Keane is echt goedquote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef johannes1986 het volgende:
Als dat zo is, kan ik niet wachten tot het zover is...dan gaan we er toch écht fors op vooruit hoor, vind ik.![]()
Nee, ik woon niet in Eindhovenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij zit zeker ergens in een gat
Ikke wel. vdvaart zou als speler zeker niet misstaan bij PSV. Een goede plek om hem weer op de rails te zetten en bij te schaven. Het blijft een talent he, jammer dat er bij Ajax niet genoeg mee gedaan kan worden om welke reden dan ook. Alleen als persoon past hij dan weer totaal niet. Hopelijk is dat ook niet de reden van zijn stokkende ontwikkeling.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom woon jij waarschijnlijk ook in een gat
A'dam ?
Nee, ook niet in A'dam ... ergens tussen Eindhoven en A'damquote:Op woensdag 20 april 2005 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom woon jij waarschijnlijk ook in een gat
A'dam ?
Inderdaad en dan ga je dus niet naar PSV.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:29 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...waarom zou Keane niet naar psv willen? Hij zit een beetje in een mindere periode, en hij kan zich qua club behoorlijk verbeteren.
Dat moeten we nog maar afwachten, misschien stort AZ de komende jaren helemaal in en PSV zal het volgend jaar niet weer zo goed doen.quote:De Nederlandse competitie is met de nieuwe top-4 en de gegroeide subtop minder Mickey-Mouse dan voorheen, en psv kan heus wel zijn salaris betalen hoor..
En bij Feyenoord en Ajax is het ook nog lang niet duidelijk of het nieuwe seizoen met transfers veel goeds zal brengen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ga je dus niet naar PSV.
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten, misschien stort AZ de komende jaren helemaal in en PSV zal het volgend jaar niet weer zo goed doen.
Toch nog realistische mensen hierquote:Op woensdag 20 april 2005 13:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Keane weet niet eens wat PSV is joh...
Beweer ik dat dan? Ik zeg alleen maar dat Keane niet haalbaar is. Hij hoorde waarschijnlijk dit jaar voor het eerst van PSV, toen ze de halve finales bereiktenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:37 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En bij Feyenoord en Ajax is het ook nog lang niet duidelijk of het nieuwe seizoen met transfers veel goeds zal brengen.
Chill, ik bedoelde meer de opmerking dat het geen mickey Mouse competitie meer zou zijn en de top4 weer goed draait enzo.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beweer ik dat dan? Ik zeg alleen maar dat Keane niet haalbaar is. Hij hoorde waarschijnlijk dit jaar voor het eerst van PSV, toen ze de halve finales bereikten
PSV als club beter dan de Spurs?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef johannes1986 het volgende:
Lijkt me dat bijna iedere speler van Tottenham Hotspur slim genoeg is om te beseffen dat psv toch wel iets beter is als club hoor...
Weinig kans idd, maar ze proberen alles om te voorkomen dat vdV komt he.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:06 schreef twi het volgende:
Nog even en ze gaan in Eindhoven Lampard en Makelele benaderen of ze misschien geen zin hebben om Van Bommel op te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |