Ja de TT klopt niet i know...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:56 schreef bolivian het volgende:
Zijn spelfouten verplicht?
Een dergelijke grap heeft Theo Maassen al eens met goed gevolg gemaakt. Op een of andere manier was die wel grappig. Ik heb het zo eens een paar keer geprobeerd en de andere omgevormde moppen gelezen, maar ik kan er niet om lachen. Misschien niet mijn humor. Suc6 met het topic.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:24 schreef Xebrozius het volgende:
Wat is het verschil tussen een dom blondje en een golden retriever?
Een dom blondje is een aantrekkelijke vrouw met een verminderde intelligentie die daardoor sneller misbruik van haar goedgelovigheid kan ondervinden en zodoende kwetsbaar is.
Een golden retriever is een hond die valt onder de mastiff familie en is erg loyaal naar zijn bezitter toe en kan uitstekend omgaan met kinderen.
heb jij dan al eenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:27 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Een dergelijke grap heeft Theo Maassen al eens met goed gevolg gemaakt. Op een of andere manier was die wel grappig. Ik heb het zo eens een paar keer geprobeerd en de andere omgevormde moppen gelezen, maar ik kan er niet om lachen. Misschien niet mijn humor. Suc6 met het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hope for the best, prepare for the worst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piet, Jan en Klaas zitten gezamelijk gezellig te wezen. Piet heeft een pistool bij zich.
Wie is de moordernaar van de Belg in de composthoop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De composthoop wordt later humus. De Belg wordt dus ook humus.
Wat klopt er niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.![]()
Komt een Islamitsch meisje bij de dokter zegt ze: dokter ik heb moeite met klaarkomen, hoe kan dat?
Dokter: dan denk ik dat je hele radicale ouders hebt die je clitoris op een barbaarse manier hebben verwijderd, dit gebeurt namelijk binnen sommige religies.![]()
Komt een penguin bij de bakker,
Belt de bakker Artis op om te vragen of ze er misschien eentje kwijt zijn.
Staat een man op de bus te wachten, zegt de bus chaffeur.. 'Goedenmorgen!'![]()
![]()
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Ken je die mop van die twee mannen die naar Parijs gingen?
Ze gingen met het vliegtuig, want dat bleek een stuk voordeliger dan met de TGV."Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh![]()
Een blondje en een brunette springen tegelijk van een flat, wie is er het eerst beneden?
Beiden tegelijk natuurlijk. De haarkleur bepaald namelijk niet hoe zwaartekracht werkt.![]()
Jantje krijgt zijn schoolrapport terug en hij blijkt niets dan eenen gehaald te hebben. Thuis aangekomen vragen zijn ouders: "Zo Jantje, waar is je rapport dan?" Normaliter zou Jantje het grapje over eentjes in het water hebben gemaakt, maar hij constateert dat hij zijn rapport nog op school heeft laten liggen.![]()
Drie mannen, een Belg, Nederlander en Duitser, werken aan een flat constructie.
Elke dag lunchen ze op de top van het gebouw.
Tijdens de lunch van de dag concludeert de Nederlander dat hij zoals altijd pindakaas op z'n brood heeft en vol afschuw roept hij "god, die vrouw van mij! als ik morgen weer pindakaas op m'n brood heb, spring ik naar beneden!"
Ook de Duitser treft als altijd jam aan op zijn boterham en beweert ook stellig "morgen weer jam? dan spring ik naar beneden!"
Zelfs de Belg is weer de pineut met zijn dagelijkse beleg. Vol afkeer claimt hij "als ik morgen weer kaas heb, spring ik naar beneden!".
Affin, de volgende dag tijdens de lunch hebben de heren allemaal weer het zelfde beleg..
Maar niemand spring naar beneden want ze zijn te laf om woord bij daad te voegen![]()
![]()
hihi, wat een clue
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Een echtpaar ligt 's avonds laat op bed te slapen.
Vrouw maakt haar man wakker en zegt: "Koekje derbij"
Man: "Nee dankje schat, ik geen trek in koekjes, morgen misschien. Welterusten."'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'![]()
Komt er een hond het café binnen.
Geeft de barman hem natuurlijk meteen een schop onder z'n hol naar buiten.
Hij wil geen beesten binnen.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Komt er een hond het café binnen.
Geeft de barman hem natuurlijk meteen een schop onder z'n hol naar buiten.
Hij wil geen beesten binnen.
Serieus, ik heb echt te droge humor....![]()
Een man ligt dood op straat, wat klopt er niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kun je zien dat er een Turk in je huis is geweest?
Dat is haast onmogelijk; men is in staat om te constateren dat er een delinquent in huis is geweest, aan de hand van eventuele mutaties in de inrichting of vingerafdrukken en voetsporen. Echter, etnische gegevens zijn hier niet uit te onttrekken en zijn veelal bevooroordeeld en ongenuanceerd.![]()
Ik weet een mop.
2 tieten in een envelop!
Amaaj, eg waor hé!Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef tho_Omas het volgende:
Hoe kun je zien dat er een Turk in je huis is geweest?
Dat is haast onmogelijk; men is in staat om te constateren dat er een delinquent in huis is geweest, aan de hand van eventuele mutaties in de inrichting of vingerafdrukken en voetsporen. Echter, etnische gegevens zijn hier niet uit te onttrekken en zijn veelal bevooroordeeld en ongenuanceerd.![]()
![]()
Komt een man bij de bakker
zegt de man: doe mij maar 2 broden!
vraagt de bakker: wit of donker?
zegt de man: maakt niet uit, want ik ben toch met de scooter![]()
![]()
!
![]()
Komt een Antilliaan bij de bakker, en vraagt 'mag ik tien witte bolletjes?'.
Zegt de bakker 'natuurlijk, anders nog iets?'.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Hoe lang is een Chinees?
Gemiddeld 1, 67. Maar de demografische waarden van het platteland zijn vaak niet compleet. Een Chinees zou dus ook gemiddelde lengte kunnen hebben die iets hoger of lager ligt dan nu bekend is.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat is Dutroux met een antenne op zijn hoofd?
20 centimeter langer.Het zal wel aan het tijdstip liggen maar ik bescheur me...
![]()
Waarom is het zonde als 4 negers in een Volkswagen van een ravijn rijden?
Omdat het mijn vrienden waren...![]()
Omdat het mijn Volkswagen wasquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom is het zonde als 4 negers in een Volkswagen van een ravijn rijden?
Omdat het mijn vrienden waren...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Wahaha.quote:
Wat is rood en vliegt in een Chinees restaurant?
Een mug die net een Chinees leeggezogen heeft.![]()
Damned you're right!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:41 schreef Xebrozius het volgende:
Hoe lang is een Chinees?
Gemiddeld 1, 67. Maar de demografische waarden van het platteland zijn vaak niet compleet. Een Chinees zou dus ook gemiddelde lengte kunnen hebben die iets hoger of lager ligt dan nu bekend is.![]()
Wat krijg je als je keihard tegen een paar pekineesjes schopt?
Natuurlijk de politie aan je deur, ongekende wrede actie jegens dieren zijn niet geoorloofd in een land als Nederland. Buuf bedankt voor de nsb-actie!!![]()
![]()
Komt een jongen in de bar en bestelt 19 bier. "Zoveel?", vraagt de barkeeper verbaasd. "Ja," antwoordt de jongen, "hieronder staat immers: onder de 18 wordt niet getapt."
Zegt de barkeeper: "Ja maar dat heeft betrekking op de leeftijd van de klant." Oh, zegt de jongen.![]()
![]()
komt een vent bij de dokter.
zegt de dokter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some weasel took the cork out of my lunch...![]()
Wat krijg je als je laxeermiddel en een glas water opdrinkt?
Natte diarree.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:50 schreef LangeJan het volgende:
Het is wit en als je het inslikt ben je dood.
De pil van Drion(s).Drie ons...
![]()
Ach, dat merk je toch niet.quote:As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Wat is het verschil, tussen een illegale Turk en een fles zonnebrandolie?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:27 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Een dergelijke grap heeft Theo Maassen al eens met goed gevolg gemaakt. Op een of andere manier was die wel grappig
Een illegale Turk is iemand van Turkse komaf zonder geldige verblijfsvergunning, en een fles zonnebrandolie is zo'n fles met een olie die de huid beschermt tegen de schadelijke gevolgen van de zon.
Ja zo moeilijk was die toch niet dacht ik"
Theo
![]()
Komt een konijn bij de bakker en zegt: Hebben jullie worteltjestaart?
Zegt die bakker: "Waaah, een pratend konijn, ik ben verdomme overwerkt! Snel het riagg bellen! Ik ga met vervroegd pensioen!"![]()
Dat is net zo'n abrupt einde als deze befaamde matige grap van Eddie Murphy:quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef Wrinex het volgende:
[..]
"Wat is het verschil, tussen een illegale Turk en een fles zonnebrandolie?
Een illegale Turk is iemand van Turkse komaf zonder geldige verblijfsvergunning, en een fles zonnebrandolie is zo'n fles met een olie die de huid beschermt tegen de schadelijke gevolgen van de zon.
Ja zo moeilijk was die toch niet dacht ik"
Theo
Bear and a rabbit were taking a shit in the woods. And the bear turns to the rabbit and says, "Excuse me, do you have problems with shit sticking to your fur?" And the rabbit says, "No." So the bear wiped his ass with the rabbit.As the officer took her away, she recalled that she asked,
Hoe krijg je een olifant in de koelkast.
Niet, want veelal is een koelkast daar te klein voor. Een olifant in een koelcel is daarentegen wel een goede mogelijkheid.![]()
Komt een jongen bij de slager : "heeft u ook varkenspootjes?"
"Jazeker" zegt de slager.
Waarop de jongen antwoord "dan zult u wel moeilijk lopen"
Boos schreeuwt de slager "Hey domme kutmongool zag je niet toen je binnenkwam dat ik in een rolstoel zat?"![]()
Komt een man bij de slager. ''Heeft u ook kippenpoten?''
Zegt de slager: "Nee, maar jij zal wel een blinde vink zijn, want dit is het postkantoor.''Back in business.![]()
Hoe krijg je een olifant in een koelkast?
Niet, want die passen er helemaal niet in.Back in business.![]()
*Wat krijg je als je een marrokaan en een neger kruist .
De perfecte allochtoon .I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Forum Opties Forumhop: Hop naar: