Goeie mênquote:Op donderdag 21 april 2005 21:18 schreef TheVulture het volgende:
't is echt eenrichtingsverkeer. Laat die goal maar snel vallen, anders ben ik bang dat ie er dadelijk aan de andere kant in ligt...
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!
YEAH!!!
lukt het penetreren al een beetjequote:Op donderdag 21 april 2005 21:29 schreef VoreG het volgende:
gvd stelletje lamstralen ga nou eens voetballen, ik werk nu zelfs harder!
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:Wat een lullige ahterstand na 30 minuten de besten te zijn geweest.
Het leukste is dat ze nu echt gaan denken dat ze kunnen winnen
Ik hoop nu echt dat van Bommel tegen Milan al na 1 sec z'n poot breekt en nooit meer kan spelen. Tering PSV kneus.....quote:Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef Bobu het volgende:
WHAHAHA wat een kutploeg. En Maxwell ligt aardig kapot te gaan...
Was jij er ook eentje die aan het janken was op de tribune gister?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef Bobu het volgende:
WHAHAHA wat een kutploeg. En Maxwell ligt aardig kapot te gaan...
Een beetje snel aangebrand?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat van Bommel tegen Milan al na 1 sec z'n poot breekt en nooit meer kan spelen. Tering PSV kneus.....
ja of de enkel gebrokenquote:
Ik vind het een beetje triest als je het leuk vind als er een speler het zo ligt uit te kermen van echt pijn....quote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een beetje snel aangebrand?
Zo zag het er niet uit.quote:
je enkel krijgt ook een flinke knal, maar het was inderdaad knie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |