abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26391804
Owja...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 april 2005 @ 00:02:49 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26391840
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als die van Farfan opnieuw genomen had moeten worden, hadden die drie anderen dat ook gemoeten...
die gingen erin dus daar werden we niet benadeeld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26391949
Feli!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26391998
We pakken ze .
slettebak [@] gmail.com
pi_26392034
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als die van Farfan opnieuw genomen had moeten worden, hadden die drie anderen dat ook gemoeten...
Vind ik niet, je moet de partij bestraffen die de fout begaat, en hoe kan je dat beter doen dan door de goal goed te keuren .

Alleen zo leer je die honden dat soort streken af.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26393514
Met die Robert komt het wel goed,waarom schoppen ze Sibon niet snel naar De Graafschap?Serieus,waarom valt Robert altijd pas zo laat in,ik denk dat het een goeie spits is?
pi_26393527
Ik heb het niet gezien bij de eerste pingel, bij de 2e en 3e deed hij het in elk geval.

Als hij de pingel van Farfán opnieuw had laten nemen dan zou Babos dat niet opnieuw gedaan hebben.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 april 2005 @ 01:18:57 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26393555
Farfan schoot ook niet al te best in, vind trouwens dat hij zn goede vorm nog niet echt kan vinden.

Robert wordt een doelpuntenmachine als hij helemaal is ingespeeld in t team
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26393670
ik denk dat Robert idd zn plekje in het elftal zal vinden en nog veel vaker zal scoren als ie meer speeltijd krijgt. Maar ergens heb ik de gedachte dat er een bedoeling achter zit dat Hiddink hem op deze manier brengt.

Het is natuurlijk maar gissen, maar volgens mij zit er overal een gedachte achter voor Guus.

Hij laat hem invallen bij een makkelijk bekerduel, laat hem af en toe invallen in de eredivisie. Prompt krijgt ie een invalbeurt bij een belangrijke CL kwartfinale en mag dan ook nog eens een beslissende penalty nemen. Langzaam maar zeker krijgt ie steeds meer zelfvertrouwen, wordt ie nog eens gemotiveerd met wat invalbeurtjes (zodat ie nog gedrevener is).... maar het wordt zo wel tijd dat ie meer kansen krijgt.

Misschien dat ze nu Sibon toch wat meer minuutjes laten maken om hem a) toch een klein beetje tevreden houden, of b) toch nog eventjes in de etalage zitten, ik denk dat niemand er mee zal zitten als hij vertrekt aan het einde van het seizoen. Ik neem aan dat ie dat zelf ook wel beseft.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 april 2005 @ 01:27:13 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26393727
Hiddink is nooit zo snel met het inbrengen van nieuwe spelers, Alex en Zoetebier hebben ook de kans gekregen via invalbeuren Farfan is ook op de bank begonnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26393767
Hiddink brengt vaak jonge spelers rustig. Zie bijvoorbeeld Park, Leandro, Vonlanthen, Affelay, Beasley

De enige aankopen die meteen in de basis stonden waren Lee en Farfan volgens mij

P.S. Ik hoop dat Affelay voor Nederland kiest want als hij volgend jaar een beetje speeltijd krijgt bij PSV staat hij zo in het Marokkaaanse elftal en dan ben je hem om de 2 jaar een maand kwijt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 april 2005 @ 01:32:24 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26393827
Farfan is zelfs ook op de bank begonnen omdat hij pas veel later bij de groep kwam door de Copa
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26393878
Hij is alleen zijn eerste wedstrijd tegen RBC op de bank begonnen
pi_26393915
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hiddink brengt vaak jonge spelers rustig. Zie bijvoorbeeld Park, Leandro, Vonlanthen, Affelay, Beasley

De enige aankopen die meteen in de basis stonden waren Lee en Farfan volgens mij

P.S. Ik hoop dat Affelay voor Nederland kiest want als hij volgend jaar een beetje speeltijd krijgt bij PSV staat hij zo in het Marokkaaanse elftal en dan ben je hem om de 2 jaar een maand kwijt
Hij speelt al voor Marokko.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26394008
hij is uitgenodigd en het is pas definitief als hij een officiele A-interland gespeeld heeft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 april 2005 @ 01:45:39 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26394028
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
hij is uitgenodigd en het is pas definitief als hij een officiele A-interland gespeeld heeft.
en dan ook nog een kwalificatie wedstrijd, na een oefenwedstrijd mag je toch ook nog van land ruilen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26394061
Oefeninterland is geen officiele wedstrijd

Maar dat had ik er eigenlijk bij moeten zetten
pi_26394110
Lekker belangrijk .

Waar gaat die mof van een van Bommel eigenlijk heen .
slettebak [@] gmail.com
pi_26394121
Barcelona. Maar hij kan natuurlijk beter naar Real gaan want hij is natuurlijk 5 klassen beter als Gravesen
pi_26394151
Wat te denken van AC Milan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26394164
Pirlo, Kaka en Gattuso speelt hij nooit uit de basis., En met de status die Seedorf heeft is dat ook lastig
pi_26394209
Hij is beter dan Clarence.
pi_26394282
Clarence heeft wel een status op gebouwd en hij speelt op links
pi_26394309
Milan gaat hij niet heen. Ik gok toch op Spanje. Hoe zit het eigenlijk met de 'vangst' voor hem?
slettebak [@] gmail.com
pi_26394359
Een heel dik contract en minimaal 2 miljoen netto tekengeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')