Daar heb je een punt! Maar omdat je er van uit gaat dat het allang geleden is en zo oud zijn ze nog niet zou je niet denken dat het een volwassen vrouw was (en die zat wel in die kist?)quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef tonks het volgende:
Sister zeggen ze toch niet little sister
Misschien was ze rond de 16/17 ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Daar heb je een punt! Maar omdat je er van uit gaat dat het allang geleden is en zo oud zijn ze nog niet zou je niet denken dat het een volwassen vrouw was (en die zat wel in die kist?)
quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:51 schreef keijz het volgende:
ik kijk het altijd
moet ik me hiervoor schamen, aangezien ik geen vrouw ben?![]()
Kan, kan... je word zo op het verkeerde been gezet! We kunnen het alleen maar afwachten denk ikquote:
Misschien worden we wel heel erg op het verkeerde been gezet ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:46 schreef tonks het volgende:
Is er ergens in de serie gezegt dat dana een baby is?
Ik denk dat je wel een punt hebt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Lynette echt een af-en-toe verhaallijntje heeft wat alleen maar dient om de herkenning van de huisvrouwen thuis te bevredigen?
Waarvoor mijn innige dank!quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:55 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het nu aardig samengevat.
Bree wilde flipje eerst uit het zwemteam halen omdat hij volgens haar niet genoeg berouw toonde voro het veroorzaken van dat ongeluk. Zn pa was het hiermee niet eens omdat hij in aanmerking kwam voor een sportbeurs. Ruzie. Vervolgens komt Bree erachter dat hij wied rookt en wil ze weten waar hij dat verstopt. Dit hoort ze van zijn zusje en dit is dus in die locker. Eerst wil ze eruit halen om hem te confronteren of het gewoon weg flikkeren. Dan bedenkt ze dat dit de ideaale manier is om hem uit het zwemteam te halen, dus verlinkt ze hem.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Ja, de losse eindjes heb ik weer aan elkaar geknoopt!Dank & hulde voor jullie!
Het is me alleen nog niet duidelijk WAT en HOE Bree hem nou precies erin luisde...?
Ah, dacht ook zoiets, het lijkt alleen nog zoveel verhaal, voor twee afleveringen. Maar elke keer gebeurt er ook weer zoveelquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 volgens mij. 11 was de laatste in België
Vinden jullie ook niet dat Lynette echt een af-en-toe verhaallijntje heeft wat alleen maar dient om de herkenning van de huisvrouwen thuis te bevredigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |