quote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
Zullen we trouwens ook een VBL wiki op Fok wiki maken?
(Eigenlijk een vraag aan Tong, die weet wel hoe dat moet)
Ik wist wel dat je me zou helpen.quote:
Projectie rubbertjequote:Op woensdag 20 april 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
SCH is die leidinggevende funcitie iets waarbij je verplicht in t leer rondmoet lopen met een zweep?
Ah, nu even voetbal kijken, maar ik zal straks eens kijken hoe of wat.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Over die wiki, best goed idee. ('Achter' staat er een topic over, geloof ik, en ook in DIG)
Ik moet hier een presentatie in elkaar draaien over The Color Purple.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, nu even voetbal kijken, maar ik zal straks eens kijken hoe of wat.
Waarom nou weer in het Duitsquote:Op woensdag 20 april 2005 20:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb Wicki alvast van stal gehaald
[afbeelding]
Who caresquote:Op woensdag 20 april 2005 20:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik moet hier een presentatie in elkaar draaien over The Color Purple.
Interessant boekje, daar niet van, maar een presentatie?
Nou ja, voor de 5 presentaties die ik eerder dit schooljaar had. (Waarvan 3 voor maatschappijleer.) had ik gemiddeld een 8 ofzo, dus dit zal ook best goed komen.
My teachers. (Voor die presentatie).quote:
Wikipediaquote:Op woensdag 20 april 2005 20:50 schreef rubbereend het volgende:
wtf is dat wiki?
Who cares?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
1-0Feijenoord, vrijetrap van af dertig meter inj de kruising van Pauwe.
I do notquote:
Wat wil je ook met Sibon in de spitsquote:Op woensdag 20 april 2005 21:02 schreef pascalheister het volgende:
zo weer terug van badminton, schakel je net in bij het voetbal PSV al achter
Robert erin en Sibon een enkele reis naar Verweggiestanquote:Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef appelsientje het volgende:
Ach we kunnen nog winnen
moet Farfan alleen wel een keer gaan scoren
Jemmig dat is oud.... nog van vroegerquote:Op woensdag 20 april 2005 20:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb Wicki alvast van stal gehaald
[afbeelding]
Ook mijn jeugdquote:Op woensdag 20 april 2005 21:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemmig dat is oud.... nog van vroeger
mijn jeugd...
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Robert erin en Sibon een enkele reis naar Verweggiestan
Ja.... mooi was die tijd ....quote:Op woensdag 20 april 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede tekenfilm was dat, mooie tijd ook.
Ik mag hem graag, maar niet bij PSVquote:Op woensdag 20 april 2005 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]jij mag hem volgens mij niet zo
Volgens mij hebben ze het nog eens in een nieuw jasje gestoken.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat het uit mijn jeugd was, Is Wicky zo vaak herhaald later ?
mja 3 wisselspelers erin scheelt ook erg veelquote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat wil je ook met Sibon in de spits![]()
zelfs nu zenden ze t nog uitquote:Op woensdag 20 april 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat het uit mijn jeugd was, Is Wicky zo vaak herhaald later ?
Dit is wel heel erg lekkerquote:Op woensdag 20 april 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee de wedstrijd verder maar vanuit bed gaat kijkenHoolies
had ik ook nog wel willen zien, Hans Teeuwen zat er ook nog in toch? hoorde vanmorgen bij Giel tenminste zoiets.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Het was goed.
Allerzielen op 3.
Over Theo.
Alleen bij Feyenoord dan maarquote:Op woensdag 20 april 2005 22:13 schreef Noca het volgende:
Ik wil meer goals zien bij fey - psv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |