Ja de TT klopt niet i know...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:56 schreef bolivian het volgende:
Zijn spelfouten verplicht?
Een dergelijke grap heeft Theo Maassen al eens met goed gevolg gemaakt. Op een of andere manier was die wel grappig. Ik heb het zo eens een paar keer geprobeerd en de andere omgevormde moppen gelezen, maar ik kan er niet om lachen. Misschien niet mijn humor. Suc6 met het topic.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:24 schreef Xebrozius het volgende:
Wat is het verschil tussen een dom blondje en een golden retriever?
Een dom blondje is een aantrekkelijke vrouw met een verminderde intelligentie die daardoor sneller misbruik van haar goedgelovigheid kan ondervinden en zodoende kwetsbaar is.
Een golden retriever is een hond die valt onder de mastiff familie en is erg loyaal naar zijn bezitter toe en kan uitstekend omgaan met kinderen.
heb jij dan al eenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:27 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Een dergelijke grap heeft Theo Maassen al eens met goed gevolg gemaakt. Op een of andere manier was die wel grappig. Ik heb het zo eens een paar keer geprobeerd en de andere omgevormde moppen gelezen, maar ik kan er niet om lachen. Misschien niet mijn humor. Suc6 met het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hope for the best, prepare for the worst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piet, Jan en Klaas zitten gezamelijk gezellig te wezen. Piet heeft een pistool bij zich.
Wie is de moordernaar van de Belg in de composthoop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De composthoop wordt later humus. De Belg wordt dus ook humus.
Wat klopt er niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |