die gingen erin dus daar werden we niet benadeeldquote:Op donderdag 21 april 2005 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als die van Farfan opnieuw genomen had moeten worden, hadden die drie anderen dat ook gemoeten...
Vind ik niet, je moet de partij bestraffen die de fout begaat, en hoe kan je dat beter doen dan door de goal goed te keurenquote:Op donderdag 21 april 2005 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als die van Farfan opnieuw genomen had moeten worden, hadden die drie anderen dat ook gemoeten...
Hij speelt al voor Marokko.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hiddink brengt vaak jonge spelers rustig. Zie bijvoorbeeld Park, Leandro, Vonlanthen, Affelay, Beasley
De enige aankopen die meteen in de basis stonden waren Lee en Farfan volgens mij
P.S. Ik hoop dat Affelay voor Nederland kiest want als hij volgend jaar een beetje speeltijd krijgt bij PSV staat hij zo in het Marokkaaanse elftal en dan ben je hem om de 2 jaar een maand kwijt
en dan ook nog een kwalificatie wedstrijd, na een oefenwedstrijd mag je toch ook nog van land ruilenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
hij is uitgenodigd en het is pas definitief als hij een officiele A-interland gespeeld heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |