abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26342696
En dat is niet leuk, en ik vind het ook kut. Eigenlijk ben ik - in mijn persoonlijke leven - een groot tegenstander van drank, amar ik ben vanmorgen al om half 10 aan het bier gegaan want de pijn is zo groot, ik kan er niets tegen doen.

Ik ben al in behandeling bij een psycholoog, een tijdje. Maar tochg blijft de pijn erg groot, ik zit met erg veel eenzaamheid en verdriet om een verbroken contact met de enige persono die ooit ervoor zorgde dat ik me niet eenzaam maar geborgen en fijn voelde op deze wereld.

Het probleem met eenzaamheid is adt de pijn overal optreedt. Ik kan er met niemand over praten want ik heb niemand, en ik draag het altijd bij me, want de pijn, dat ben ik zelf. Ik ben die eenzaamheid, en de wereldi s een soort spiegel voor me. Overal zie ik mijn eenzaamheid, overal zie ik haar, die ik verloren heb. Dat laatste is nu een maand of 8 geleden, mar door mijn eenzaamheid blijft de pijn en groeit de pijn.

Ik ben nu 20, ik heb eigenlijk nooit vriendschap gehad eigenlijk ebn ik al heel erg lang eenzaam/. Vroeger ben ik van mijn moeder op mijn 4e naar mijn oma en tante gegaan en op mijn 9e weer naarmijn moeder. Ik heb me nooit echt kunnen hechten aan mensen, en ik heb nooit echt een stabiele thuishaven gehad waaraan ik me gehecht heb.

Wat kan ik tegen die pijn doen? Ik kom de pijn overla tegen. Ik ben wel in therapie maar ja dat heeft ook tijd nodig. Dat duurt even en het is een vrij diep zittend probleem. Ik ben heel erg eenzaam en voel me vaak heel erg verdrietig. Ik mis de persoon met wie het contact verbroken is heel erg.

Op het moment dat ik fantaseer dat datcontact ooit weer goed kan komen voel ik me best positief over alles. Op momenten dat ik besef dat dat in principe misschien niet meer goerd gaat komen (die kans is namerlijk niet heel groot) word ik heel depressief en voel ik de pijn telkens bij alles wat ikd oe. Of ik nou TV kijk (vaak moet ik huilen als ik daar aan liefde etc. herinnerd word), of een spelletje speel, of omputer, of buiten ben,overal is die pijn, omdat ik altijd alleen ben. Ik weet niet goed wat ik ertegen moet doen, wie kan me hierbij helpen pls? :'(
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 april 2005 @ 10:46:39 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26342725
Drank op dinsdagmorgen helpt ieg goed.

Ga werken.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:47:59 #3
11066 punksquad
-------------
pi_26342743
ga in de kroeg zuipen en je maakt dan vrienden
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_26342744
Wat je ertegen kan doen? Stop met jammeren!
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 april 2005 @ 10:48:29 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26342750
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:43 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb me nooit echt kunnen hechten aan mensen, en ik heb nooit echt een stabiele thuishaven gehad waaraan ik me gehecht heb.
En wat een kutexcuus om maar bij de pakken neer te gaan zitten. Je zou er ook sterker van kunnen worden door er de positieve dingen uit te halen.
pi_26342762
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:46 schreef Kreator het volgende:
Drank op dinsdagmorgen helpt ieg goed.

Ga werken.
dat gaat me echt neit helpen
ik heb mijn stude ook al opgegeven omdat dat niet meer ging
ik kan echt niet werken, voor mij heefthet leven geen zin want ik heb geen basis zegmaar, ik ben fundamenteel eenzaam en verdrietig daarover
ik kan echt niet werken, violgens mij word ik dan suicidaal en dat lijkt eme ook niet deb deoeling
pi_26342783
jezus hwat hebben jullie een kutadviezen
godverdomme ik zit hier te janken van verdriet en jullie komen alleen maar met belachelijke beledignigen hebben jullie dan godverdomme helemaal geen fucking gevoelstelletje teringlijers dat jullie zijn, ik kom hiervoor hulp,a ls ik beledigd wil worden vraag ik DAAR wel om
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:50:49 #8
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26342792
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:49 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

ik kan echt niet werken, voor mij heefthet leven geen zin want ik heb geen basis zegmaar, ik ben fundamenteel eenzaam en verdrietig daarover
ik kan echt niet werken, violgens mij word ik dan suicidaal en dat lijkt eme ook niet deb deoeling
Drank
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:51:17 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26342801
Tja zoek eens hulp zou ik zeggen. In elk geval zal drank je niet helpen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 april 2005 @ 10:51:18 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26342802
quote:

[..]

Maar je denkt dat niets doen, zuipen en thuishangen je situatie wel verbetert? . Dan ben je niet alleen dronken, maar ook dom.
Een basis creeer je zelf, door naar school te gaan, werken, een huisje te huren en van daaruit verder te gaan.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:51:32 #11
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26342804
Wat wil je dan horen...?

Bel je psych voor een extra sessie vandaag nog..

Stop met drinken?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:52:46 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26342828
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef JohnDDD het volgende:
jezus hwat hebben jullie een kutadviezen
godverdomme ik zit hier te janken van verdriet en jullie komen alleen maar met belachelijke beledignigen hebben jullie dan godverdomme helemaal geen fucking gevoelstelletje teringlijers dat jullie zijn, ik kom hiervoor hulp,a ls ik beledigd wil worden vraag ik DAAR wel om
Sterkte TS. Maar wat je doet is in elk geval weinig constructief.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:53:24 #13
118402 Bekendganger
Dat neukt relax.
pi_26342837
Ik kan ook niet werken vind ik.
Geen vreemden, maar bekenden.
pi_26342840
jongen, als iemand zegt dat je moet gaan werken om die basis te creeeren voor jezelf, en jij scheld diegene verrot, dan ben je imo een zielige, kansloze, luie donder die zwelgt in zelfmedelijden, en ons daar ongevraagd in mee wil delen.

Wat dacht je nou, dat als je hier een zielig verhaaltje ophangt je wel verder geholpen gaat worden? Word wakker vent! Niemand gaat jou uit de goot rapen, dat moet je zelf doen! Hoe? Ga WERKEN! ZOEK STABILITEIT EN ZEKERHEID! REGELMAAT! Blijf van de drank af!

Word verdomme eens een vent ipv een jankerd

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2005 10:54:36 ]
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:53:53 #15
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_26342852
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:47 schreef punksquad het volgende:
ga in de kroeg zuipen en je maakt dan vrienden
Dit vind ik wel een goed advies, en dat bedoel ik serieus.

Ik de kroeg maak je vrinden

Daar zitten op dinsdagmorgen allemaal figuren zoals jij.
Tranendal
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 april 2005 @ 10:53:56 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26342854
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:51 schreef avotar het volgende:
Wat wil je dan horen...?
Dat het leven niet eerlijk is en veel gemener voor hem dan voor de rest.
pi_26342868
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar je denkt dat niets doen, zuipen en thuishangen je situatie wel verbetert? . Dan ben je niet alleen dronken, maar ook dom.
Een basis creeer je zelf, door naar school te gaan, werken, een huisje te huren en van daaruit verder te gaan.
nee maar luister...ik heb geprobeerd te studeren...ik kan dat niet...want ik voel me eenzaam. ik heb geen LEVEN. ik heb er neits achter...zegmaar...als ik studeer dan is dat alles wat ik doe. en het is ook niet makkelijk daar iets aan te veranedren. ik voel me vaak onbegrpepen. ik kan niet zomaar gaan werkn want waar werk ik dan voor als ik geen leven heb ? alleen maar omt ek unnen eten? ook lekker boeiend en de pijn is gewoon teg root, alles herinnert me aan de pijn, ik kan er niets aan doen

sorry ik wil ook niet op jullie schelden maar een beetje ene bgevoeligere reactei van jullie mag best
pi_26342886
Je moet een platvink kopen...dan kan je ook drank mee naar je werk nemen, zonder dat het opvalt...
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:56:27 #19
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_26342899
Ga Sporten en zorg er voor dat je je Frustratie Kwijt!! dat werkt altijd goed Althans bij mij.
Sterkte man
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:56:34 #20
59009 paullo
vini vidi vici
pi_26342901
Verdomme jij kan gewoon gaan zuipen en ik moet gaan werken. Wat is het leven toch oneerlijk
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:57:58 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26342922
Sorry TS maar dit is iets wat je lekker zelf moet oplossen met of zonder professionele hulp. Je hebt geen leven zeg je. Wat moeten wij daar mee dan. Sterkte en stop met zuipen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:58:46 #22
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_26342936
Alle pijn en eenzaamheid is moeilijk. Het is ook voor andere heel moeilijk om jou daar bij te helpen, want vaak is het een knop die je moet kunnen omzetten. Leren om van dingen te genieten en leren om alleen dingen te ondernemen. Het is niet gemakkelijk.
Ik heb ook dit moment door een gebeurtenis in mijn leven ook veel pijn en ondanks dat ik vrienden heb voel ik me vaak toch alleen daarin, want je wil niet iedereen er mee lastig vallen.
Drank is een tijdelijke oplossing. Je voelt het wat minder.
Probeer dingen te doen die je wel leuk vind, maar onthoud dat je recht door je verdriet en pijn heen moet, je kunt er niet omheen, want dan komt het later alleen maar terug.
Niet mieten! Door gieten!
pi_26342937
JohnDDD, je leven maak je zelf

Vroeger niet misschien, als kind wordt er voor je gedaan en gedacht, maar je hebt nu de leeftijd bereikt waar je je eigen leven kan bepalen. En met om dinsdagochtend om half 10 aan de drank te gaan kom je nergens. Ga naar bed, slaap de drank eraf, jank je ogen uit je kop en begin morgen weer opnieuw.
pi_26342949
quote:

[..]

Je moet gewoon werken, want dat is juist de basis! Als je de hele dag bezig bent heb je minder tijd om je depri te voelen. Bovendien heb je contact met collega's, waar je mee kunt ouwehoeren en waar je misschien een goede vriend uit kunt halen.
Elke dag thuis zitten doet je echt geen goed, zo kom je nooit uit die negatieve spiraal. Studeren kun je dan altijd ook nog proberen, ontmoet je heel veel leeftijdsgenoten e.d.

By the way, er is meer in het leven dan het gesodemieter over liefde. Kom op man, zijn zat leuke dingen
pi_26342958
Jullie hebben het over werken maar luister nou...weten jullie wel hoe is om niemand in je leven te hebben? Dan werk je alleen nog voor jezelf...ik bn helemaal alleen .ik heb alleen mijn moeder en die vind ik alleen maar verveledn om eerlijk te zijn. ik heb al 20 jaar alleen mezelf...ik heb maar een keer een vriendschap ehad en dat is dat verbroken contact. dat doet me gewoon oneglooflijk pijn tot diep in mijn hart. ik moet erbij huilen als ik het typ...

ik heb echt niet de motivatie om te gaan werken...ik zie geen toekomst ik weet niet hoe het verder moet. geld vind ik niet belangrijk dus daar doe ik het ook niet voor,
pi_26342980
Pijn moet slijten, daaar moet je je niet achter verstoppen. Stoopen met dirnken, extra sessie bij de psych, andere/geen medicatie, ga werken, creeer regelmaat om de regelmaat en zo bouw je je leven op.
Oh ja en stoppen met dat zielige gedoe want ik krijg het idee dat je Fok! in de maling probeert te nemen maar heb nu nog serieus geantwoord omdat ik je het voordeel van de twijfel gun.
Veel sterkte.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_26342989
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:54 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

nee maar luister...ik heb geprobeerd te studeren...ik kan dat niet...want ik voel me eenzaam. ik heb geen LEVEN. ik heb er neits achter...zegmaar...als ik studeer dan is dat alles wat ik doe. en het is ook niet makkelijk daar iets aan te veranedren. ik voel me vaak onbegrpepen. ik kan niet zomaar gaan werkn want waar werk ik dan voor als ik geen leven heb ? alleen maar omt ek unnen eten? ook lekker boeiend en de pijn is gewoon teg root, alles herinnert me aan de pijn, ik kan er niets aan doen

sorry ik wil ook niet op jullie schelden maar een beetje ene bgevoeligere reactei van jullie mag best
word eerst maar eens nuchter, en kom dan terug hier, praten 'we' verder, zo te zien heeft het weinig zin nu, je gaat meteen schelden hen die hele bruikbare adviezen geven, dus tot nuchters .
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26343004
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:59 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Je moet gewoon werken, want dat is juist de basis! Als je de hele dag bezig bent heb je minder tijd om je depri te voelen. Bovendien heb je contact met collega's, waar je mee kunt ouwehoeren en waar je misschien een goede vriend uit kunt halen.
Elke dag thuis zitten doet je echt geen goed, zo kom je nooit uit die negatieve spiraal. Studeren kun je dan altijd ook nog proberen, ontmoet je heel veel leeftijdsgenoten e.d.

By the way, er is meer in het leven dan het gesodemieter over liefde. Kom op man, zijn zat leuke dingen
ik wil geen vrienden of collega's
ik wil iemand die mij belangrijk genoeg vindt om mij een belangrijke plaats ni haar leven te geven
het leven is best mooi maar ik vind het niet leuk maar altijd maar zo alleen
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:03:22 #29
17729 SP
I hate my interests
pi_26343018
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:54 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ja, het is lullig dat je gedumpt bent en nee je bent niet de enige die dat overkomen is en nee je bent niet de enige die met zijn studie gestopt is en nee je bent niet de enige die zich wel eens klote voelt en nee je bent niet de enige die geen echte papa en mama gehad heeft!
Maar mijn god je bent pas 20 jaar, waarschijnlijk best slim (gestudeerd) en woont in Nederland met al zijn voorzieningen en kansen, maak daar eens wat van in plaats van een beetje zielig zitten zwelgen in je zogenaamde zieligheid. Kom van je luie reet af jankerd zoek een baan, zoek hobbies, ga spoten en maak daar vrienden. Je kiest wel voor de makkelijkste oplossing zo.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:03:23 #30
118402 Bekendganger
Dat neukt relax.
pi_26343019
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb echt niet de motivatie om te gaan werken...ik zie geen toekomst ik weet niet hoe het verder moet. geld vind ik niet belangrijk dus daar doe ik het ook niet voor,
Nou, dan zou ik zeggen, neem een touw. Zoveel mensen liggen er niet wakker van als ik dat zo lees...
pi_26343024
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:02 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

ik wil iemand die mij belangrijk genoeg vindt om mij een belangrijke plaats ni haar leven te geven
huilebalk, ga je roes uitslapen, joh.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:03:37 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26343025
Wat wil je dan, JohnDDD.
Een beetje in je zelfmedelijden blijven zwelgen, al lurkend aan het zoveelste pijpje bier, omgeven door je zwerversvrinden op het bankje in het park?

Het is jouw leven en jij zal toch echt je schouders eronder moeten zetten, wil je er iets van maken. En om 10 uur 's ochtends aan het bier gaan, is niet bepaald een vorm van je schouders eronder zetten
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26343030
quote:

[..]

Je wilt neuken? Naar de hoeren dan!
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:04:36 #34
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_26343040
Plaats een contact advertentie, dat je gewoon wat gezellige vrienden zoekt. Wie weet wat voor een leuks daar uit komt. Of ga eens naar het asiel, moet je eens zien wat voor een beestjes daar al niet zitten die wel een gezellige vriend kunnen gebruiken die tijd voor ze heeft (aangezien je op dit moment niet werkt... lijkt me dat niet zo'n probleem). Pluspunten: met een hondje kun je op cursus, leer je weer mensen kennen. Tijdens het uitlaten kun je ook met mensen kletsen en vrienden maken!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 april 2005 @ 11:05:08 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26343048
quote:

[..]

En je denkt dat vrouwen wel wat in je zien als je op dinsdagmorgen thuis zit te zuipen, zonder opleiding en zonder werk, zonder leven? Zoiets moet je opbouwen en dat doe je door een sociale omgeving te creeeren zoals al is aangegeven (werk, school, sport). Dán kom je ineens ook mensen tegen, vrienden misschien wel, en zo bouw je verder naar een leven. Op deze manier kom je niet verder.
Maar goed, dovemansoren momenteel.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:05:10 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26343049
Ga de deur uit wandelen of zoek een hobby.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:05:25 #37
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_26343054
Stel jezelf dan open voor nieuwe vriendschappen! Ga de deur uit, doe nieuwe contacten op.
Als je alleen maar blijft jammeren, wat je volgens mij al 20 jaar doet, kom je helemaal nergens.
Recht je schouders, maak nieuwe contacten. Op elke pot past een deksel dus ook bij jou passen mensen die je vriend kunnen worden. Je moet er alleen open voor staan, interesse in andere mensen tonen en niet alleen het over je eigen k*t-leven tot zover hebben. Dan haakt de helft al af.
Eerst zaaien, dan oogsten.

Sterkte verder, tis makkelijker gezegd dan gedaan, dan weet ik. Maar zo blijven leven is helemaal ruk.
Tranendal
pi_26343066
Jezus TS een beetje zelfmedelijden is oke maar jij gaat wel heel erg ver.. pijn is pijn. zo is het leven nou eenmaal en alle wonden helen met de tijd. ook die van jou. Ik zeg niet dat je je aanstelt maar je moet wel normaal gaan doen want dit slaat nergens op. Ik ga je geen sterkte wensen want dat is niet nodig je komt hier heus wel voorbij.

En trek je in godsnaam niet zoveel aan wat anderen zeggen anders zal je je hele leven op meningen van anderen teren.
Deal with it; rock 'n roll
pi_26343074
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:03 schreef milagro het volgende:

[..]

huilebalk, ga je roes uitslapen, joh.

het zal je maar gezegd worden
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:08:25 #40
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26343113
Ik constateer een troll.
pi_26343125
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:04 schreef seilram het volgende:
Plaats een contact advertentie, dat je gewoon wat gezellige vrienden zoekt. Wie weet wat voor een leuks daar uit komt. Of ga eens naar het asiel, moet je eens zien wat voor een beestjes daar al niet zitten die wel een gezellige vriend kunnen gebruiken die tijd voor ze heeft (aangezien je op dit moment niet werkt... lijkt me dat niet zo'n probleem). Pluspunten: met een hondje kun je op cursus, leer je weer mensen kennen. Tijdens het uitlaten kun je ook met mensen kletsen en vrienden maken!
ik heb zelf vier katten een een hond maar ik ben neit zo goed met ze de laatste tijd, want ik voel vaak heel snel pijn en dan voel ik heel snel irritatie en dan word ik veel te gauw boos op ze, ik kan niet zoveel meerhebben . dat is best naar, want zij vinden dat ook net leuk.

maar dieren...spelletjes...fantasiewerelden...dal dat soort dingen...dat heb ik 20 jaar gedaan. ik kan dat niet meer, mijn geduld is op. ik heb me jaren op studie gestort, op het vertalen vna latijnse teksten, op het creëren van leuke soapseries met familiestambomen in mijn hoofden op papier, in allerlei dingen, maar nooit was er iemand om het mee te delen.

ik denk niet dat jullie begrijpen hoe het is om dan zo iemand te vinden en die persoon dan kwijt te rkaen aan iets wat niet direct aan de relatie ligt maar meer aan individuele problemen. die pijn verscheurt me gewoon en jullie zeggen wel dat ik moet stoppen met zeuren en ik probeer het best weleens, maar opbepaalde momenten voel ik gewoon een enorme pijn en dan weet ik NIET meer wat ik moet doen/
pi_26343169
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:08 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

ik heb zelf vier katten een een hond maar ik ben neit zo goed met ze de laatste tijd, want ik voel vaak heel snel pijn en dan voel ik heel snel irritatie en dan word ik veel te gauw boos op ze, ik kan niet zoveel meerhebben . dat is best naar, want zij vinden dat ook net leuk.

maar dieren...spelletjes...fantasiewerelden...dal dat soort dingen...dat heb ik 20 jaar gedaan. ik kan dat niet meer, mijn geduld is op. ik heb me jaren op studie gestort, op het vertalen vna latijnse teksten, op het creëren van leuke soapseries met familiestambomen in mijn hoofden op papier, in allerlei dingen, maar nooit was er iemand om het mee te delen.
Wat de fuck dude?? Wat wil je nou precies zeggen? Je kan geen dierespelletjes spelen in je fantasiewereld?
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:11:10 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26343171
Op de vroege ochtend het op een zuipen zetten is in ieder geval NIET wat je moet doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26343176
liefdesverdriet dus? man, get over it, je bent echt niet de 1e hoor, en zeker niet de laatste.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:11:48 #45
118402 Bekendganger
Dat neukt relax.
pi_26343183
Survival of the fittest gaat nog steeds op. Charles Darwin was geen domme man. Alleen zijn nu de psychische eigenschappen van iemand belangrijk aan het worden.

Daarom denk ik dat het ook beter is als jij je niet meer voortplant. Zo blijven er steeds meer normale mensen over en heb je toch nog een vorm van evolutie.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:12:23 #46
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_26343198
Als je niet meer weet wat je moet doen, dan doe je even niks. Haal een keer flink adem en denk maar eens aan mensen die het veel slechter hebben! Iedereen maakt nare dingen mee en iedereen voelt zich weleens alleen. En 5 minuten later ga je met frisse moed weer verder, het leven ligt voor je! en niet achter je. Kijk niet teveel achterom, maar kijk eens vooruit, wat je allemaal kunt gaan doen, er zijn een hoop leuke dingen die voor je liggen en soms zal het wat minder zijn en daar moet je gewoon mee leren omgaan.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:13:32 #47
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_26343222
Vraag je geld terug bij je shrink.
Geloof niet dat het nut heeft die sessies.
[<knip Censuur op Fok!>]
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:13:40 #48
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26343226
Vervelend verhaal. Je voelt je vast beter als je er maar vooral zo veel mogelijk aan blijft denken.

Oja, en als je die pijn nu eens probeert te ondergaan en je op andere dingen richt ipv koste wat kost te wachten tot die pijn eindelijk een keertje vanzelf weggaat. Eigenlijk zeg ik het nu nog voorzichtig
Vampire Romance O+
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:13:46 #49
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_26343228
Oja en wees lief voor je dieren, want het is niet hun fout. Die zijn iig blij als je weer thuis bent!
pi_26343231
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:08 schreef BrauN het volgende:
Ik constateer een troll.
precies, dus we kunnen los
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')