Op school zit ik toch niet meer, en ik woon dicht bij een ander station in Enschede. En dicht bij de campus, waar veel parties zijn. En om de hoek van mjin goeiste vriendin (die ook nog eens MissFOK! is)! Ook belangrijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ja, kijk, wij hebben geen woonkamer, dat scheelt ook weer. Woon je nu wel dichter bij school en het station of niet?
Ik wist dat je bezig was met afstuderen, maar niet dat je klaar was. Ik dacht dat jij de eeuwige student was?quote:
Nee! Ik heb een diploma. Erg hè? En al verschillende sollicitatiegesprekken gehad. Vandaag weer eentje.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:00 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik wist dat je bezig was met afstuderen, maar niet dat je klaar was. Ik dacht dat jij de eeuwige student was?
Het net op.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zit nu op 27072.
Where the fuck is my social life?
Het is sinds januari. Staat in MED ergens.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:00 schreef mamamiep het volgende:
Weet je wat trouwens gek is. Ik heb 16129 posts, maar volgens mijn geschiedenis heb ik maar in 8 topics dingen gepost. Is dat een keer gereset of zo of is dat omdat ik zolang niets gepost heb?
Thanks, trustequote:Op woensdag 20 april 2005 00:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga trouwens naar bed. Om er voor te zorgen dat ik morgen geen wandelend lijk ben.
Dus truste. En veel succes nog miep!. Au revoir. Ofzo.
Sai!!!quote:
Er is in #ftr besloten na dit topic een nieuwe reeks te beginnen: 'De SnobStop'. Was je daar niet bij?quote:
Het netwerk van de universiteit laat aanmelden op irc niet toequote:Op woensdag 20 april 2005 02:50 schreef Sai het volgende:
[..]
Er is in #ftr besloten na dit topic een nieuwe reeks te beginnen: 'De SnobStop'. Was je daar niet bij?
Dan mag ik ook posten!!quote:Op woensdag 20 april 2005 02:50 schreef Sai het volgende:
Er is in #ftr besloten na dit topic een nieuwe reeks te beginnen: 'De SnobStop'. Was je daar niet bij?
Ik heb al er veel synoniemen voor gehoord, maar pauzeknop kende ik nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 08:46 schreef dolle_hond het volgende:
tering hey
mm is weer terug en de pauzeknop vliegt omhoog
het is toch ideaal om tijdens de pauze aan die knop te zittenquote:Op woensdag 20 april 2005 09:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb al er veel synoniemen voor gehoord, maar pauzeknop kende ik nog niet.
Is dat een subtiele hint dat ik teveel postquote:Op woensdag 20 april 2005 08:46 schreef dolle_hond het volgende:
tering hey
mm is weer terug en de pauzeknop vliegt omhoog
Thanks ...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb al er veel synoniemen voor gehoord, maar pauzeknop kende ik nog niet.
Het zou wat zijn als jij dat zou tegenspreken inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
Teveel posten bestaat niet.
Jij hebt inderdaad ook wel erg veel posts jaquote:
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 17:27 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad ook wel erg veel posts ja.
Door iemand 'dat' te laten zeggenquote:
ben je er nu alweer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |