quote:Op woensdag 20 april 2005 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee CDP, 's nachts slaap ik of lig ik te ne*ken.![]()
ff tussendoor:quote:Op woensdag 20 april 2005 12:47 schreef creno het volgende:
Ik zal hier effe kort uitleggen hoe het nu zit, want ik heb al wel gemerkt dat je soms dingen niet moet aandikken, had ik maar een kloon en daar deze discussie mee begonnen, maar ja !
Vriendin en man zoende met carnaval, zij wilde daar met hem over praten, dat ging niet in het openbaar omdat ze zich opgelaten voelde, zij gaf mij zijn email, ik heb uit haar naam een email gestuurd, ze zijn toen via msn in contact gekomen met hem, en hebben er over gepraat wat er gebeurd is.
Er is dus helemaal geen sprake van dat die man verder vreemd wil gaan met haar. (dat dat zo over is gekomen, is waarschijnlijk doordat ik het een beetje aangedikt heb).
En nu wil ik er niets meer over lezen !
Maar lelijk chinees dan weer welquote:
En ik maar denken dat je me altijd ove rhet hoofd ziet.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik word GEK van al die zwart witte icoontjes!
Ik haal beav en creno de hele tijd door elkaar, en dan hebben Des en SAJ ook nog een zwartwitte..... Dit is te moeilijk voor blonde hupsjes hoor!!!
maar desalniettemin:
Hey je bent weer kleurig!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je me altijd ove rhet hoofd ziet.
maar lelijke chiakra's zijn dan weer lelijkquote:
Laat ze dan snel weer verdwijnen...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de Backstreet Boys zijn weer terug..en geen fuck veranderd
kort uitleggen hoe het zit, waarom post je niet gewoon je reactie uit de vorige topics? Want daarin gaf je een heel ander beeld. Laf om nu ineens, nu je geconfronteerd word met je ranzige daad, je verhaal aan te passen zodat het allemaal 'reuze meevalt'.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:47 schreef creno het volgende:
Ik zal hier effe kort uitleggen hoe het nu zit, want ik heb al wel gemerkt dat je soms dingen niet moet aandikken, had ik maar een kloon en daar deze discussie mee begonnen, maar ja !
quote:Vriendin en man zoende met carnaval, zij wilde daar met hem over praten, dat ging niet in het openbaar omdat ze zich opgelaten voelde, zij gaf mij zijn email, ik heb uit haar naam een email gestuurd,
Dat is even heel wat anders dan "ze wil met je praten".quote:uitleg:
Een vriendin van me heeft met carnaval gezoend met een jongen. Hij bleek getrouwd te zijn en hij heeft 2 kinderen.
Afgelopen weekend zagen ze elkaar weer en de spanning tussen die twee was gewoon merkbaar, dat merkte zelfs zijn vrouw die erbij was. Hij keek veel naar die vriendin van me en andersom ook.
Ze vertrokken dus ook met "ruzie".
De dag erop zat ik wat te kletsen met haar en ik heb die jongen toen gemaild met een nieuw onbekend email adres, daarin stond ongeveer:
een vriendin wil graag een keer flink door je verwend worden, je
hoeft je vrouw niet te verlaten ofzo, maar haar gewoon een
keer goed laten genieten, want daaaar heeft ze onwijze
behoefte aan, met carnaval eigenlijk al, maar toen durfde
ze niet !
Reageer op dit email-adres, dan geeft ik het antwoord aan haar door.
dat klopt behalve dan je smerige leugen over hoe ze willen "praten".quote:ze zijn toen via msn in contact gekomen met hem, en hebben er over gepraat wat er gebeurd is.
"aangedikt" ik geloof er geen hol van je bent bang geworden en zoekt een uitweg, dus verander je je verhaal. Gisteren bekende je nog dat je er spijt van hebt gehad dat je het hebt gedaan, maar nu ineens is het allemaal wat 'aangedikt'.quote:Er is dus helemaal geen sprake van dat die man verder vreemd wil gaan met haar. (dat dat zo over is gekomen, is waarschijnlijk doordat ik het een beetje aangedikt heb).
En nu wil ik er niets meer over lezen !
quote:ik had dus vandaag op dat geheime mailadres een reactie
en dat was zoiets als ik het goed heb:
Gaarne in de toekomst de mailtjes naar het volgende adres,dat is iets handiger. (en dan dus een ander email adres want volgens mij was dat email-adres waar ik de eerste keer naar mailde een gezamelijk mailadres)
ten eerste een vraagje, hoe kom je ook al weer aan mijn mailadres?
ten tweede, mail het 06 nummer van je vriendin dan zal ik haar eens bellen
I WAS IN SHOCK !
Kug... nogmaals: tieft op met je kleinzielige obsessieve geleuter...quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Godverdomme crene, hoe haal je het eigenlijk in je hoofd. Op de brandstapel moet je, hangen in de hoogste boom. Een beetje een relatie verkutten.![]()
![]()
![]()
Misschien leest ie wel mee.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wil je m de groeten doen?.
oeh en D. gaat es langskomen..
Creno heeft het mijn zaak gemaakt toen hij er over kwam opscheppen hier!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:15 schreef Jerruh het volgende:
kugari: bemoei je er gewoon niet mee
jij weet niet hoe het zit, ook al lees je er wat over.
het is Creno zijn zaak, niet de jouwe.
punt
uit!
Pffft brandstapel. Je gaat dood door verstikking niet door het vuur.quote:
en rot jij op met je vergalde, zure, teringkopquote:Op woensdag 20 april 2005 13:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kug... nogmaals: tieft op met je kleinzielige obsessieve geleuter...
Je kan beter...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en rot jij op met je vergalde, zure, teringkop
Self-righteous heet dat.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
K-K is gewoon een zeiknicht..loopt overal tegen te zeiken met een attitude dat ie beter is en alles beter weet...
boohooohooo ik heb tenminste m'n school afgemaaktquote:Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
K-K is gewoon een zeiknicht..loopt overal tegen te zeiken met een attitude dat ie beter is en alles beter weet...
Wanneer je de beul omkoopt om wat nat stro erbij te gooien.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Pffft brandstapel. Je gaat dood door verstikking niet door het vuur.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wanneer je de beul omkoopt om wat nat stro erbij te gooien..
Kut comment:quote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
boohooohooo ik heb tenminste m'n school afgemaakt
whehe hij maakt eerder werk van mijquote:Op woensdag 20 april 2005 13:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien leest ie wel mee.
Je maakt wel werk van D uit N hé?
de IRL K-K is gewoon een slettebakjequote:Op woensdag 20 april 2005 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, de IRL-K-K is best wel aardig..
Licht eens toe?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef Jerruh het volgende:
de IRL K-K is gewoon een slettebakje. maar wel een schattig slettebakje
.
En toch heeft dat niks geholpen....vervelend lijkt me dat....wel je school afmaken, maar daar niet veel beter van worden....Ik heb het met je te doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
boohooohooo ik heb tenminste m'n school afgemaakt
"oeh, daar loopt iemand die ik even moet hebben,quote:
Je kent me niet goed genoeg om die uitspraak te doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, de IRL-K-K is best wel aardig..
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kortom een comic/computernerd zonder sociaal leven die er andere mensen de schuld van geeft*
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kortom een comic/computernerd zonder sociaal leven die er andere mensen de schuld van geeft*
Ach Bush is aan de winnende hand, en de nieuwe paus is uit een conservatiever stuk hout gesneden dan de vorige. Waarden en normen zijn nog altijd zo heet als de diepste put van de hel. De Islam is groeiende en de conservatieve takken nog altijd het sterkst.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef Semisane het volgende:
Succes verder met je "crusade" Wellicht dat je even Tom Delay moet bellen....die is ook zo lekker fundamentalistisch....kunnen jullie lekker mauwen over van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |