quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:48 schreef Bjoro het volgende:
*Pisang-uppie inschenkt en geeft
héé er zijn ook mensen die wel normaal kunnen doen als ze hier (bijna) voor het eerst zijn !
proost !![]()
Oja zo kan je het ook zienquote:
Ik denk dat Bloem maar even mee moet. Ze twijfelt namelijk over haar geaaardheidquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
*snif*....*snif*
Hey, ik rukt vers niew bloet hiero!
Harry mot gelooft ik weer aan het werruk in de kelder met een poar nieuwe hoolies.
Komt moar mee noar benede en vergeet niet om sgone onderbroeke mee te neme!
Harry herkent trouwens hoast gene ouwe hoolie meer nu al die stomme ploatjes so op elkandert lijke.i
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:53 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar kijk nou hoe lief we saampjes zijn[afbeelding]
Ey, luuster ains mienjong. zoal'g jy geine ploatje van jouwself post goa ik neit mit doe die kelder in. Dast moar aiven weet ha!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
*snif*....*snif*
Harry mot gelooft ik weer aan het werruk in de kelder met een poar nieuwe hoolies.
Harry herkent trouwens hoast gene ouwe hoolie meer nu al die stomme ploatjes so op elkandert lijke.i
Iewl.. ja..quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef Suijk het volgende:
Da's wel een leuke foto inderdaad!
bloem, wat heb je grote handen!
En ik dacht dat Harry onduidelijk wasquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ey, luuster ains mienjong. zoal'g jy geine ploatje van jouwself post goa ik neit mit doe die kelder in. Dast moar aiven weet ha!
Ach het viel niet op hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:53 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar kijk nou hoe lief we saampjes zijn[afbeelding]
Ik woon in Drenthe maar ken er dan ook geen reet van.quote:
Dat topic heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar zijn onze superhelden weer, Vest&Vest, Vest&Vest de nieuwe misdaadbestrijders
gisteren geen Fok! radio geluisterd zeker ?quote:
Ik wist niet dat dit topic "het holebi gezelligheidsclubje" was. Nu ik de gespleten tongen heb horen spreken, lijkt het mij een goed idee een aantal van die gladlikkers nog eens voor nadere inspectie aan de tand te voelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
*snif*....*snif*
Alleen toen Tong er wasquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gisteren geen Fok! radio geluisterd zeker ?
Ik kan het niet eens bij houdenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:03 schreef Lionheaad het volgende:
Hé het wordt hier steeds gezelliger. Ben je er effe niet is er ineens nog een Admin hier.
En nog niet eens chagrijnig.
*gauw twee pilsjes pakt om de rest in te halen.
Daar praten ze Frans volgens mij, Suijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:01 schreef Suijk het volgende:
Da's Luxemburgs volgens mij, VoreG.
Denk ik.
jaa jaaquote:
Kom, kom, niet zo zuur.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:05 schreef Lionheaad het volgende:
Alleen die Lucida is nog steeds niet zo gezellig
Ok ik geef toe, ik heb vroeger ooit een keer geluisterd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jaa jaa
Maar toen was Nik er ook.... met een klein accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |