Zeg bliksem hoe ziet jou team eruit voor F1manager ???quote:Op woensdag 20 april 2005 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe. Broer op 5min fietsafstand, broer in Amsterdam, broer in Zwitserland, m'n pa en met vrienden. En oja, onder FIFA netwerken
Nee, skype zorgt bij mij echt voor een lagere telefoonrekening
Ik heb nog niets veranderd. Vrijdag ga ik weer eens kijken.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg bliksem hoe ziet jou team eruit voor F1manager ???
Ik zit nog een beetje te twijfelen.
Ik kan lekker voor de tv hangen zondagquote:Op woensdag 20 april 2005 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb nog niets veranderd. Vrijdag ga ik weer eens kijken.
Dat is hij toch ook al niet meer?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:06 schreef Bjoro het volgende:
Berlusconi stapt op, heeft hij weer alle tijd om voorzitter van Milan te spelen !
iedereen had ff een plaspauze denk ikquote:Op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef appelsientje het volgende:
Hey het topic gaat opeens langzaam nu.... normaal als ik naar de wc bent geweest zijn we al weer 2 blz verder
vandaag TM voorbij en ik sta 7e op de hools lijst zeg maarquote:Op woensdag 20 april 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
Nog even de 10.000+ Hoolsers
[..]
Suijk is de 563e op de lijst, maar welkom bij de club !
sorry als ik een vaste Hool met meer dan 10.000 posts ben vergeten
lees iets verder omhoogquote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
Waar staat die Hools-lijst?
Yes, Kirchen tweede en Rebellin derde. Di Luca won met overmacht.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef Againzender het volgende:
Helemaalm gemist, Di Luca dus weer gewonnen?
Je staat 4e van de Hoolsquote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
Waar staat die Hools-lijst?
Kijk dat heb ik dus met leren... altijd een uitweg zoekenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Opruimen is niet mijn favoriete bezigheid, ik verzin alleen maar uitwegen om niks te doen, maar dan blijft het stoffig
Dan moet je niet opruimen maar afstoffenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Opruimen is niet mijn favoriete bezigheid, ik verzin alleen maar uitwegen om niks te doen, maar dan blijft het stoffig
de spammerdquote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef pfaf het volgende:
Die Rubbereend post er ook wat af zeg, 213 posts.
Hier hetzelfde, ga zo ook maar es op trein en huis aan. Hier ook mooi weer maar echt warm/lekker is het niet..!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
Doei, ik ben naar huis.
Mooi weer trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |