En dat is niet leuk, en ik vind het ook kut. Eigenlijk ben ik - in mijn persoonlijke leven - een groot tegenstander van drank, amar ik ben vanmorgen al om half 10 aan het bier gegaan want de pijn is zo groot, ik kan er niets tegen doen.
Ik ben al in behandeling bij een psycholoog, een tijdje. Maar tochg blijft de pijn erg groot, ik zit met erg veel eenzaamheid en verdriet om een verbroken contact met de enige persono die ooit ervoor zorgde dat ik me niet eenzaam maar geborgen en fijn voelde op deze wereld.
Het probleem met eenzaamheid is adt de pijn overal optreedt. Ik kan er met niemand over praten want ik heb niemand, en ik draag het altijd bij me, want de pijn, dat ben ik zelf. Ik ben die eenzaamheid, en de wereldi s een soort spiegel voor me. Overal zie ik mijn eenzaamheid, overal zie ik haar, die ik verloren heb. Dat laatste is nu een maand of 8 geleden, mar door mijn eenzaamheid blijft de pijn en groeit de pijn.
Ik ben nu 20, ik heb eigenlijk nooit vriendschap gehad eigenlijk ebn ik al heel erg lang eenzaam/. Vroeger ben ik van mijn moeder op mijn 4e naar mijn oma en tante gegaan en op mijn 9e weer naarmijn moeder. Ik heb me nooit echt kunnen hechten aan mensen, en ik heb nooit echt een stabiele thuishaven gehad waaraan ik me gehecht heb.
Wat kan ik tegen die pijn doen? Ik kom de pijn overla tegen. Ik ben wel in therapie maar ja dat heeft ook tijd nodig. Dat duurt even en het is een vrij diep zittend probleem. Ik ben heel erg eenzaam en voel me vaak heel erg verdrietig. Ik mis de persoon met wie het contact verbroken is heel erg.
Op het moment dat ik fantaseer dat datcontact ooit weer goed kan komen voel ik me best positief over alles. Op momenten dat ik besef dat dat in principe misschien niet meer goerd gaat komen (die kans is namerlijk niet heel groot) word ik heel depressief en voel ik de pijn telkens bij alles wat ikd oe. Of ik nou TV kijk (vaak moet ik huilen als ik daar aan liefde etc. herinnerd word), of een spelletje speel, of omputer, of buiten ben,overal is die pijn, omdat ik altijd alleen ben. Ik weet niet goed wat ik ertegen moet doen, wie kan me hierbij helpen pls? :'(
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.