Ehm, ik weet niet wat je nu suggereert, maar als ik kon bannen, dan was de gehele linkerflank weggevaagd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele bos veren voor je over. Als het er teveel zijn om allemaal in je eigen reet te steken, zal SCH graag voor je buigen!...
Iemand een ban geven, maar tegelijkertijd bewieroken, meer gespleten kan niet meer. Je gaat af als een gieter .![]()
dat kan ik beamen. Tenzij en mits hij neukt in het weekendquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ehm, ik weet niet wat je nu suggereert, maar als ik kon bannen, dan was de gehele linkerflank weggevaagd.![]()
Ik zou als ik jou was nog eens de woorden "tenzij" en "mits" opzoeken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat kan ik beamen. Tenzij en mits hij neukt in het weekend
Bij Sackie past "hetzij"'.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nog eens de woorden "tenzij" en "mits" opzoeken.
Dan zou alleen ik met allemaal zure rukkers overblijvenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ehm, ik weet niet wat je nu suggereert, maar als ik kon bannen, dan was de gehele linkerflank weggevaagd.![]()
En Johan denkt dit jaar volwassen te wordenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dan zou alleen ik met allemaal zure rukkers overblijvenEn johan
![]()
Volgens mij zitten er wat oogkleppen in je weg.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele bos veren voor je over. Als het er teveel zijn om allemaal in je eigen reet te steken, zal SCH graag voor je buigen!...
Iemand een ban geven, maar tegelijkertijd bewieroken, meer gespleten kan niet meer. Je gaat af als een gieter .![]()
Het lek is al weer boven water online lucida - dinsdag 19 april 2005 @ 22:02 Voor zover AAah het niet zou hebben begrepen, wil ik mijn excuses maken. Mensen die zich te groots voelen om vergissingen toe te geven, leren nimmer van hun eigen fouten. Dus Sidekick blijf vooral lekker doormodderen. Bij mij heb je afgedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er wat oogkleppen in je weg.
Je reageert op een post van Aaahikwordgek maar volgens mij denk je dat ik het heb geschreven.
Wie gaat er nou af als een gieter.
Maar jij hoort toch ook tot die linkerflank in de visie van Aaah?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef George-Butters het volgende:
![]()
Ik was in eerste instantie ook verrast, maar ik vond het naderhand de perfekte paranoia-test, waar jij grandioos in gelopen bent. Natuurlijk wordt er de crew bedoeld, die een SCH bannen, maar gelijkertijd "columnist" maken met zero output tot nu aan toe.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er wat oogkleppen in je weg.
Je reageert op een post van Aaahikwordgek maar volgens mij denk je dat ik het heb geschreven.
Wie gaat er nou af als een gieter.
Sizzler is degene die aan de touwtjes trekt. Zogenaamd correct maar ondertussen...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar jij hoort toch ook tot die linkerflank in de visie van Aaah?
Zou Aaah een blacklist hebben van linkse vijanden te bannen ?
Op welke plaats staat Sidekick ?
En wat te doen met Sizzler, die "meeheult" met Sidekick?
Jij blijft fier overeind staan in deze mod-ontmaskerade.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Wat flauw.. gewoon publiceren die essay..quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was in eerste instantie ook verrast, maar ik vond het naderhand de perfekte paranoia-test, waar jij grandioos in gelopen bent. Natuurlijk wordt er de crew bedoeld, die een SCH bannen, maar gelijkertijd "columnist" maken met zero output tot nu aan toe.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij blijft fier overeind staan in deze mod-ontmaskerade.![]()
Het is een bekende truc in logland. Haal je grootste vijand binnen als schrijver en hij zal voor eeuwig gesnoerd zijn dan wel geheel zwijgen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat flauw.. gewoon publiceren die essay..
Mag ik ook blijven?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij blijft fier overeind staan in deze mod-ontmaskerade.![]()
Je weet toch!quote:
Mits je sigaren uit Cuba smokkelt met je communistenmaskerade.quote:
We hebben al een ontwijkende persoonlijkheid en een narcistquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is een bekende truc in logland. Haal je grootste vijand binnen als schrijver en hij zal voor eeuwig gesnoerd zijn dan wel geheel zwijgen.![]()
Doet me denken aan dat schilderij.... met slechts 1 zwarte stip op het witte doek (Amerikaanse kunstenaar Newman ?! - don't no En sommige idioten ziet daar kunst in..... een soort ultieme vorm van minimalisme. En soms is bij kunst de lijst mooier (waardevoller) dan de inhoud....quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Natuurlijk wordt er de crew bedoeld, die een SCH bannen, maar gelijkertijd "columnist" maken met zero output tot nu aan toe.![]()
Je hebt veel nieuwe woordjes geleerd vandaag, nu nog leren hoe ze te gebruiken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
We hebben al een ontkennende persoonlijkheid en een narcist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |