Die van jou hergebruiken als 1206quote:Op woensdag 20 april 2005 01:01 schreef creno het volgende:
hmm we waren bijna tegelijk wiz ! maar jij was eerder !
Blond?quote:Op woensdag 20 april 2005 01:03 schreef Blond19 het volgende:
sorry sorry sorryik wist niet dat ik hem moest openen en sowieso weet ik nog niet hoe dat moet
![]()
ik zei nog tegen me broer ik zeg broer dat arme mannetje weet niet hoe hij dat moet doen doe maar snel ff!!quote:Op woensdag 20 april 2005 01:03 schreef Blond19 het volgende:
sorry sorry sorryik wist niet dat ik hem moest openen en sowieso weet ik nog niet hoe dat moet
![]()
ik volg dat ook niet zo hoor wie nou een kloon is en wie niet ?quote:Op woensdag 20 april 2005 01:03 schreef wonderer het volgende:
al die clowns... kloons, ik word er gek van.
bedankt voor het proberenquote:Op woensdag 20 april 2005 01:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik zei nog tegen me broer ik zeg broer dat arme mannetje weet niet hoe hij dat moet doen doe maar snel ff!!![]()
dat stop je er allemaal in en dan komt het er nog langs ?? ieeuuwwquote:Op woensdag 20 april 2005 01:08 schreef keizerpinguin het volgende:
iemand een goed idee hoe je diaree stopt beschuit en banaan en norit werken te weinig!![]()
![]()
waarschijnlijk niet zo oud en versleten dan jou!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 01:13 schreef wonderer het volgende:
Allemachtig... hoe oud was je ook alweer?
Dat ik dat vroeger leuk vond Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 20 april 2005 01:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet zo oud en versleten dan jou!!!!!
maar bij iemand met als home page bassie en adriaan ga ik toch erg twijfelen!!!!
DAS PAS TWIJFELACHTIG!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |