Euh, ik mag op dinsdag lekker lang opblijven van m'n ma.quote:
Ach, op msn zeg je ook nooit meer wat, dus je kan net zo goed weggaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:26 schreef mitt het volgende:
mamaaaaamieeeeeeep![]()
ik ben wel weer weg maar goed dat je nog leeft
Altijd lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Euh, ik mag op dinsdag lekker lang opblijven van m'n ma.
Jou zag ik net online komen, dus ik wist al dat jij leeftquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi mamamiep.
Ik heb jou niet meer op mn MSN lijst, die heb ik in een dronken bui per ongeluk gewist pas.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Jou zag ik net online komen, dus ik wist al dat jij leeft. Hoi
.
Dat is mooi, dan heb ik het voordeelquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb jou niet meer op mn MSN lijst, die heb ik in een dronken bui per ongeluk gewist pas..
Machtsmisbruik!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:35 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan heb ik het voordeel.
Als ik terugkom, dan kom ik ook goed terug. (Waarschijnlijk is dit even een fase, maar dat is waarschijnlijk weer een smoes dat ik jullie onbewust gewoon mis, logisch? Nee, dacht het niet, maar daar ben ik vrouw voorquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:35 schreef kinky_queen het volgende:
Ze gaat zelfs nu ook al topics openen!!
![]()
Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:35 schreef kinky_queen het volgende:
Ze gaat zelfs nu ook al topics openen!!
![]()
Alsof mijn msnemailadres zo moeilijk is ....quote:
Blijkbaar wel, sorry.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Alsof mijn msnemailadres zo moeilijk is ....
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Alsof mijn msnemailadres zo moeilijk is ....
Hey, ik weet jouw straat nog en als ik diep nadenk ook nog wel je huisnummer. Wat is er nu zo moeilijk aan mijn emailadresquote:
Daar woon ik inmiddels niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Hey, ik weet jouw straat nog en als ik diep nadenk ook nog wel je huisnummer. Wat is er nu zo moeilijk aan mijn emailadres?
Oh ja, jij was verhuist. Je hebt nu toch een grotere kamer? Ik wil ook een grotere kamer als ik wil in Nederland ben, dan passen al mijn spullen tenminste weerquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar woon ik inmiddels niet meer.
Next.
Ik weet jouw adres ook nog wel.
En nee, niet een kamer in Lutjebroek bij een vent van 80quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:49 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Oh ja, jij was verhuist. Je hebt nu toch een grotere kamer? Ik wil ook een grotere kamer als ik wil in Nederland ben, dan passen al mijn spullen tenminste weer. En dan natuurlijk wel minder huur betalen
.
Hoe wist je dat Mike z'n kamer onderverhuurde?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:52 schreef mamamiep het volgende:
[..]
En nee, niet een kamer in Lutjebroek bij een vent van 80.
Sssst. Nu moest ik hardop lachen en ik zit hier in de bieb met mensen die serieus aan het werk zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hoe wist je dat Mike z'n kamer onderverhuurde?!.
Ik heb nu twee kleine kutkamers.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:49 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Oh ja, jij was verhuist. Je hebt nu toch een grotere kamer? Ik wil ook een grotere kamer als ik wil in Nederland ben, dan passen al mijn spullen tenminste weer. En dan natuurlijk wel minder huur betalen
.
Ik heb nog steeds dezelfde twee kamers, dus 1 groot, 1 klein.quote:
Samen net zo groot als mijn 2 kamers hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:55 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dezelfde twee kamers, dus 1 groot, 1 klein.
Ach, het is beter dan thuis weer een serie kijken ...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Om 11 uur 's avonds ergens achter een computer zitten waar anderen 'hard aan het werk zijn'. Hmmm. Zeker dat je in een bieb zit?.
En hola! Hoe gaat het in sprankelend Engeland?
Ja, kijk, wij hebben geen woonkamer, dat scheelt ook weer. Woon je nu wel dichter bij school en het station of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Samen net zo groot als mijn 2 kamers hoor
Maar ik klaag niet, is groot genoeg voor mij. Wonen hier met zn 2en, ook nog een woonkamer van zo'n 12 m2.
Op school zit ik toch niet meer, en ik woon dicht bij een ander station in Enschede. En dicht bij de campus, waar veel parties zijn. En om de hoek van mjin goeiste vriendin (die ook nog eens MissFOK! is)! Ook belangrijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ja, kijk, wij hebben geen woonkamer, dat scheelt ook weer. Woon je nu wel dichter bij school en het station of niet?
Ik wist dat je bezig was met afstuderen, maar niet dat je klaar was. Ik dacht dat jij de eeuwige student was?quote:
Nee! Ik heb een diploma. Erg hè? En al verschillende sollicitatiegesprekken gehad. Vandaag weer eentje.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:00 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik wist dat je bezig was met afstuderen, maar niet dat je klaar was. Ik dacht dat jij de eeuwige student was?
Het net op.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zit nu op 27072.
Where the fuck is my social life?
Het is sinds januari. Staat in MED ergens.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:00 schreef mamamiep het volgende:
Weet je wat trouwens gek is. Ik heb 16129 posts, maar volgens mijn geschiedenis heb ik maar in 8 topics dingen gepost. Is dat een keer gereset of zo of is dat omdat ik zolang niets gepost heb?
Thanks, trustequote:Op woensdag 20 april 2005 00:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga trouwens naar bed. Om er voor te zorgen dat ik morgen geen wandelend lijk ben.
Dus truste. En veel succes nog miep!. Au revoir. Ofzo.
Sai!!!quote:
Er is in #ftr besloten na dit topic een nieuwe reeks te beginnen: 'De SnobStop'. Was je daar niet bij?quote:
Het netwerk van de universiteit laat aanmelden op irc niet toequote:Op woensdag 20 april 2005 02:50 schreef Sai het volgende:
[..]
Er is in #ftr besloten na dit topic een nieuwe reeks te beginnen: 'De SnobStop'. Was je daar niet bij?
Dan mag ik ook posten!!quote:Op woensdag 20 april 2005 02:50 schreef Sai het volgende:
Er is in #ftr besloten na dit topic een nieuwe reeks te beginnen: 'De SnobStop'. Was je daar niet bij?
Ik heb al er veel synoniemen voor gehoord, maar pauzeknop kende ik nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 08:46 schreef dolle_hond het volgende:
tering hey
mm is weer terug en de pauzeknop vliegt omhoog
het is toch ideaal om tijdens de pauze aan die knop te zittenquote:Op woensdag 20 april 2005 09:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb al er veel synoniemen voor gehoord, maar pauzeknop kende ik nog niet.
Is dat een subtiele hint dat ik teveel postquote:Op woensdag 20 april 2005 08:46 schreef dolle_hond het volgende:
tering hey
mm is weer terug en de pauzeknop vliegt omhoog
Thanks ...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb al er veel synoniemen voor gehoord, maar pauzeknop kende ik nog niet.
Het zou wat zijn als jij dat zou tegenspreken inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
Teveel posten bestaat niet.
Jij hebt inderdaad ook wel erg veel posts jaquote:
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 17:27 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad ook wel erg veel posts ja.
Door iemand 'dat' te laten zeggenquote:
ben je er nu alweer?quote:
Eigenlijk nog steedsquote:
Dat weet ik, maar dan zou je vraag iets van 'hoe kun je dat zien' moeten zijn of zo. Ik was een beetje in de war daardoorquote:Op woensdag 20 april 2005 19:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Mad_dog
was btje flauw
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jij zegt "valt wel mee hoor"
valt wel mee.....
hoor
Het is echt wel een compliment. Niet iedereen kan dolle_hond z'n pauzeknop doen omhoogvliegen op z'n oude dag.quote:
Gelukkig dat ik hem dan al gezien hebquote:Op woensdag 20 april 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Jammer dat je niet in nederland zit, mm. Morgen komt Signs op tv.
Dus de mijn uitleg was niet vergezocht, want jij doet hetzelfde. Alleen vond ik de mijne leukerquote:Op woensdag 20 april 2005 21:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jij zegt "valt wel mee hoor"
valt wel mee.....
hoor
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is echt wel een compliment. Niet iedereen kan dolle_hond z'n pauzeknop doen omhoogvliegen op z'n oude dag.
Geen tv, wat vreselijk. Ik heb op mn slaapkamer geen tv, dat mis ik dan wel. Tv kijken vanuit bed. Nu moet ik lang opblijven om vanuit mn werkkamer op de bank tv te kunnen kijken.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:17 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik hem dan al gezien heb. Maar ik mis wel meer eigenlijk. Ik heb hier niet eens een tv op mijn kamer
.
Je hebt hem nog niet gezienquote:Op donderdag 21 april 2005 14:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geen tv, wat vreselijk. Ik heb op mn slaapkamer geen tv, dat mis ik dan wel. Tv kijken vanuit bed. Nu moet ik lang opblijven om vanuit mn werkkamer op de bank tv te kunnen kijken..
Was het een leuke film, Signs?
Ja, ik was zelf ook verbaasdquote:
ik had gewoon helemaal niet meer aan jou gedachtquote:Op donderdag 21 april 2005 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik was zelf ook verbaasd [afbeelding]
Ik stond toch in die lijstjes van jou!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had gewoon helemaal niet meer aan jou gedacht
Wie komt er nu niet voor in een lijstje van dolle_hond?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik stond toch in die lijstjes van jou!
dat klopt zelfs.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie komt er nu niet voor in een lijstje van dolle_hond?
Daar heeft ie waarschijnlijk ook een lijstje van.
we moesten zelfs een dienstregeling maken om dit topic dagelijks te kickenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef mamamiep het volgende:
Dit is inderdaad best wel leeg inderdaad. Geen wonder dat het minder loopt de laatste tijd.
Want er waren nog niet genoeg postopkriktopics.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:19 schreef dolle_hond het volgende:
we moesten zelfs een dienstregeling maken om dit topic dagelijks te kicken
was dat de reden?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:08 schreef California het volgende:
[..]
Want er waren nog niet genoeg postopkriktopics.
vandaag dan maar niet kickenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:37 schreef California het volgende:
Ach, elk postopkriktopic heeft een slap excuus.
mag niet van califoquote:Op zaterdag 23 april 2005 08:48 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom niet?
Straalt die dan zoveel gezag uit?quote:
voel jij dat dan niet zo?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Straalt die dan zoveel gezag uit?
eveneens dan maarquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schaamteloze postopkrikpost.
nee, maar jou afbeelding is een kruisjequote:Op zaterdag 23 april 2005 20:44 schreef kinky_queen het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat 93 bier verkeerd valt op een (vrij) nuchtere maag?
[afbeelding]
Echt, wauw! Volgens mij is dit gewoon geschreven met mij in gedachten! Het kan niet anders!quote:King Missile [Dog Fly Religion] - Sensitive Artist
I am a sensitive artist...
I am a sensitive artist.
Nobody understands me because I am so deep.
In my work I make allusions to books that nobody else has read,
Music that nobody else has heard,
And art that nobody else has seen.
I can't help it
Because I am so much more intelligent
And well-rounded
Than everyone who surrounds me.
I stopped watching tv when I was six months old
Because it was so boring and stupid
And started reading books
And going to recitals
And art galleries.
I don't go to recitals anymore
Because my hearing is too sensitive
And I don't go to art galleries anymore
Because there are people there
And I can't deal with people
Because they don't understand me.
I stay home
Reading books that are beneath me,
And working on my work,
Which no one understands
I am sensitive...
I am a sensitive artist...
Wat was je oude levenslied?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:24 schreef Sai het volgende:
Ik heb een nieuw levenslied!
Ongetwijfeld iets van Wham!quote:
Ja, nu ...quote:
Nog eentje?quote:
feliiiiiciteeeeeeerd miepjequote:
Dank je welquote:
Dank je wel Mikequote:
staat er al sinds de mooie oude tijdquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:45 schreef mamamiep het volgende:
Haha, ik kom er nu pas achter dat er in jouw profiel staat:
Opleiding: Professioneel Trout-mepper.
Hobbies/interesses: Trouts![]()
.
Geweldigquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:14 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Geweldig.
Hey, maar ik ga naar huis. Vanavond uit eten![]()
.
Go ahead, punk. Make my day.quote:
Woei, Alanquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gefeliciteerd.
[afbeelding]
Alan heeft een feestmaal klaargemaakt. Hij ziet er ook erg gelukkig uit.
waarmeequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie heeft er nu eigenlijk gewonnen?
Dat gespam van BS.quote:
* eens isquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat oranje blijft toch een bijzonder lelijke kleur.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op?quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je bent gewoon jaloers, SoK.
Nog een reden erbij om met de crew te lachenquote:
[BlaatschaaP]quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:26 schreef mamamiep het volgende:
Fijne koninginnedag vanuit Engeland. Ik wilde eigenlijk dit jaar naar Amsterdam gaan
.
die avatar van jou ziet er nu helemaal niet uitquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:27 schreef California het volgende:
[..]
[BlaatschaaP]
Wat heb je het zwaar. Helemaal in Engeland. *snif*.
Past wel bij lelijke mensenquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Why thank you. Vorig jaar was je ook al niet tevreden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:33 schreef dolle_hond het volgende:
die avatar van jou ziet er nu helemaal niet uit
Thx, geloof ikquote:Op zondag 1 mei 2005 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
Gefeliciteerd met de Dag van de Arbeid, allemaal.
Ik vind 't ook wel passend ja.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dag van de Arbeid op een zondag, het is godgeklaagd!
Nee, ik had 'm gereserveerd.quote:
Nee, gisteren was vandaag morgen. Morgen is vandaag gisteren.quote:
is trainspotting er uitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:09 schreef Sai het volgende:
Ik vond net mijn 'top 5' van drie (en een half!) jaar geleden:
"Trainspotting
Throw momma from the train
The Good, the Bad and the Ugly
Memento
En alles met Sean Connery"
Ik ben er wel op vooruit gegaan, al zeg ik het zelf.
Minder confronterend dan die oude top 50 van Gorroquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:09 schreef Sai het volgende:
Ik vond net mijn 'top 5' van drie (en een half!) jaar geleden:
"Trainspotting
Throw momma from the train
The Good, the Bad and the Ugly
Memento
En alles met Sean Connery"
Ik ben er wel op vooruit gegaan, al zeg ik het zelf.
fotoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Califo zal de nieuwe look van Natalie Portman wel leuk vinden.
Met z'n kale vrouwen fetisj en zo.
Foto?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Califo zal de nieuwe look van Natalie Portman wel leuk vinden.
iddquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
"It's been seven hours and fifteen days, since you took your love away from me."
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar inderdaadquote:Califo zal de nieuwe look van Natalie Portman wel leuk vinden.
Ja, soms druppel ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wist niet dat jij tampons gebruikte?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Okay. That's it. Je bent nu officieel, voor eens en voor altijd, een Showsletje. Bah.
Dank je. Zoiets wilde ik net gaan zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Okay. That's it. Je bent nu officieel, voor eens en voor altijd, een Showsletje. Bah.
Natuurlijk wel. Want hij is een Tom_Tom-wannabe.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dus Svurno is geen Showsletje, nu?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:20 schreef California het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Want hij is een Tom_Tom-wannabe.
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:.
Een Tom_Tom-wannabe.
Ik..... wat..... maar..... dat....... hoe..... wanneer.... of....... maar......
Een Tom_Tom-wannabe?
Twee zelfs.quote:
Hoi, ik hier?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:56 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi Califo.
Dan vind ik Buffy the Vampire Slayer nog wel iets fouterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vanavond komt Desperate Measures op TV.. Met Michael Keaton, Andy Garcia enMarcia
.
zonde van je, ehm,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ga vanaaf denk ik toch maar voor Star Wars II
woody was al gearriveerd zag ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:27 schreef California het volgende:
Gaat er nog iemand naar Cannes?
Enschede is toffer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:27 schreef California het volgende:
Gaat er nog iemand naar Cannes?
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
Enschede is toffer.
Nee, bedankt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jullie?
Heb je weer een slowchatreeks ontdekt die je vol kan spammen.quote:
ik zal je maar niet te serieus nemen he?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heb je weer een slowchatreeks ontdekt die je vol kan spammen.
quote:Woonplaats: Belgenland
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:41 schreef D.Rose het volgende:
ik zal je maar niet te serieus nemen he?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:50 schreef D.Rose het volgende:
je bent er nog?
Mag je weer lang opblijven van je ma?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
A Walk to Remember.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
SoK, welke film met M. Moore zat je eigenlijk te kijken?
Eigenlijk wel, jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Was zeker erg goed en vermakelijk?
peter coyote is gewoon goedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Was zeker erg goed en vermakelijk?
Waar?!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je onderbrak een fascinerende dialoog, BS
Wat is daar mis mee, dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik moet me inhouden om nietMandy Moore
te posten. Maar er zijn grenzen. En er bestaat zoiets als zelfrespect.
En niet alleen op vlak van posts. Ook bij de postersquote:Op zondag 15 mei 2005 13:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je daar problemen mee?
Hier geldt namelijk kwaliteit boven kwantiteit..
*terugzwaait*quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
*zwaait*
Ja, goede posters hebben we hier zatquote:Op maandag 16 mei 2005 00:11 schreef Marion_Cotillard het volgende:
En niet alleen op vlak van posts. Ook bij de posters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |