Volgens mij heet ik Rietvaerder en niet Makster:quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef ondeugend het volgende:
Fok Motorclub [SC deel 125] Het KTM topic
Het was een aardappelschilmesje !
Nou dat wordt een ban met terugwerkende kracht dan maar he ?
Fok Motorclub [SC deel 125] Het KTM topicquote:Op dinsdag 13 november 2004 19:36 schreef Makster het volgende:
Wat heb ik je aangedaan?
Beter had je het aardappelschilmesje door je keel laten schieten![]()
Ja maar kijk naar je reactie daaronder dan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij heet ik Rietvaerder en niet Makster:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 125] Het KTM topic
En dat ie had nog tegen Pepijn ook
Ik zei toch dat ik het WOU zeggen maar ik heb het niet gezegdquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar kijk naar je reactie daaronder dan.
Vast wel.... alleen niet getypt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het WOU zeggen maar ik heb het niet gezegd
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus heb ik het niet gezegd
Vrouwenlogica zeker?
Ikke wel en ik snap ook wat je bedoelt.quote:
Sterk op choppers gericht dat plaatje......quote:
Dat zal mede het probleem geweest zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:58 schreef ZX9R het volgende:
(mede dankzij een fantastische kaartleesster)
Pepijn maakte en grapje door de tekst " Deze user heb ik echt een hekel aan. " te linken naar je eigen profielquote:Eerstens al, check die link, iedereen die daar op klikt krijgt z'n eigen profiel te zien...
En vervolgens vind ik het hilarisch hoe je reageert (vooral omdat je kennelijk niet snapt dat iedereen z'n eigen profiel ziet als ie op de link klikt, en dat terwijl je MBO netwerkbeheer oid hebt gedaan).
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel 1 of meerdere vrouwlijke eigenschappen. Vind ik van jou ook.
Dat is helemaal niet erg, en de vrouwen vallen eigenlijk zelfs op homotypen geloof ik.
wtf is dit weer voor een bullshit reactie dan weer....quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er werd ooit door PTA moderators trots gezegd dat er in PTA bijna nooit geen bans gegeven worden, men moest het wel heeeeeeeeeel bont maken. Nee hier werd er gemodereerd.
Rietje zelf gooit vaker zulke termen, heeft mij zelfs ooit een kippenbotje achter in mijn keel toegewenst, ik mocht er ook nog langzaam in stikken geloof ik
![]()
Kortom ik vind het ook een misrekening.
Goedemorgen trouwens![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef ThaFreak het volgende:
dus ik weet niet wat je te zeuren hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |