quote:Op woensdag 20 april 2005 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Godverdomme crene, hoe haal je het eigenlijk in je hoofd. Op de brandstapel moet je, hangen in de hoogste boom. Een beetje een relatie verkutten.![]()
![]()
![]()
Misschien leest ie wel mee.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wil je m de groeten doen?.
oeh en D. gaat es langskomen..
Creno heeft het mijn zaak gemaakt toen hij er over kwam opscheppen hier!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:15 schreef Jerruh het volgende:
kugari: bemoei je er gewoon niet mee
jij weet niet hoe het zit, ook al lees je er wat over.
het is Creno zijn zaak, niet de jouwe.
punt
uit!
Pffft brandstapel. Je gaat dood door verstikking niet door het vuur.quote:
en rot jij op met je vergalde, zure, teringkopquote:Op woensdag 20 april 2005 13:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kug... nogmaals: tieft op met je kleinzielige obsessieve geleuter...
Je kan beter...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en rot jij op met je vergalde, zure, teringkop
Self-righteous heet dat.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
K-K is gewoon een zeiknicht..loopt overal tegen te zeiken met een attitude dat ie beter is en alles beter weet...
boohooohooo ik heb tenminste m'n school afgemaaktquote:Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
K-K is gewoon een zeiknicht..loopt overal tegen te zeiken met een attitude dat ie beter is en alles beter weet...
Wanneer je de beul omkoopt om wat nat stro erbij te gooien.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Pffft brandstapel. Je gaat dood door verstikking niet door het vuur.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wanneer je de beul omkoopt om wat nat stro erbij te gooien..
Kut comment:quote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
boohooohooo ik heb tenminste m'n school afgemaakt
whehe hij maakt eerder werk van mijquote:Op woensdag 20 april 2005 13:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien leest ie wel mee.
Je maakt wel werk van D uit N hé?
de IRL K-K is gewoon een slettebakjequote:Op woensdag 20 april 2005 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, de IRL-K-K is best wel aardig..
Licht eens toe?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef Jerruh het volgende:
de IRL K-K is gewoon een slettebakje. maar wel een schattig slettebakje
.
En toch heeft dat niks geholpen....vervelend lijkt me dat....wel je school afmaken, maar daar niet veel beter van worden....Ik heb het met je te doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
boohooohooo ik heb tenminste m'n school afgemaakt
"oeh, daar loopt iemand die ik even moet hebben,quote:
Je kent me niet goed genoeg om die uitspraak te doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, de IRL-K-K is best wel aardig..
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kortom een comic/computernerd zonder sociaal leven die er andere mensen de schuld van geeft*
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kortom een comic/computernerd zonder sociaal leven die er andere mensen de schuld van geeft*
Ach Bush is aan de winnende hand, en de nieuwe paus is uit een conservatiever stuk hout gesneden dan de vorige. Waarden en normen zijn nog altijd zo heet als de diepste put van de hel. De Islam is groeiende en de conservatieve takken nog altijd het sterkst.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef Semisane het volgende:
Succes verder met je "crusade" Wellicht dat je even Tom Delay moet bellen....die is ook zo lekker fundamentalistisch....kunnen jullie lekker mauwen over van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |