Klein beetje verder in het topic lezen en je weet waarover het gaatquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef ThaFreak het volgende:
wtf is dit weer voor een bullshit reactie dan weer....
Er wordt idd bijna nooit gemoddereerd, behalve in overtreding van de policy en dan zelf niet altijd dus ik weet niet wat je te zeuren hebt!
ja over riet waar de helft niet van waar is/was, sorry maar het blijft een bullshit opmerking, beetje jammer die opmerkingquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:15 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Klein beetje verder in het topic lezen en je weet waarover het gaat
Over doodverwensingen gesproken: http://www.xtreemmoetdood.tk/quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:34 schreef ThaFreak het volgende:
ja over riet waar de helft niet van waar is/was, sorry maar het blijft een bullshit opmerking, beetje jammer die opmerking![]()
zie je de user hierom klagen???quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Over doodverwensingen gesproken: http://www.xtreemmoetdood.tk/
Nee, ik zie hem niet klagen maar misschien kan hij dat niet omdat hij een ban heeft?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef ThaFreak het volgende:
zie je de user hierom klagen???
nope, dus.......![]()
Ik heb niet het idee dat jullie hier met elkaar over de moderatie wat te klagen hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Over doodverwensingen gesproken: http://www.xtreemmoetdood.tk/
ongezouten is wat anders dan sterk beledigend.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef ZX9R het volgende:
Ik houd mijn bek al weer.
maar blijf het vreemd vinden dat je niet je eigen mening ongezouten hier neer mag zetten.
mag zolang je de policy of fatsoensregels niet overtreed....quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef ZX9R het volgende:
Ik houd mijn bek al weer.
maar blijf het vreemd vinden dat je niet je eigen mening ongezouten hier neer mag zetten.
tot morgen
Sorry.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
mag zolang je de policy of fatsoensregels niet overtreed....
doe je dat heb je kans dat je bericht wordt verwijderd en jezelf een ban krijgt!
Idd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:52 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb niet het idee dat jullie hier met elkaar over de moderatie wat te klagen hebben.
My thoughts exactly.quote:Wanneer je daar moeite mee hebt, of wilt dat wij deze slowchat flink gaan modereren dan stel ik voor dat er een mailtje naar forum@fok.nl gaat. Dan kan deze slowchat zo goed als opdoeken dat weet iedereen hier heel goed.
Zeg meneer ThaFreak, blaas eens niet zo hoog van de spreekwoordelijke toren zeg !quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf is dit weer voor een bullshit reactie dan weer....
Er wordt idd bijna nooit gemoddereerd, behalve in overtreding van de policy en dan zelf niet altijd dus ik weet niet wat je te zeuren hebt!
vergeet niet te ademenquote:
ik blaas helemaal niet hoog van de toren......quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg meneer ThaFreak, blaas eens niet zo hoog van de spreekwoordelijke toren zeg !
Ten eerste zeur ik niet maar haal ik aan wat ooit eens tegen mij gezegd is naar aanleiding van destijds een nette vraag aan betreffende moderators.
Ten tweede heb ik nooit over het betreffende aardappelschilmesje geklaagd tegen wie dan ook.
Ten derde heb ik het er nu heel normaal met Rietje over in alle fatsoen van beide kanten. Waaruit blijkt dat het helemaal niet hoog (meer) zit.
Ik stel voor dat je even 1 pilletje neemt.![]()
Edit: ik zei haan
Dat er niet ingegrepen wordt vind ik zeer oke. Je hebt mij het tegendeel niet horen zeggen. In het geval van stinkie had er best een waarschuwing vooraf kunnen komen. zoals dat na alle perikelen van vorig jaar ook gedaan werd. Kortom een waarschuwing en bij niet begrepen of doorgaan een ban.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:17 schreef ThaFreak het volgende:
ik blaas helemaal niet hoog van de toren......
je weet dondersgoed en de rest hier ook dat wij hier altijd soepel hebben gemod en veel dingen met rust hebben gelaten dus ja er wordt bijna nooit ingegrepen.....anders ging het hier er heel wat anders aan toe kan ik je verzekeren!
Omdat dat een klein voorbeeld was van hoe het er hier aan toe gaat. Ik sta niet bij het eerste de beste akefietje te klagen bij moderators. Laat staan officieel. Mij verbaasde deze ban omdat er in het verleden wel 'ergere' voorvallen zijn geweest waar niets van gezegd werd of in een sporadisch geval een waarschuwing werd gegeven. Vandaar dat ik deze ban een misrekening vind. Modereer dan niet met dubbele standaarden.quote:waarom haal je het voorbeeld met riet wel aan dan mbt de ban die er gevallen is???
als je er niets om te klagen hebt of wat dan ook???
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Blablabla.... wat zeur je nou ondeugend? Je komt hier bijna toch nooit, en als je hier komt is het enkeld een smiley of 1 woordje....
Zie jou in elk geval nooit actief mee posten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |