Kan me niet voorstellen dat mensen zoals jou willen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog niet door dat mensen zoals ik aan het winnen zijn.
Aaah ja, laten we persoonlijk gaan worden... altijd leuk...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kortom een comic/computernerd zonder sociaal leven die er andere mensen de schuld van geeft*
Goed hoor, een stuk minder ruzie en stress tegenwoordigquote:Op woensdag 20 april 2005 13:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Aaah ja, laten we persoonlijk gaan worden... altijd leuk...
Zeg eens, hoe is het daar met de thuissituatie CDP?
Ja maar we hebben niet allemaal de tijd en lef om beroemde sterren te ontmoeten!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kortom een comic/computernerd zonder sociaal leven die er andere mensen de schuld van geeft*
Als je denkt dat dat het enige is wat ik doe in mn leventje heb je t misquote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ja maar we hebben niet allemaal de tijd en lef om beroemde sterren te ontmoeten!
Dat is mooi, denk je misschien dat het iets te maken heeft gehad met het feit dat je voortijdig van school bent gegaan om een falende carriere na te streven in de wondere wereld van de televisie-glamour in Nederland?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed hoor, een stuk minder ruzie en stress tegenwoordig
Ik wist dat die ging komen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ja maar we hebben niet allemaal de tijd en lef om beroemde sterren te ontmoeten!
Oh....dat zal het zijn ja....quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ach Bush is aan de winnende hand, en de nieuwe paus is uit een conservatiever stuk hout gesneden dan de vorige. Waarden en normen zijn nog altijd zo heet als de diepste put van de hel. De Islam is groeiende en de conservatieve takken nog altijd het sterkst.
Je hebt alleen nog niet door dat mensen zoals ik aan het winnen zijn.
Zie je?! Hij gaat ook naar de kapper! Tis echt niet alleen maar op de foto gaan met BNers heur!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het enige is wat ik doe in mn leventje heb je t mis![]()
Anywayz ik ben naar de kapper![]()
Moldavie.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh....dat zal het zijn ja....En wat is de prijs die je gaat winnen? Bel je wel even als je gewonnen hebt?
![]()
Je weet nooit wat daar uit komt.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe hij maakt eerder werk van mij!
haha nee grapje, we hebben gewoon al heel lang contact en nu wordt dat wat intensiever.
.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat is mooi, denk je misschien dat het iets te maken heeft gehad met het feit dat je voortijdig van school bent gegaan om een falende carriere na te streven in de wondere wereld van de televisie-glamour in Nederland?
Maar ik hoor dat je tegenwoordig weer op school zit, knap hoor, en je gaat nog wel afstuderen, dat is heel wat. En wat zijn de plannen voor de toekomst, blijven werken als stalker-to-the-stars voor een homoblaadje?
Heb je dr de groeten van me gedaan?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik word voorspelbaar.
biefie!!!. sjakelientje is liev!
.
heftige seks en een hoop roddels van kugari dat het niet kan en magquote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet nooit wat daar uit komt.
quote:
En ben je daar trots op?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee hoor, heeft er niets mee te maken. Mijn thuissituatie is een rommeltje, mede doordat ik en mijn broertje niet goed weten te communiceren en ik soms het gezag van mijn moeder ondermijn.
ja waarlijk, bij BNN ligt een echte toekomst!quote:Plannen voor de toekomst zijn er genoeg, en werken voor Expreszo is leuk als extraatje maar zie ik niet als het belangrijkste in het leven.
Kijk! Nou dat is een prijs waar men op zit te wachten....Ik laat je deze rit dan wel winnen goed? Ga ik wel weer mee doen als de prijs bestaat uit Barcelona...(ofzowquote:
Er is een verschil tussen trots en zelfkennis.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En ben je daar trots op?
[..]
ja waarlijk, bij BNN ligt een echte toekomst!
Reageer er nou niet op...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen trots en zelfkennis.
en bij BNN was sowieso tijdelijk, had ook niet verwacht om m'n hele carriere daar te slijten.
tssss, ik ben goed in dobbelen, en voor je het weet val ik met de onheilige horde moldaviers Spanje binnen en dan is ook Barcelona van mij! En dan krijgt mijn volk eindelijk de kans om eens wat kleur te krijgen op hun uitgehongerde bleke moldavische gezichtjes.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kijk! Nou dat is een prijs waar men op zit te wachten....Ik laat je deze rit dan wel winnen goed? Ga ik wel weer mee doen als de prijs bestaat uit Barcelona...ofzow
Dus je weet wat je aan het doen bent, en toch ging en ga je ermee door. Leuk zo voor je moeder, zal ze denk ik erg op prijs hebben gesteld.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is een verschil tussen trots en zelfkennis.
nu heb je je zinnen gezet op de Tros? Of het nieuwe bedrijf van John de Mol? Lekker lunchen met Linda en Beau?quote:en bij BNN was sowieso tijdelijk, had ook niet verwacht om m'n hele carriere daar te slijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |