wellicht tijdelijk) een andere functie te bekleden (leidinggevend), zou dan wel van 3 naar 4 dagen gaan
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Totdat dat wel erg vreemde vormen aannam en ik op de vraag wat is de hoofdstad van friesland Cambuur zei...
Serieus doe je maar via MSNquote:Op woensdag 20 april 2005 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Overwegingen bij het nadenken:
1. Is het een echt leuke baan?
2. Denk jij dat je geschikt bent om leiding te geven?
2. Kan je het fysiek en geestelijk aan?
3. Doe je het voor het geld?
4. Wat moet je er voor opgeven?
Ja euh..geen ideequote:
Ja inderdaad, gaat het wel goed met je, eend?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Je was van de week ook al in een gang gesignaleerd eend!
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2005 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat laatste werkt wel...
De topografie leerde ik door voetbalclubs enzo...
Totdat dat wel erg vreemde vormen aannam en ik op de vraag wat is de hoofdstad van friesland Cambuur zei...
1. nee, maar het is tijdelijk en dan kan ik het uitproberenquote:Op woensdag 20 april 2005 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Overwegingen bij het nadenken:
1. Is het een echt leuke baan?
2. Denk jij dat je geschikt bent om leiding te geven?
3.. Kan je het fysiek en geestelijk aan?
4. Doe je het voor het geld?
5. Wat moet je er voor opgeven?
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |