Is dat een subtiele hint dat ik teveel postquote:Op woensdag 20 april 2005 08:46 schreef dolle_hond het volgende:
tering hey
mm is weer terug en de pauzeknop vliegt omhoog
Thanks ...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb al er veel synoniemen voor gehoord, maar pauzeknop kende ik nog niet.
Het zou wat zijn als jij dat zou tegenspreken inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
Teveel posten bestaat niet.
Jij hebt inderdaad ook wel erg veel posts jaquote:
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 17:27 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad ook wel erg veel posts ja.
Door iemand 'dat' te laten zeggenquote:
ben je er nu alweer?quote:
Eigenlijk nog steedsquote:
Dat weet ik, maar dan zou je vraag iets van 'hoe kun je dat zien' moeten zijn of zo. Ik was een beetje in de war daardoorquote:Op woensdag 20 april 2005 19:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Mad_dog
was btje flauw
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jij zegt "valt wel mee hoor"
valt wel mee.....
hoor
Het is echt wel een compliment. Niet iedereen kan dolle_hond z'n pauzeknop doen omhoogvliegen op z'n oude dag.quote:
Gelukkig dat ik hem dan al gezien hebquote:Op woensdag 20 april 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Jammer dat je niet in nederland zit, mm. Morgen komt Signs op tv.
Dus de mijn uitleg was niet vergezocht, want jij doet hetzelfde. Alleen vond ik de mijne leukerquote:Op woensdag 20 april 2005 21:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jij zegt "valt wel mee hoor"
valt wel mee.....
hoor
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is echt wel een compliment. Niet iedereen kan dolle_hond z'n pauzeknop doen omhoogvliegen op z'n oude dag.
Geen tv, wat vreselijk. Ik heb op mn slaapkamer geen tv, dat mis ik dan wel. Tv kijken vanuit bed. Nu moet ik lang opblijven om vanuit mn werkkamer op de bank tv te kunnen kijken.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:17 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik hem dan al gezien heb. Maar ik mis wel meer eigenlijk. Ik heb hier niet eens een tv op mijn kamer
.
Je hebt hem nog niet gezienquote:Op donderdag 21 april 2005 14:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geen tv, wat vreselijk. Ik heb op mn slaapkamer geen tv, dat mis ik dan wel. Tv kijken vanuit bed. Nu moet ik lang opblijven om vanuit mn werkkamer op de bank tv te kunnen kijken..
Was het een leuke film, Signs?
Ja, ik was zelf ook verbaasdquote:
ik had gewoon helemaal niet meer aan jou gedachtquote:Op donderdag 21 april 2005 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik was zelf ook verbaasd [afbeelding]
Ik stond toch in die lijstjes van jou!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had gewoon helemaal niet meer aan jou gedacht
Wie komt er nu niet voor in een lijstje van dolle_hond?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik stond toch in die lijstjes van jou!
dat klopt zelfs.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie komt er nu niet voor in een lijstje van dolle_hond?
Daar heeft ie waarschijnlijk ook een lijstje van.
we moesten zelfs een dienstregeling maken om dit topic dagelijks te kickenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef mamamiep het volgende:
Dit is inderdaad best wel leeg inderdaad. Geen wonder dat het minder loopt de laatste tijd.
Want er waren nog niet genoeg postopkriktopics.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:19 schreef dolle_hond het volgende:
we moesten zelfs een dienstregeling maken om dit topic dagelijks te kicken
was dat de reden?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:08 schreef California het volgende:
[..]
Want er waren nog niet genoeg postopkriktopics.
vandaag dan maar niet kickenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:37 schreef California het volgende:
Ach, elk postopkriktopic heeft een slap excuus.
mag niet van califoquote:Op zaterdag 23 april 2005 08:48 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom niet?
Straalt die dan zoveel gezag uit?quote:
voel jij dat dan niet zo?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Straalt die dan zoveel gezag uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |