doe maar gewoon anders krijg je beukenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat van Bommel tegen Milan al na 1 sec z'n poot breekt en nooit meer kan spelen. Tering PSV kneus.....
Het zou me benieuwenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:34 schreef VoreG het volgende:
Trabelsi weg en Maxwell weg.. lekker dan
Gelukkig hebben we Emmanuelson
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
doe maar gewoon anders krijg je beuken
Van wie?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Is het ook.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de Ajacieden hier gaan roepen dat de Amstel Cup slechts een troostprijs is
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Voor Heerenveen kan ik dat begrijpen, maar nu Utrecht nergens meer om mee doet, is dit toch wel leukquote:Op donderdag 21 april 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Toch wel weer leuk al heb ik liever dat Ajax wint.
Komt nog wel goed. Maar waarom juist nu staat Moens goed te keepen, tegen PSV ook al.....quote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef VoreG het volgende:
Pienaar loopt ook al mank
Geweldige wedstrijd weer.....
Ik vind het ook stiekem leuk hoor, als de tilburgers dan gewoon nat gaan in de finale.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor Heerenveen kan ik dat begrijpen, maar nu Utrecht nergens meer om mee doet, is dit toch wel leuk
hij doet niets verkeerdquote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef SCH het volgende:
MrDoegewoon, kun je ook gewoon doen?
ja hallo en het nederlands elftal danquote:Op donderdag 21 april 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat van Bommel tegen Milan al na 1 sec z'n poot breekt en nooit meer kan spelen. Tering PSV kneus.....
Idd ... zwwwwwwwwwwwwwwwwwware uitwedstrijd voor de boeg zondagquote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef Dos37 het volgende:
verdomme dit is niet goed voor FC Twente
Zieke zeker. Die pas door de gemeente zijn verwijderd.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |