Zo gewoon is dat niet bij Ajax Golfer, zie Willem II dit wel halenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef golfer het volgende:
Tweede helft dus maar gewoon eens efficiënt aanvallen, paar keer scoren en dat 2e rangsploegje uit Tilburg weer met beide benen op de grond zetten.
Da's onzin, zoiets kan gebeuren. Geen geld voor Maxwell dus blijkbaar komende zomerquote:Op donderdag 21 april 2005 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij die bal ook gewoon aan Maxwell had gelaten en niet de bal van hem had overgenomen terwijl hij richting eigen doel liep, was er met Maxwell ook niks aan de hand..
Wij zijn inderdaad wel blij met een doelpunt inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach ja, in Heerenveen vieren ze elke goal alsof de CL gewonnen is. Hoezo snel tevreden?
Naar het strand van Rio.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:46 schreef Chadi het volgende:
Maxwell gaat deze zomer in ieder geval nergens heen.
ja laten we in dit VOETBALtopic lekker gaan discussiëren over de Nederlandse taal....quote:Op donderdag 21 april 2005 21:47 schreef RijstNatie het volgende:
zieke zkr lijkt me geen volledige zin
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ja laten we in dit VOETBALtopic lekker gaan discussiëren over de Nederlandse taal....
Ik begrijp dat je een beetje van slag bent doegewoon ... ga maar lekker zitten, neem een glaasje ranja .... tweede helft begint zo....quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:47 schreef RijstNatie het volgende:
zieke zkr lijkt me geen volledige zin
Eigenlijk wel, maar dat is er nog niet zekerquote:Op donderdag 21 april 2005 21:45 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
www.vi.nl (alleen een scorebord) en je heb ook nog internet radio, of bedoel je kijken?
Die maakt wel een vreemde indruk de laatste tijd. Hij neemt zulke vreemde beslissingen wanneer de bal in zn buurt komt.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef twi het volgende:
(wederom falende) Vonk
bquote:Op donderdag 21 april 2005 21:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mag ik ondertussen uw antwoord op een enquete?
Helemaal niets in:
a) Amsterdam
b) Rotterdam
c) Weet niet.
Daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Idd ... zwwwwwwwwwwwwwwwwwware uitwedstrijd voor de boeg zondag
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je een beetje van slag bent doegewoon ... ga maar lekker zitten, neem een glaasje ranja .... tweede helft begint zo....
*aai over het bolletje geeft*
zoals constant de bal met z'n ogen dicht naar voren trappen in plaats van mee te voetballen? ja dat viel mij ook al op...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die maakt wel een vreemde indruk de laatste tijd. Hij neemt zulke vreemde beslissingen wanneer de bal in zn buurt komt.
Hmm, okey. Een echte Willem II-goal dus.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef twi het volgende:
Nope, was een frommelgoal. Lange trage hoge voorzet van rechts, viel over iedereen heen. Caluwe stond daar, en kon de bal langs een (wederom falende) Vonk diagonaal in het doel frommelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |