ok wist ik niet, nou dan hoef hem hier niet te posten. maar zijn er echt zo weinig CP fans hier?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef Eyeopener het volgende:
Hier is ie legaal te bekijken: http://www.coldplay.com/X&Y/
Best fijn nummer, typisch Coldplay geluid maar toch weer even anders
doe maarquote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef S3rp3nt het volgende:
En ik wil graag weten of ik hem mag posten op dit forum, voor de mensen die het gemist hebben en hem toch willen horen.
nee hoor , kijk eens in mijn andere topic , daar zijn er zatquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:05 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
ok wist ik niet, nou dan hoef hem hier niet te posten. maar zijn er echt zo weinig CP fans hier?
thnxquote:Op woensdag 20 april 2005 07:37 schreef Xlarge het volgende:
[..]
kijk eens op jaggle.nl , daar staat een link om hem te dl.
waar kan dat dan ?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:58 schreef elgervanderwel het volgende:
Ik heb hem gisteren (legaal) gedownload.
Had je dat verwacht dan? Coldplay en vernieuwingquote:Op woensdag 20 april 2005 19:19 schreef Murray het volgende:
Klinkt wel leuk, maar niet echt spectaculair of vernieuwend.
Ze hebben nog maar twee albums uit dus dat ze in die korte tijd zichzelf niet compleet vernieuwd hebben is niet echt een verrassing.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Had je dat verwacht dan? Coldplay en vernieuwing![]()
Mee eens!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:24 schreef evert het volgende:
wereldnummer! het was bij de pop secret al geweldig maar nu in alle rust is het een groeibriljant!!
Ik ook niet. Dit nummer klopt ook wel, maar ik vind de melodietjes net ff de flauw en de stem van die zanger te zeurderig. Echt zo'n smakeloos gelikt popliedje.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:23 schreef Zanderrr het volgende:
Brr, wat een zeiknummer weer. Ik zal wel nooit een Coldplay-fan worden..
Ik vind het intro nog het meest Clocks-achtigquote:Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef dVTB het volgende:
Bij nader inzien hoor ik trouwens ook wel duidelijke overeenkomsten met Clocks. Het ritme van het nummer en de melodie van de coupletten in Speed Of Sound doen toch wel aan Clocks denken.
das fijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:22 schreef evert het volgende:
wat ik gehoord heb bij het Popsecret concert wordt X&Y heel gevarieerd
Hij zegt toch niets vreemds? Hij heeft de ambitie om beter en groter dan U2 te worden, lijkt me een mooi doel voor ze. Bovendien wil hij de mooiste nummers ter wereld maken, alleen maar goed.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:50 schreef whosvegas het volgende:
Na dit stukje gelezen te hebben, heb ik het even met Coldplay helemaal gehad:
http://www.tiscali.nl/content/article/nente/334610.htm
Het gaat ze dus niet meer om de muziek, maar om het geld en de status.
U2 zullen ze nooit voorbij streven. En Radiohead al helemaal niet. Ben iig blij dat ik geen kaartje heb voor het concert in het Gelredome.
Vooralsnog wil 't nog niet zo lukken, wat mij betreft..quote:Bovendien wil hij de mooiste nummers ter wereld maken, alleen maar goed.
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:07 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Vooralsnog wil 't nog niet zo lukken, wat mij betreft..
Als je 't zo leest is het net de Engelse Dinand van Kane of zo..
Ze blazen wel heel hoog van de toren. Die Chris Martin vind zichzelf duidelijk fantastisch en daar hou ik niet zo van.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:54 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
Hij zegt toch niets vreemds? Hij heeft de ambitie om beter en groter dan U2 te worden, lijkt me een mooi doel voor ze. Bovendien wil hij de mooiste nummers ter wereld maken, alleen maar goed.
Veel plezier!quote:Ben iig blij dat ik een kaartje heb voor het concert in het Gelredome.
nee ik zoek er ook af en toe naar , op 2 nummers na is er niets te krijgenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is het album al... eh.... 'ergens' te krijgen?![]()
Het is een nobel streven, maar dan zal Coldplay toch wel iets origineler moeten gaan worden, al moet ik toegeven dat de single wel wat lekkerder in gehoor ligt inmiddels dan in het begin. Voor alsnog hooguit het voor-voorprogramma van U2 hoor...quote:Op zondag 1 mei 2005 16:54 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
Hij zegt toch niets vreemds? Hij heeft de ambitie om beter en groter dan U2 te worden, lijkt me een mooi doel voor ze. Bovendien wil hij de mooiste nummers ter wereld maken, alleen maar goed.
Ben iig blij dat ik een kaartje heb voor het concert in het Gelredome.
Coldplay is vergeleken met U2 een onervaren band. De eerste zoveel albums van U2 klonken ook allemaal wel een beetje naar meer van hetzelfde, verandering in muziek gaat vrij langzaam.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is een nobel streven, maar dan zal Coldplay toch wel iets origineler moeten gaan worden, al moet ik toegeven dat de single wel wat lekkerder in gehoor ligt inmiddels dan in het begin. Voor alsnog hooguit het voor-voorprogramma van U2 hoor...
Op zich heb je gelijk, ware het niet dat er een enorm niveauverschil zit tussen Parachutes en A rush of blood to the head. De 1e is vele malen beter en ik kan ook niet anders zeggen dat de 2e me echt tegen viel. Buiten dat werden dan ook nog eens de mindere platen goed verkopende singles. Clocks bijvoorbeeld doet mij weinig, Don't Panic des te meer...quote:Op maandag 30 mei 2005 21:25 schreef kiw het volgende:
[..]
Coldplay is vergeleken met U2 een onervaren band. De eerste zoveel albums van U2 klonken ook allemaal wel een beetje naar meer van hetzelfde, verandering in muziek gaat vrij langzaam.
Ik vind Coldplay een band met enorm veel potentie, de muziek zit kwa accoordenschema's harmonie en gevoel waanzinnig goed in elkaar, ik heb het idee dat er echt diep over na is gedacht. U2 heeft dit ook wel met veel nummers gehad, bijvoorbeeld Sunday, Bloody Sunday en With or Without You, alleen viel How to Dismantle... me wel wat tegen, ik verwacht een hoop van het nieuwe album van Coldplay.
quote:
mijn idee.. nieuwe nummer is best okay.. maar niet dat ik denk 'WOW!'quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:25 schreef bigshadow het volgende:
Shiver![]()
Maar nieuwe nummer is echt heel coldplay maar overtuigde me toch niet op een of andere manier. Ik wacht rustig het album af
Bedoel je niet 'Fix You'?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:42 schreef Eyeopener het volgende:
Fix It vind ik geweldig.
Hij komt maandag pas officieel uit, zou ie vrijdag dan al in de schappen liggen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:42 schreef Eyeopener het volgende:
Vrijdag in ieder geval snel de cd halen in de winkel en het op een echt goed stereo-systeem beluisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |