LOOOLquote:Op maandag 18 april 2005 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er kwaakt een eend in de gang, jaaa jaaaa een eend in de gang
Ik zou die foto's ff resizen
ja... dit is niet grappig voor modemmersquote:
Beetje overkill, zie http://www.microsoft.com/(...)oys/xppowertoys.mspx en dan de photo-resizer.quote:Op maandag 18 april 2005 22:13 schreef flapp0r het volgende:
Ik heb de boterhamstukjes wel meegenomen en hij at ze wel op in het water. =]
Ff photoshop instaleren, resize ik ze ff
Ramptoerist.quote:Op maandag 18 april 2005 22:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik dacht dat het om een 2CV ging..
Nee?!quote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef Skv het volgende:
Het liedje handelde toch over een paard in de gang?
hehe deze is alleen geen rubberequote:
Foto'squote:Op dinsdag 19 april 2005 11:47 schreef foktastic het volgende:
Hoe verzinnen ze het, zomaar binnensluipen?![]()
Ik had laatst een klein katje in mijn huis, ik had die avond de balkondeur open laten staan. Word ik de volgende dag wakker, slaapt die mormel in mijn slaapkamer![]()
Een paar dagen later vind ik hetzelfde beestje in mijn balkon een dutje te doen, daarvan heb ik een paar fotos genomen.
Was dat gezegde specifiek voor een eend of is het eigenlijk [insert willekeurig dier]quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:30 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
In China hebben ze een gezegde "vindt je een eend in de gang dan wil 'ie in de pan".
Nee, is specifiek voor een eend. Gezegde komt dan ook uit Peking.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Was dat gezegde specifiek voor een eend of is het eigenlijk [insert willekeurig dier]![]()
Das wel een hele vrije vertaling.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:30 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
In China hebben ze een gezegde "vindt je een eend in de gang dan wil 'ie in de pan".
ik wil wel ff in de gang komen staanquote:
Pekingeendquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Nee, is specifiek voor een eend. Gezegde komt dan ook uit Peking.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil wel ff in de gang komen staan
quote:Op maandag 18 april 2005 22:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Beetje overkill, zie http://www.microsoft.com/(...)oys/xppowertoys.mspx en dan de photo-resizer.
Jammie pekking eend!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |