Als keeper zijnde weet je niet wat je moet doen en het werktquote:Op woensdag 20 april 2005 18:10 schreef Allard88 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moest zo verschrikkelijk hard lachen toen ik dit las haha. Ik zie het al helemaal voor me...
Ja, Nederland...quote:Op woensdag 20 april 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
halfhoogzo is Nederland jarenlang het schip in gegaan
Niet mee eens...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De ideale strafschop neem je vol overtuiging.
Ik heb dat wel eens geprobeerd. Maar daar kwam ik toch echt spierkracht voor te kort. Kon de bal te weinig vaart geven.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Beppe Signori nam nimmer een aanloop.
Ik snap niet dat ze zo'n houthakker een pingel laten nemen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
Vraag het aan De Graaf van F'noord, die weet er alles van.
idd zoals Robert ze neemt: hard, strak en hoog in het 'zijnetje' is voor mij de perfecte strafschop.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Robert !
dan moet de titel worden aangepastquote:Op woensdag 20 april 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
Vraag het aan De Graaf van F'noord, die weet er alles van.
die floppen dan toch alleen maarquote:Op donderdag 21 april 2005 01:17 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Dus Fey moet 5 brazililanen aantrekken.
Nee. Hoog. Rechtsboven.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
En halfhoog in de hoek is statistisch het best.
en dan nog missen, wat een losersquote:Op donderdag 21 april 2005 14:46 schreef DIJK het volgende:
Hoog in de hoek is gewoon het beste.
...
En ja, ik had tijd over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |