doe maar gewoon anders krijg je beukenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat van Bommel tegen Milan al na 1 sec z'n poot breekt en nooit meer kan spelen. Tering PSV kneus.....
Het zou me benieuwenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:34 schreef VoreG het volgende:
Trabelsi weg en Maxwell weg.. lekker dan
Gelukkig hebben we Emmanuelson
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
doe maar gewoon anders krijg je beuken
Van wie?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Is het ook.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de Ajacieden hier gaan roepen dat de Amstel Cup slechts een troostprijs is
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Voor Heerenveen kan ik dat begrijpen, maar nu Utrecht nergens meer om mee doet, is dit toch wel leukquote:Op donderdag 21 april 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Toch wel weer leuk al heb ik liever dat Ajax wint.
Komt nog wel goed. Maar waarom juist nu staat Moens goed te keepen, tegen PSV ook al.....quote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef VoreG het volgende:
Pienaar loopt ook al mank
Geweldige wedstrijd weer.....
Ik vind het ook stiekem leuk hoor, als de tilburgers dan gewoon nat gaan in de finale.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor Heerenveen kan ik dat begrijpen, maar nu Utrecht nergens meer om mee doet, is dit toch wel leuk
hij doet niets verkeerdquote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef SCH het volgende:
MrDoegewoon, kun je ook gewoon doen?
ja hallo en het nederlands elftal danquote:Op donderdag 21 april 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat van Bommel tegen Milan al na 1 sec z'n poot breekt en nooit meer kan spelen. Tering PSV kneus.....
Idd ... zwwwwwwwwwwwwwwwwwware uitwedstrijd voor de boeg zondagquote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef Dos37 het volgende:
verdomme dit is niet goed voor FC Twente
Zieke zeker. Die pas door de gemeente zijn verwijderd.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dan is het nog steeds uefa cup voetbal voor tilburgquote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het ook stiekem leuk hoor, als de tilburgers dan gewoon nat gaan in de finale.
Om een lang verhaal kort te maken: je moet scoren om te winnen Golfer....quote:Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef golfer het volgende:
Eerste 30 minuten duidelijk voor Ajax.
2x Sneijder die recht op Moens schiet, terwijl ie de hoek voor het uizoeken had en een enorme verdedigingsfout die Willemll op voorsprong brengt.
Tweede helft dus maar gewoon eens efficiënt aanvallen, paar keer scoren en dat 2e rangsploegje uit Tilburg weer met beide benen op de grond zetten.
Hmmz het zal wel ultiem zijn om onze Nederlandse mof te zien scoren in de finale tegen de moffen.... Nou dan hoop ik dat ie gewoon na 1sec uitvalt met veel pijn tegen Milan..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja hallo en het nederlands elftal dan
Oh kut, is dat zo?????quote:Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
dan is het nog steeds uefa cup voetbal voor tilburg![]()
Joh, laat jij je even uithollen door een grote neger ofzo, je hebt geen minuut gezien van de laatste twee wedstrijden.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:41 schreef SCH het volgende:
Het toont wel weer aan hoe matig Ajax draait, ze mazzelen de laatste weken een beetje door fouten van anderen maar ik vind deze wedstrijd weer onthutsend voor een ploeg die wellicht CL gaat spelen.
Rot op man, met je fouten van anderen. Gewoon aan paar sterke wedstrijden gespeeld. En ook deze wedstrijden hebben ze een tijd heel aardig gespeeld. Alleen mist het in de afronding, en een tikkie geluk.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:41 schreef SCH het volgende:
Het toont wel weer aan hoe matig Ajax draait, ze mazzelen de laatste weken een beetje door fouten van anderen maar ik vind deze wedstrijd weer onthutsend voor een ploeg die wellicht CL gaat spelen.
Wat is ie goed he!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz het zal wel ultiem zijn om onze Nederlandse mof te zien scoren in de finale tegen de moffen.... Nou dan hoop ik dat ie gewoon na 1sec uitvalt met veel pijn tegen Milan..
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, laat jij je even uithollen door een grote neger ofzo, je hebt geen minuut gezien van de laatste twee wedstrijden.
Als hij die bal ook gewoon aan Maxwell had gelaten en niet de bal van hem had overgenomen terwijl hij richting eigen doel liep, was er met Maxwell ook niks aan de hand..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:41 schreef twi het volgende:
Moens goed te keepen? Wij schieten gewoon slecht en vooral Sneijder was lekker egoistisch aan het voetballen. Die had gewoon op Pienaar af moeten leggen, was het 0-1 en was er niets aan de hand.
zieke zeker?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zieke zeker. Die pas door de gemeente zijn verwijderd.
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, laat jij je even uithollen door een grote neger ofzo, je hebt geen minuut gezien van de laatste twee wedstrijden.
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Rot op man, met je fouten van anderen. Gewoon aan paar sterke wedstrijden gespeeld.
Hoi allemaal!!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:02 schreef Pool het volgende:
Makkie voor Willem II. In de competitiewedstrijd hebben ze niet het achterste van hun tong laten zien en ze weten nu precies hoe ze Ajax moeten bestrijden.![]()
Begrijp je m'n grapje weer 'ns niet? Wie legt 'm even uit.quote:
Damm wat ben jij domquote:
www.vi.nl (alleen een scorebord) en je heb ook nog internet radio, of bedoel je kijken?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:44 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Ik heb geen tv voor handen, is het ook nog ergens via internet te volgen ??
Ach ja, in Heerenveen vieren ze elke goal alsof de CL gewonnen is. Hoezo snel tevreden?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]Jullie staan 2 omdat AZ het nu even laat afweten en omdat een paar Feyenoord verdedigers geen zin meer hadden in de laatste minuut. Maar ajaxfans zijn snel tevreden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |