En wat een kutexcuus om maar bij de pakken neer te gaan zitten. Je zou er ook sterker van kunnen worden door er de positieve dingen uit te halen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:43 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb me nooit echt kunnen hechten aan mensen, en ik heb nooit echt een stabiele thuishaven gehad waaraan ik me gehecht heb.
dat gaat me echt neit helpenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:46 schreef Kreator het volgende:
Drank op dinsdagmorgen helpt ieg goed.
Ga werken.
Drankquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:49 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
dat gaat me echt neit helpen
ik heb mijn stude ook al opgegeven omdat dat niet meer ging
ik kan echt niet werken, voor mij heefthet leven geen zin want ik heb geen basis zegmaar, ik ben fundamenteel eenzaam en verdrietig daarover
ik kan echt niet werken, violgens mij word ik dan suicidaal en dat lijkt eme ook niet deb deoeling
Maar je denkt dat niets doen, zuipen en thuishangen je situatie wel verbetert?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:49 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik kan echt niet werken, voor mij heefthet leven geen zin want ik heb geen basis zegmaar, ik ben fundamenteel eenzaam en verdrietig daarover
ik kan echt niet werken, violgens mij word ik dan suicidaal en dat lijkt eme ook niet deb deoeling
Sterkte TS. Maar wat je doet is in elk geval weinig constructief.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef JohnDDD het volgende:
jezus hwat hebben jullie een kutadviezen
godverdomme ik zit hier te janken van verdriet en jullie komen alleen maar met belachelijke beledignigen hebben jullie dan godverdomme helemaal geen fucking gevoelstelletje teringlijers dat jullie zijn, ik kom hiervoor hulp,a ls ik beledigd wil worden vraag ik DAAR wel om
Dit vind ik wel een goed advies, en dat bedoel ik serieus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:47 schreef punksquad het volgende:
ga in de kroeg zuipen en je maakt dan vrienden
Dat het leven niet eerlijk is en veel gemener voor hem dan voor de rest.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:51 schreef avotar het volgende:
Wat wil je dan horen...?
nee maar luister...ik heb geprobeerd te studeren...ik kan dat niet...want ik voel me eenzaam. ik heb geen LEVEN. ik heb er neits achter...zegmaar...als ik studeer dan is dat alles wat ik doe. en het is ook niet makkelijk daar iets aan te veranedren. ik voel me vaak onbegrpepen. ik kan niet zomaar gaan werkn want waar werk ik dan voor als ik geen leven heb ? alleen maar omt ek unnen eten? ook lekker boeiendquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar je denkt dat niets doen, zuipen en thuishangen je situatie wel verbetert?. Dan ben je niet alleen dronken, maar ook dom.
Een basis creeer je zelf, door naar school te gaan, werken, een huisje te huren en van daaruit verder te gaan.
Je moet gewoon werken, want dat is juist de basis! Als je de hele dag bezig bent heb je minder tijd om je depri te voelen. Bovendien heb je contact met collega's, waar je mee kunt ouwehoeren en waar je misschien een goede vriend uit kunt halen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:49 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
word eerst maar eens nuchter, en kom dan terug hier, praten 'we' verder, zo te zien heeft het weinig zin nu, je gaat meteen schelden hen die hele bruikbare adviezen geven, dus tot nuchtersquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nee maar luister...ik heb geprobeerd te studeren...ik kan dat niet...want ik voel me eenzaam. ik heb geen LEVEN. ik heb er neits achter...zegmaar...als ik studeer dan is dat alles wat ik doe. en het is ook niet makkelijk daar iets aan te veranedren. ik voel me vaak onbegrpepen. ik kan niet zomaar gaan werkn want waar werk ik dan voor als ik geen leven heb ? alleen maar omt ek unnen eten? ook lekker boeienden de pijn is gewoon teg root, alles herinnert me aan de pijn, ik kan er niets aan doen
sorry ik wil ook niet op jullie schelden maar een beetje ene bgevoeligere reactei van jullie mag best
ik wil geen vrienden of collega'squote:Op dinsdag 19 april 2005 10:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je moet gewoon werken, want dat is juist de basis! Als je de hele dag bezig bent heb je minder tijd om je depri te voelen. Bovendien heb je contact met collega's, waar je mee kunt ouwehoeren en waar je misschien een goede vriend uit kunt halen.
Elke dag thuis zitten doet je echt geen goed, zo kom je nooit uit die negatieve spiraal. Studeren kun je dan altijd ook nog proberen, ontmoet je heel veel leeftijdsgenoten e.d.
By the way, er is meer in het leven dan het gesodemieter over liefde. Kom op man, zijn zat leuke dingen
Ja, het is lullig dat je gedumpt bent en nee je bent niet de enige die dat overkomen is en nee je bent niet de enige die met zijn studie gestopt is en nee je bent niet de enige die zich wel eens klote voelt en nee je bent niet de enige die geen echte papa en mama gehad heeft!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nee maar luister...ik heb geprobeerd te studeren...ik kan dat niet...want ik voel me eenzaam. ik heb geen LEVEN. ik heb er neits achter...zegmaar...als ik studeer dan is dat alles wat ik doe. en het is ook niet makkelijk daar iets aan te veranedren. ik voel me vaak onbegrpepen. ik kan niet zomaar gaan werkn want waar werk ik dan voor als ik geen leven heb ? alleen maar omt ek unnen eten? ook lekker boeienden de pijn is gewoon teg root, alles herinnert me aan de pijn, ik kan er niets aan doen
sorry ik wil ook niet op jullie schelden maar een beetje ene bgevoeligere reactei van jullie mag best
Nou, dan zou ik zeggen, neem een touw. Zoveel mensen liggen er niet wakker van als ik dat zo lees...quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb echt niet de motivatie om te gaan werken...ik zie geen toekomst ik weet niet hoe het verder moet. geld vind ik niet belangrijk dus daar doe ik het ook niet voor,
huilebalk, ga je roes uitslapen, joh.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:02 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik wil geen vrienden of collega's
ik wil iemand die mij belangrijk genoeg vindt om mij een belangrijke plaats ni haar leven te geven
het leven is best mooi maar ik vind het niet leuk maar altijd maar zo alleen
Je wilt neuken? Naar de hoeren dan!quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:02 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik wil iemand die mij belangrijk genoeg vindt om mij een belangrijke plaats ni haar leven te geven
En je denkt dat vrouwen wel wat in je zien als je op dinsdagmorgen thuis zit te zuipen, zonder opleiding en zonder werk, zonder leven? Zoiets moet je opbouwen en dat doe je door een sociale omgeving te creeeren zoals al is aangegeven (werk, school, sport). Dán kom je ineens ook mensen tegen, vrienden misschien wel, en zo bouw je verder naar een leven. Op deze manier kom je niet verder.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:02 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:03 schreef milagro het volgende:
[..]
huilebalk, ga je roes uitslapen, joh.
ik heb zelf vier katten een een hond maar ik ben neit zo goed met ze de laatste tijd, want ik voel vaak heel snel pijn en dan voel ik heel snel irritatie en dan word ik veel te gauw boos op ze, ik kan niet zoveel meerhebben . dat is best naar, want zij vinden dat ook net leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:04 schreef seilram het volgende:
Plaats een contact advertentie, dat je gewoon wat gezellige vrienden zoekt. Wie weet wat voor een leuks daar uit komt. Of ga eens naar het asiel, moet je eens zien wat voor een beestjes daar al niet zitten die wel een gezellige vriend kunnen gebruiken die tijd voor ze heeft (aangezien je op dit moment niet werkt... lijkt me dat niet zo'n probleem). Pluspunten: met een hondje kun je op cursus, leer je weer mensen kennen. Tijdens het uitlaten kun je ook met mensen kletsen en vrienden maken!
Wat de fuck dude?? Wat wil je nou precies zeggen? Je kan geen dierespelletjes spelen in je fantasiewereld?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:08 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik heb zelf vier katten een een hond maar ik ben neit zo goed met ze de laatste tijd, want ik voel vaak heel snel pijn en dan voel ik heel snel irritatie en dan word ik veel te gauw boos op ze, ik kan niet zoveel meerhebben . dat is best naar, want zij vinden dat ook net leuk.
maar dieren...spelletjes...fantasiewerelden...dal dat soort dingen...dat heb ik 20 jaar gedaan. ik kan dat niet meer, mijn geduld is op. ik heb me jaren op studie gestort, op het vertalen vna latijnse teksten, op het creëren van leuke soapseries met familiestambomen in mijn hoofden op papier, in allerlei dingen, maar nooit was er iemand om het mee te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |