Dan feliciteer ik u dit weekeinde.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef Monidique het volgende:
Victorie #1, FokBlock is verbeterd. Dit weekeinde, dan breng ik v1.0 uit, vermoed ik.
quote:De volledige titulatuur van de paus luidt plaatsbekleder van Jezus Christus, opvolger van Petrus, opperherder van de universele Kerk, patriarch van het Westen, primaat van Italië, aartsbisschop en metropoliet van de Romeinse kerkprovincie, bisschop van Rome en soeverein van de staat Vaticaanstad.
ALLES....quote:Op woensdag 20 april 2005 19:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Luuuuuuuuuuuv cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuums agaaaaaaaaaaaaaaaaaaain!
Monidique en zijn scheurkalender.quote:
Daar kan Bea nog een puntje aan zuigenquote:
ben ik altijd.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:57 schreef Harry_Sack het volgende:
zo, ik ga maar eens naar 3voor12. Zoet zijn he?
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
Hoereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Mosliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiims!
ALLES MOET KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!
Dat is een begin!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
De layout ook?
Je loopt al blauw aan.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding] DOOD [afbeelding] DOOD [afbeelding] DOOD [afbeelding] DOOD [afbeelding] KAPOT [afbeelding] KAPOT [afbeelding] KAPOT [afbeelding] KAPOT [afbeelding] KAPOT [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |